Fresi Skrevet 12. september 2008 #3441 Del Skrevet 12. september 2008 Da får jeg cyberselskap i drikkingen min alene med barn tilstede. Jeg har tatt et halvt glass allerede, det var absolutt nødvendig i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 12. september 2008 #3442 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg tror jeg skal vente til de besøkende er hentet. Jeg ser for meg at det lett kan misforstås dersom jeg avleverer venner med et halvtomt og skittent vinglass i hånden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 12. september 2008 #3443 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg tror jeg skal vente til de besøkende er hentet. Jeg ser for meg at det lett kan misforstås dersom jeg avleverer venner med et halvtomt og skittent vinglass i hånden. Det har jeg full forståelse for. Skittent vinglass, høyhelte pusetøfler og sløret blikk kan kanskje gi et noe labert småbyinntrykk. Selv om det i Italia ville ha vært fullstendig normalt. Foreldrene til DNM skjønte nada da jeg ikke ville at de skulle gi Tenåringen vin i sommer. Heldigvis ville hun ikke ha selv heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 12. september 2008 #3444 Del Skrevet 12. september 2008 Vær så snill å ikke spør Mette. Akkurat det samme tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 12. september 2008 #3445 Del Skrevet 12. september 2008 Ellers høres det ut som en aldels fortreffelig fredag. Jeg skal ikke sprudle idag, derimot skal jeg innlede rødvinssesongen. Med barnet tilstede. Haha! Da får jeg cyberselskap i drikkingen min alene med barn tilstede. :dåne: Ikke bare drikker dere med barn i huset, dere drikker alene med barn i huset. :dåne: *rystet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 12. september 2008 #3446 Del Skrevet 12. september 2008 :dåne: Ikke bare drikker dere med barn i huset, dere drikker alene med barn i huset. :dåne: *rystet* Nå er vi to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. september 2008 #3447 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg skal drikke med bar ihuset i kveld, dog ei alene. God helg, din pøbel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3448 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg skal drikke med bar ihuset i kveld, dog ei alene. God helg, din pøbel. Vi har ikke bar i huset, da. Men foreldrene mine har. I kjellerstuen, komplett med rare flasker fra verden rundt, høye barkrakker, morsomme skilt og klokke som går speilvendt. Hvis du mente barn i huset, så gjøres nok det her i huset også. Med riktig god samvittighet, også. God helg til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. september 2008 #3449 Del Skrevet 13. september 2008 Det der banansmilet skremmer meg hver gang. Og ja, barn, ikke bar. Fri og bevare meg vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3450 Del Skrevet 13. september 2008 Det der banansmilet skremmer meg hver gang. Og ja, barn, ikke bar. Fri og bevare meg vel. Kan dere ikke sett av et lite hjørne til en slik en, da? Eller kjøpe noe slikt som denne? Jeg liker banansmilet, men duger fortsatt, det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. september 2008 #3451 Del Skrevet 13. september 2008 OMG. Jeg fikk nok overdose av den slags interiør da vi tilbrakte en dag i Bacharach i sommer. I sine naturlige omgivelser kan det ha et snev av sjarme, men ukontekstualisert i en norsk kjellerstue. Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 13. september 2008 #3452 Del Skrevet 13. september 2008 Var en gang hos en familie som inviterte oss ned i kjellerstuen, og det var som å komme ned i en irsk pub. Med biljardbord og det hele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 13. september 2008 #3453 Del Skrevet 13. september 2008 Mannen har riktignok lyst på fotballspill, men vi hopper nok over baren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. september 2008 #3454 Del Skrevet 13. september 2008 Vi har ishockeyspill, da.... men det er vekkstablebart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3455 Del Skrevet 14. september 2008 Søndag. Pøbelprinsessen er i pysjen enda, mannen er i dusjen, og jeg er på KG... Vi hadde brosme i går - for første gang. Det var virkelig, virkelig god fisk! Jeg hadde to fileter, som jeg smurte inn med litt ramsløkpure, surret i bacon, og stekte i pannen. Tilbehør var pastinakk- og søtpotetmos, ovnstekte fjellmandelbåter, og dampede, grønne bønner. Det var SÅ godt! I dag blir det pøbelsaras hjemmelagede lasagne. Pøbelprinsessen høres forøvrig ut som om hun har et lite sagbruk i brystet, og hun er kortpustet, men livredd for å måtte hoppe over svømmeskolen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 14. september 2008 #3456 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg hadde to fileter, som jeg smurte inn med litt ramsløkpure, surret i bacon, og stekte i pannen. Tilbehør var pastinakk- og søtpotetmos, ovnstekte fjellmandelbåter, og dampede, grønne bønner. Det var SÅ godt! Å, så gøy at du likte brosmen! Det hørtes nydelig ut! Og god bedring til pøbelprinsessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 14. september 2008 #3457 Del Skrevet 14. september 2008 Det hørtes ut som en nydelig middag, pøbelsara. Igår var familien spredt rundt omkring, og minsten og jeg endte opp med brødskiver til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. september 2008 #3458 Del Skrevet 14. september 2008 Tusen tusen takk for den nydelige julestrømpen til lillegutt Den var faktisk enda finere i virkeligheten enn det du viste på bilde her. Denne kommer til å bli en viktig del av julefeiringen framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3459 Del Skrevet 14. september 2008 Tusen tusen takk for den nydelige julestrømpen til lillegutt Den var faktisk enda finere i virkeligheten enn det du viste på bilde her. Denne kommer til å bli en viktig del av julefeiringen framover for at du har fått den, og at du likte den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 14. september 2008 #3460 Del Skrevet 14. september 2008 Har jeg glemt å fortelle at jeg har en bar som heter Alfred strategisk plassert i spisestua? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå