pøbelsara Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3061 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg har da både retrocampingvogn og gjestehus. Og utedo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 12. august 2008 #3062 Del Skrevet 12. august 2008 Tar du i mot booking for 2009 ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3063 Del Skrevet 12. august 2008 Tar du i mot booking for 2009 ennå? Førstemann til mølla.... Hva med en kaklehønesamling? NÅ regner det VOLDSOMT her. Pøbelprinsessen er hos en hyttevenninne og skal hentes snart. Ooops - der lynte det også - og nå tordner det VOLDSOMT. Tror det er best at jeg logger ut og tar en vente-på-at-været-skal-bli-litt-mindre-voldsomt-pause. Kommer plutselig tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 12. august 2008 #3064 Del Skrevet 12. august 2008 Så mye VÆR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3065 Del Skrevet 12. august 2008 Masse Men tordenværet har gitt seg. Jeg har tent masse lys, tatt en etterlengtet dusj, og koser meg med kylling kokt i riesling. Etter Nigellas oppskrift. Nam! :soise: Dessuten skal jeg ha sommerferiegravøl med en I borboni som ligger klar i kjøleskapet. Jeg liker regnvær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 12. august 2008 #3066 Del Skrevet 12. august 2008 Førstemann til mølla.... Hva med en kaklehønesamling? NÅ regner det VOLDSOMT her. Pøbelprinsessen er hos en hyttevenninne og skal hentes snart. Ooops - der lynte det også - og nå tordner det VOLDSOMT. Tror det er best at jeg logger ut og tar en vente-på-at-været-skal-bli-litt-mindre-voldsomt-pause. Kommer plutselig tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 12. august 2008 #3067 Del Skrevet 12. august 2008 Må innom og titte hos deg avogtil, og i kveld har jeg tid/overskudd til å legge igjen noen ord også! Man kan kose seg uansett vær, og der tror jeg du er ekspert! Nyt de siste dagene i sommerparadiset ditt - come rain, come shine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3068 Del Skrevet 12. august 2008 Må innom og titte hos deg avogtil, og i kveld har jeg tid/overskudd til å legge igjen noen ord også! Man kan kose seg uansett vær, og der tror jeg du er ekspert! Nyt de siste dagene i sommerparadiset ditt - come rain, come shine! Så hyggelig at du stikker innom, Mummi! Akkurat nå koser jeg meg VELDIG. Litt sommerferiegravølvin i glasset, jeg sitter i dagsengen vår, min tippoldefars gamle seng, som jeg har ådringsmalt, og som er deilig fylt med puter, jeg har tent masse lys overalt, og det striregner utenfor. Livet leker! Håper du også har hatt en fin ferie. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 12. august 2008 #3069 Del Skrevet 12. august 2008 Litt sommerferiegravølvin i glasset, jeg sitter i dagsengen vår, min tippoldefars gamle seng, som jeg har ådringsmalt, og som er deilig fylt med puter, jeg har tent masse lys overalt, og det striregner utenfor. Livet leker!Åh, så deilig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 12. august 2008 #3070 Del Skrevet 12. august 2008 Det høres koselig ut . Jeg sitter ved mannekjøkkenbordet med stearinlys og åpen verandadør med regnet sildrende utenfor, dypt begravet i Vidunderet . Ikke fullt så stemningsfullt, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 12. august 2008 #3071 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg ligger i sofaen, og har kortenedventetidenlitt-petit-bourgeois i glasset. Nå fikk jeg dessuten selskap at Herr Hormonell Hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3072 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg ligger i sofaen, og har kortenedventetidenlitt-petit-bourgeois i glasset. Nå fikk jeg dessuten selskap at Herr Hormonell Hund. Etter alle historiene dine om Hr. Hund, småbybesøket og Parr-besøk i sommerhuset, har jeg fått mer og mer lyst på hund igjen, jeg også. Jeg vil ha en jentesnøftehund! At naboen skal avgårde og hente helskjønn valp i helgen, hjelper ikke det spor på lysten, det heller. Og etter historiene dine de siste dagene om slikkende, hormonelle hannhunder, er jeg mer og mer overbevist om at jentehund er det rette denne gangen. Pøbelprinsessen er nok med på det, hun også. Også skal hun begynne å ri etter jul. Kanskje det blir hest igjen, også? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 12. august 2008 #3073 Del Skrevet 12. august 2008 Det er egentlig fantastisk å ha hund, selv om jeg klager innimellom. Og snøftehunder er så utrolig sjarmerende, selv om RR også er nyyydelige. Dog er de sikkert en smule sterkere og mer krevende, også. Jeg har svart og brun fotvarmer, as we speak. Håper du kommer og får hilse på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 12. august 2008 #3074 Del Skrevet 12. august 2008 Hva med en kaklehønesamling? :hoppe: Etter alle historiene dine om Hr. Hund, småbybesøket og Parr-besøk i sommerhuset, har jeg fått mer og mer lyst på hund igjen, jeg også. Jeg vil ha en jentesnøftehund! At naboen skal avgårde og hente helskjønn valp i helgen, hjelper ikke det spor på lysten, det heller. Og etter historiene dine de siste dagene om slikkende, hormonelle hannhunder, er jeg mer og mer overbevist om at jentehund er det rette denne gangen. Pøbelprinsessen er nok med på det, hun også. Så rart! Jeg tenkte jeg skulle spørre deg hvordan det gikk med de planene. Like ivrig, med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3075 Del Skrevet 12. august 2008 :hoppe: Så rart! Jeg tenkte jeg skulle spørre deg hvordan det gikk med de planene. Like ivrig, med andre ord? Åh, ja! Tømmerhugger/tømmerfløter-snøftehunden din er jo bare verdens mest sjarmerende fyr. Og kanskje jeg får hilse på den brunsvarte Keiseren av Lacunapalasset en helg tidlig i november? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 12. august 2008 #3076 Del Skrevet 12. august 2008 Og kanskje jeg får hilse på den brunsvarte Keiseren av Lacunapalasset en helg tidlig i november? Noe jeg har gått glipp av her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 12. august 2008 #3077 Del Skrevet 12. august 2008 Åh, ja! Tømmerhugger/tømmerfløter-snøftehunden din er jo bare verdens mest sjarmerende fyr. Og kanskje jeg får hilse på den brunsvarte Keiseren av Lacunapalasset en helg tidlig i november? :Nikke: Jeg skal ha champagnen klar. Men palass er kanskje en smule overdrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3078 Del Skrevet 12. august 2008 Noe jeg har gått glipp av her? Det er serieavslutning. Pøbelgemalen vil nordover og hente gullmedaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 12. august 2008 #3079 Del Skrevet 12. august 2008 Kakling i retrocampingvogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3080 Del Skrevet 12. august 2008 Kakling i retrocampingvogn Lillesøster og jeg har skiftet ut de retroorange gardinene med matchende frynser på. Ett stde går det en grense, tilogmed for retrogreier. Orange silkefrynser er ikke kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå