pøbelsara Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3521 Del Skrevet 16. september 2008 Den smiley'en er bare helt rå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 16. september 2008 #3522 Del Skrevet 16. september 2008 Og jeg skylder deg minst ti oster for de fine øyeskyggene jeg fikk av deg! Navn og adresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 16. september 2008 #3523 Del Skrevet 16. september 2008 Men nå vet vi altså at du har for vane å reise med en halvkilo brunost til eget bruk i kofferten. Når man blir pushet på alle de rare matvarene som finnes i den skumle hovedstaden, som lime og koriander og sånn, er det jammen godt å ha litt motvekt i bagasjen. I tillegg til alt det andre som er tungt, selvsagt. Lakkstøvletter og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 17. september 2008 #3524 Del Skrevet 17. september 2008 God morgen Er det en bra dag i pøbelheimen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3525 Del Skrevet 17. september 2008 God morgen Er det en bra dag i pøbelheimen? Jada! Her er det fint! Nå har jeg akkurat unnet meg en runde på KG før dagens arbeidsøkt, og .... Da jeg la meg i går, så jeg at det var en tråd inne på "bryllup" som hadde mye potensiale - og jeg ble ikke skuffet. Fresi og festliggjest har kost seg på bryllupsforumet i natt også... Skynd dere inn for å lese folkens, den blir nok moderert. Det var en liten smule utenomsnakk i den tråden, nemlig... (Dresskoder i bryllup, og manglende respekt for disse, er temaet...) Nå: og jobbing.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 17. september 2008 #3526 Del Skrevet 17. september 2008 God morgen, Pøbelsara jeg er bare innom for å ønske deg en produktiv dag med mye sprudlende pågangsmot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. september 2008 #3527 Del Skrevet 17. september 2008 *løper inn på bryllup* Ha en fin og effektiv arbeidsøkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 17. september 2008 #3528 Del Skrevet 17. september 2008 God ettermiddag Pøbelsara Fint at du er bedre i hjernen i dag Håper dagen din blir fin og sender deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 17. september 2008 #3529 Del Skrevet 17. september 2008 Regner med du har hatt en feffektiv skrivedaag i dag, som alle andre dager. Var det nå Skriften skulle inn til veileder? I dag har jeg hatt møtedag, og løpt fra sted til sted. Fordelen med dette er at det noen gang sniker seg inn et ledig kvarter man kan bruke til viktige ting, som å finne seg en ny kjole til man skal på fin restaurant på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 17. september 2008 #3530 Del Skrevet 17. september 2008 Regner med du har hatt en feffektiv skrivedaag i dag, som alle andre dager. Var det nå Skriften skulle inn til veileder? I dag har jeg hatt møtedag, og løpt fra sted til sted. Fordelen med dette er at det noen gang sniker seg inn et ledig kvarter man kan bruke til viktige ting, som å finne seg en ny kjole til man skal på fin restaurant på fredag Link! Link! Jeg håper du har hatt en produktiv dag, det har faktisk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3531 Del Skrevet 17. september 2008 God morgen, Pøbelsara jeg er bare innom for å ønske deg en produktiv dag med mye sprudlende pågangsmot. Takk! *løper inn på bryllup* Ha en fin og effektiv arbeidsøkt! ...og takk til deg også...! God ettermiddag Pøbelsara Fint at du er bedre i hjernen i dag Håper dagen din blir fin og sender deg en Hjernen er i alle fall mer samarbeidsvillig i dag... Regner med du har hatt en feffektiv skrivedaag i dag, som alle andre dager. Var det nå Skriften skulle inn til veileder? I dag har jeg hatt møtedag, og løpt fra sted til sted. Fordelen med dette er at det noen gang sniker seg inn et ledig kvarter man kan bruke til viktige ting, som å finne seg en ny kjole til man skal på fin restaurant på fredag Jeg har ikke skrevet så veldig mye i dag, men derimot har jeg lest og tenkt og skrevet litt, og opplever at noen biter faller litt på plass. Forøvrig er jeg enig i at det MÅ være rom for Viktige Ting i tilværelsen. Særlig Fine Kjoler.... Det er utrolig deilig å ha en slik heiagjeng som dere! Jeg føler at jeg er sørgelig på etterskudd, men samtidig at jeg er i gang og på vei, og at jeg skal klare dette. Takk og for all oppmuntring og heiarop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 17. september 2008 #3532 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg finner ingen link, men det er altså en midt på låret, ermeløs kjole, med søt-pike krage. Med mine lange ben, og frekke høye strømper burde det bli snasent nok mest av alt har jeg lyst på høyhælte støveletter med høyt sakft, men med mine flytebryggestørrelse føtter er det ikke lett å finne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3533 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg finner ingen link, men det er altså en midt på låret, ermeløs kjole, med søt-pike krage. Med mine lange ben, og frekke høye strømper burde det bli snasent nok mest av alt har jeg lyst på høyhælte støveletter med høyt sakft, men med mine flytebryggestørrelse føtter er det ikke lett å finne Nextlife! Jeg er SÅ misunnelig. Jeg vil også ha lange ben. Og slanke ben! Og over-kneet-strømper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 17. september 2008 #3534 Del Skrevet 17. september 2008 Nextlife! Jeg er SÅ misunnelig. Jeg vil også ha lange ben. Og slanke ben! Og over-kneet-strømper! Tro meg, det er mange ganger jeg skulle ønske jeg kunne donert bort noen cm, når man skal finne en normal pen bukse for damer og sånn, men noen ganger er det en fordel å ha ben i str 36-lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 17. september 2008 #3535 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg finner ingen link, men det er altså en midt på låret, ermeløs kjole, med søt-pike krage. Med mine lange ben, og frekke høye strømper burde det bli snasent nok mest av alt har jeg lyst på høyhælte støveletter med høyt sakft, men med mine flytebryggestørrelse føtter er det ikke lett å finne Den hørtes ut som den jeg kjøpte sist! Det er vel ikke Philosophie Blues Original? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 17. september 2008 #3536 Del Skrevet 17. september 2008 Det er utrolig deilig å ha en slik heiagjeng som dere! Jeg føler at jeg er sørgelig på etterskudd, men samtidig at jeg er i gang og på vei, og at jeg skal klare dette. Takk og for all oppmuntring og heiarop! Det er klart du klarer dette. Sten på sten, bokstav for bokstav kommer du nærmere målet. Det er langt igjen enda, men det gjør ingenting så lenge du stadig beveger deg i riktig retning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. september 2008 #3537 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Nemlig. Og det du skriver at du har gjort i dag - det er jo nettopp sånn det er å jobbe med slike ting! Hon är ju på sporet! Endret 17. september 2008 av eilan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3538 Del Skrevet 17. september 2008 Nemlig. Og det du skriver at du har gjort i dag - det er jo nettopp sånn det er å jobbe med slike ting! Hon är ju på sporet! Takktakktakk!! Og - ....makeover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 17. september 2008 #3539 Del Skrevet 17. september 2008 Oi, det var uvant gitt! Så ikke mye ut som en pøbel hun der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3540 Del Skrevet 17. september 2008 Oi, det var uvant gitt! Så ikke mye ut som en pøbel hun der gitt Jeg googlet Rapunzel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå