Fresi Skrevet 5. august 2008 #3021 Del Skrevet 5. august 2008 Angående musserende/champagne: jeg drakk en ganske god blanc de blanc på min lille snyltesomerturné, men jeg husker dessverre ikke navnet, bare prisen . Den kostet rundt 260 kroner, var fransk og særdeles lett å like (litt pregløs, kanskje?), noe som var målet, siden den ble innkjøpt for å drikkes sammen med mannemenn. Ellers er jeg enig med pøbelsara når det gjelder flere av Cremant de Bourgogne, som jeg ofte lander på, de er jo også forholdsvis rimelige (og den mannen jeg kjenner best synes de er veldig gode:) ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. august 2008 #3022 Del Skrevet 5. august 2008 Det er jammen dumt at det snart ike er somer mer, Fresi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 5. august 2008 #3023 Del Skrevet 5. august 2008 Klarer ike la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. august 2008 #3024 Del Skrevet 5. august 2008 Hehe. Dere skjøner jo hva jeg mener og dere vet dessuten at jeg sånn egentlig kan forskjellen på enkle og doble konsonanter. Som jeg skrev i egen dagbok: Rasjnalisering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. august 2008 #3025 Del Skrevet 5. august 2008 Rasjnalisering. Solldaritetsaterntivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 5. august 2008 #3026 Del Skrevet 5. august 2008 Klreriklvr. Sånn. Enda mer rasjonalisering, i Parrsk ånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. august 2008 #3027 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg tror bestemt at hebraisk/ivrit hadde vært noe for Fresi. Det skrives bare med konsonanter. Man kan riktignok føre på noen prikker og streker her og der for å antyde vokalene, men det er pinglevarianten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 5. august 2008 #3028 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Arabiske templater hadde sikkert også vært en Fresi-ide, tror du ikke? Eller walisisk? Jg m vl t m hndn n tr n. Endret 5. august 2008 av Lacuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. august 2008 #3029 Del Skrevet 5. august 2008 Ps p fngrn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 5. august 2008 #3030 Del Skrevet 5. august 2008 Ps p fngrn. ntll lr flrtll? Jg hr t hndr. Mn skl mn vkk n hnd sm svr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. august 2008 #3031 Del Skrevet 5. august 2008 ntll lr flrtll? Tolkningsspørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 5. august 2008 #3032 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg tror bestemt at hebraisk/ivrit hadde vært noe for Fresi. Det skrives bare med konsonanter. Man kan riktignok føre på noen prikker og streker her og der for å antyde vokalene, men det er pinglevarianten. Og det er derfor at Jehovas vitner tror at Frelserens navn er "Jehova", og ikke "Jahve". For eksempel. *nerd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 5. august 2008 #3033 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg tror bestemt at hebraisk/ivrit hadde vært noe for Fresi. Det skrives bare med konsonanter. Man kan riktignok føre på noen prikker og streker her og der for å antyde vokalene, men det er pinglevarianten. Og det er derfor at Jehovas vitner tror at Frelserens navn er "Jehova", og ikke "Jahve". For eksempel. *nerd* Veldig imponert nå altså. Jeg var mer inne på stenografi-til-mac-oppfinnelse. Men hebraisk er en slags tolkningsøvelse i seg selv, altså? *interessert* Dessuten skjønner jeg at dere snakker om sovende hunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. august 2008 Forfatter #3034 Del Skrevet 5. august 2008 Dessuten skjønner jeg at dere snakker om sovende hunder Takk, Fresi. Det skjønte ikke jeg, nemlig. Jeg lurte på hva i all verden som hadde skjedd med den vanligvis ganske lettleste dagboken min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 6. august 2008 #3035 Del Skrevet 6. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3036 Del Skrevet 6. august 2008 Her er jeg jo. I seng. Det øsregner, og jeg er litt bekymret for besøkene mine hvis de må ut i natt. Her er vått, ulendt og mørkt. *krysser fingre og håper de har selskapsblærer* *vil ikke ha kvelstelser av eldre slektninger på samvittigheten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 6. august 2008 #3037 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har utstrakt erfaring med utedo. Ulempen med utedo er at jeg garantert må tisse om natten, når jeg vet at jeg må i friluft for å komme meg til toalettet. Nå blir det skikk på de sakene. Forresten har vi løst det ganske elegant på hytta til foreldrene mine - der melder vi oss frivillig til å sove i annekset, eh, på utedoen. Hvor det tilfeldigvis heller ikke er plass til tre små gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. august 2008 #3038 Del Skrevet 7. august 2008 Her er jeg jo. I seng. Det øsregner, og jeg er litt bekymret for besøkene mine hvis de må ut i natt. Her er vått, ulendt og mørkt. *krysser fingre og håper de har selskapsblærer* *vil ikke ha kvelstelser av eldre slektninger på samvittigheten* Har du ikke rosemalte nattpotter, da? Du som er loppisracer og alt? Forresten har vi løst det ganske elegant på hytta til foreldrene mine - der melder vi oss frivillig til å sove i annekset, eh, på utedoen. Hvor det tilfeldigvis heller ikke er plass til tre små gutter. Hon er ju genialisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 7. august 2008 #3039 Del Skrevet 7. august 2008 Utedo i augustnatta: Sverger til Maglite klar ved utgangsdøra for ikke å kollidere med diverse buskevekster på vei gjennom hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. august 2008 #3040 Del Skrevet 7. august 2008 I dag traff jeg vår felles kjente på kafé, men vi fikk bare såvidt hilst, dessverre - jeg var på vei ut og så ikke hvem det var før etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå