Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

* * * * * * * *

'* * * * * * ** *** * * * * ** *

* *

(arbeidslyststøv til Junia)

Snilla!

*rørt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kom jeg plutselig på Den Nyes Søren Superstar, folkets selvutnevnte lys og åndelige fotsvette. Back in dem ole days.

:hoho:

Jeg husker engelsskolen hans:

This is a bad car - dette er et badekar

Don't you have any roundpieces in the whole taken? - Har dere ikke rudnstykker i det hele tatt

Waaay back in them ole days, sister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna
Når mannen med ljåen og kreditorene tupper deg i ræva skal du nok se at du kommer i gang. Men du er jo en forsørget kvinne i motsetning til meg, som har giftet meg i bransjen. :ler:

ja, vi må bare få gjennomført det ekteskapet så jeg kan late meg på fulltid med loven i hånd. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vi må bare få gjennomført det ekteskapet så jeg kan late meg på fulltid med loven i hånd. :Hehe:

Ehem, er dato satt nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lacuna

Det er jo komplett umulig å gifte seg på den andre siden av jordkloden når (1) jeg er løsarbeider og (2) mannen flyr jorda rundt som den reneste nomade. Vi vet bare at vi vil, men det er umulig å planlegge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Det er jo komplett umulig å gifte seg på den andre siden av jordkloden når (1) jeg er løsarbeider og (2) mannen flyr jorda rundt som den reneste nomade. Vi vet bare at vi vil, men det er umulig å planlegge.

Jeg anbefaler onyx-metoden, den skal jeg benytte neste gang.

:sjokk:

Men seriøst så virket det veldig avslappet og tiltalende, med lett henslengt menyplanlegging kvelden før. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna

Problemet er at vi her i byen er omringet av slektninger som har en tendens til å legge seg oppi det meste av valg... :roll:

Men vi har et par veldig gode restauranter, dog.

Jeg anbefaler onyx-metoden, den skal jeg benytte neste gang.

:sjokk:

Men seriøst så virket det veldig avslappet og tiltalende, med lett henslengt menyplanlegging kvelden før. :ler:

Neste gang? :sjarmor:

Bikeren/-ne, vet du. De er jo uimotståelige for en finkulturell akademikerdame. :fnise:

Endret av Lacuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Bikeren/-ne, vet du. De er jo uimotståelige for en finkulturell akademikerdame. :fnise:

Han er visstnok opptatt, men det driter jeg i. *homewrecker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sjokkert over siste avsløringer om bikerbryllup*

Ellers leste jeg Det Nye hver neste uke og husker selvsagt Søren Superstar, m nn noe vagt. Tidens tann er nådeløs og jeg har fått svamphjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lacuna
*sjokkert over siste avsløringer om bikerbryllup*

Ellers leste jeg Det Nye hver neste uke og husker selvsagt Søren Superstar, m nn noe vagt. Tidens tann er nådeløs og jeg har fått svamphjerne.

Det forklarer så mangt. "Hmm, jeg trenger en øl?" "Men har ikke du akkurat drukket en øl?" "Nei, dét husker jeg ikke i det heeele tatt!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forklarer så mangt. "Hmm, jeg trenger en øl?" "Men har ikke du akkurat drukket en øl?" "Nei, dét husker jeg ikke i det heeele tatt!" :fnise:

Tatt fullstendig på kornet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Bryllupsdagbok, Eurydike?

*maser*

Vet du, hvis det går mot bryllup, så kan jeg her og nå love dagbok med alle detaljer.

Jeg vil selvsagt ha temabryllup, med temaene MC, gourmetmat og hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vet du, hvis det går mot bryllup, så kan jeg her og nå love dagbok med alle detaljer.

Jeg vil selvsagt ha temabryllup, med temaene MC, gourmetmat og hår.

Gjør heller som jeg gjorde, Eurydike - spam alle andres bøker vilt og hemningsløst med bryllupsplaner.

Forresten kan jeg anbefale bryllup med gourmetmat, champagne og enda mer gourmetmat. Jeg kan ikke skjønne at Bagatelle-bryllyup ikke er blitt en ny trend... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Gjør heller som jeg gjorde, Eurydike - spam alle andres bøker vilt og hemningsløst med bryllupsplaner.

Jeg ville da aldri drømme om å spamme andres bøker med noe som helst. *sjokkert*

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker engelsskolen hans:

This is a bad car - dette er et badekar

Don't you have any roundpieces in the whole taken? - Har dere ikke rudnstykker i det hele tatt

Waaay back in them ole days, sister!

Why don't you take the fastwindow to the Black Country? - hvorfor tar du ikke hurtigruta til Sortland? Var det Holmestrandengelsk han kalte det? Har vel hørt og sett noen varianter av det i ettertid, forskjellen er at da har det vært seriøst ment! :hoho:

Heldige Pøbelsara, får være i sørlandsidyllen hele sommeren. Skulle bare mangle om du ikke skulle ha litt nett-trøbbel avogtil. Andre ting vi kan unne deg: Masse klegg og fluer i hagen hver kveld, utedassen er full og må tømmes, andre sommergjester har funnet ut at stien til stranda egentlig går gjennom hagen din, det lokale polet går tomme for champagne og vin, det eneste de kan tilby er Egri Merlot Semi Sweet Red Wine. (Som jeg synes er absolutely disgusting) For eksempel! :fnise: *misunnelig*

Ha en fin fredagskveld, Pøbelsara! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med bryllup, husgjest, antrekk og alt dertilhørende. Jeg forventer selvsagt å få se bilder neste gang vi treffes!

Endret av junia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...