pøbelsara Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3861 Del Skrevet 15. oktober 2008 Fordi jeg er så fryktelig lat i dag, så gidder jeg rett og slett ikke å sitere alle god-bedring-ønskene her - men jeg er utrolig glad og takknemlig for alle klemmer og ønsker om god bedring og formaninger om å komme meg til legen! tilbake til dere alle sammen! Jeg skal avgårde til legen etterpå. Dessuten er jeg faktisk litt bedre i dag, så hvis jeg bare får litt hostesaft, noen øredråper og litt nesespray med kortison, så blir det vel bra, håper jeg. Og nå skal jeg snart rydde litt, lese litt og ut på eksepdisjon for å skaffe billetter til cup-finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. oktober 2008 #3862 Del Skrevet 15. oktober 2008 Lykke til hos legen, håper du får noe som hjelper, og at du blir raskt frisk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. oktober 2008 #3863 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva sa legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3864 Del Skrevet 15. oktober 2008 Legen sa "lungebetennelse og bihulebetennelse og bredspektret antibiotika og det var på høy tid at du kom." Jeg har tatt neseprøver og skal eventuelt bytte antibiotikatype dersom dyrkingen viser at jeg trenger noe annet, men legen ville gjerne at jeg skulle igang med antibiotika så fort som mulig. Jeg følte meg egentlig ganske fin i dag morges, men etter en time ute i kø for cupfinalebilletter, skjønte jeg at det var greit med legetime alikevel. Så nå har jeg fått både antibiotika OG fire billetter til cupfinalen! Nå sitter jeg i sofaen sammen med pøbelprinsessen og drikker sunnmørsk ananasbrus fra Oskar Syltes brusfabrikk. - den originale siden 1929 - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 15. oktober 2008 #3865 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg synes pærebrusen er bedre. Og bra for deg at du kom deg til legen, tydeligvis. Krysser fingrene for at du blir fort frisk og kommer deg fort til hektene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 15. oktober 2008 #3866 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ærlig talt pøbelsara, du burde småskamme deg over ikke å ha gått til legen tidligere. *morsk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 15. oktober 2008 #3867 Del Skrevet 15. oktober 2008 *kremt* Ananasbrusen er ikke sunnmørsk, men romsdalsk, hvis man skal være pinlig nøyaktig. Ellers er jeg glad du kom deg til legen, og håper du endelig blir frisk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. oktober 2008 #3868 Del Skrevet 15. oktober 2008 Stakkars deg, nå fikk jeg akutt dårlig samvittighet for å ha klaget uhemmet inne hos meg selv. fra meg, og god bedring. Du må virkelig ta vare på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. oktober 2008 #3869 Del Skrevet 15. oktober 2008 *kremt* Ananasbrusen er ikke sunnmørsk, men romsdalsk, hvis man skal være pinlig nøyaktig. Men den originale sunnmørske ananas- og pærebrusen ble til lenge før 1929, og døde ut midt på åttitallet i en fusjon med Hansa. Den ble nemlig produsert av tippoldefaren min, oldefaren min og bestefaren min. Uff, Pøbelsara, nå håper jeg du får anledning til å ta det med ro. Ikke bare får anledning, men også vett til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3870 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jeg synes pærebrusen er bedre. Og bra for deg at du kom deg til legen, tydeligvis. Krysser fingrene for at du blir fort frisk og kommer deg fort til hektene igjen. Vi liker pærebrusen også, men jeg lot pøbelprinsessen velge. Brus er sjelden vare her i huset, så den ble nytt med andakt og følelse.. Ærlig talt pøbelsara, du burde småskamme deg over ikke å ha gått til legen tidligere. *morsk* Jeg vet det. Dessuten burde jeg av alle vite bedre. Men jeg var hele tiden overbevist om at jeg skulle blie bedre snart. *kremt* Ananasbrusen er ikke sunnmørsk, men romsdalsk, hvis man skal være pinlig nøyaktig. Ellers er jeg glad du kom deg til legen, og håper du endelig blir frisk nå. Huff. jeg må ærlig innrømme at jeg ikke vet hvor de grensene går. Men jeg ble veldig begeistret når jeg så den på småbytreffet så meget omtalte brusen i min egen nærbutikk! Pøbelprinsessen og jeg har teste ut både pære- og ananasvarianten. Lettvarianten har vi unngått hittil. Det var nok på tide å komme seg til legen ja. Jeg er litt flau over at jeg har latt det gå så langt.... Stakkars deg, nå fikk jeg akutt dårlig samvittighet for å ha klaget uhemmet inne hos meg selv. fra meg, og god bedring. Du må virkelig ta vare på deg selv. Jeg lar alt flyte, og samler krefter. Dvs. jeg har tatt på meg spysj, har laget te, og skal bare rydde ørlite grann før jeg virkelig kan slappe av litt. Men den originale sunnmørske ananas- og pærebrusen ble til lenge før 1929, og døde ut midt på åttitallet i en fusjon med Hansa. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_grine.gif' alt=':grine:'> Den ble nemlig produsert av tippoldefaren min, oldefaren min og bestefaren min. Uff, Pøbelsara, nå håper jeg du får anledning til å ta det med ro. Ikke bare får anledning, men også vett til å gjøre det. Jeg skulle selvsagt ønske at jeg hadde fått smake på den originale, og helt sikkert knallgode sunnmørske fruktbrusen, brygget av generasjoner av trauste sunnmøringer - men det toget har altså gått. Jeg har ikke helt mulighet til å ta det med ro - jeg skal ha veiledning på fredag, og håper på mye og nok feedback til å sette igang med den empirisk undersøkelsen min etter det - så da gjelder det å være forberedt... Men jeg har hartt nesten helt oppgavefri i dag - jeg leste bare en liten artikkel mens jeg sto i kø for å få tak i fotballbilletter - så jeg har jo vært litt flink.. Endret 15. oktober 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3871 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jeg har faktisk tatt på meg pysj men gidder ikke gå inn og endre forrige innlegg enda engang, selv om det er flere skrivefeil der.... Edit: Endret 15. oktober 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. oktober 2008 #3872 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har faktisk tatt på meg pysj men gidder ikke gå inn og endre forrige innlegg enda engang, selv om det er flere skrivefeil der.... Edit: Håper du får en god og deilig natts søvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3873 Del Skrevet 15. oktober 2008 Håper du får en god og deilig natts søvn! Hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 15. oktober 2008 #3874 Del Skrevet 15. oktober 2008 Fint at du endelig kom deg til legen og under behandling. Ta godt vare på deg selv, plei deg godt og hvil masse. Gratulerer med fotballbilletter, regner med det er til cupfinalen. Jeg har i dag fått beskjed at jeg kan velge meg billett, enten AC/DC eller Metallica. Jeg er ikke storfan av noen av de nevnte, så jeg får se hva jeg gjør. Siden vi bare har et begrenset antall billetter, har jeg egentlig lyst å heller la de tilfalle noen som er større fan enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. oktober 2008 #3875 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nextlife, du vet jo hva du bør velge om du vil øke din kulturelle kompetanse. God bedring til pøbelsara, håper du får slappet ordentlig av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3876 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nextlife, du vet jo hva du bør velge om du vil øke din kulturelle kompetanse. God bedring til pøbelsara, håper du får slappet ordentlig av! Og takk for klem og god-bedring-ønsker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. oktober 2008 #3877 Del Skrevet 15. oktober 2008 Antibiotika, pysj og ananasbrus i sofaen høres veldig bra ut for deg akkurat nå. Jobbing for å bli ferdig til veiledning fredag høres ikke fullt så helsebringende ut. Pass nå på at du ikke blir værre sånn at du får et lengre sykefravær litt senere i stede for et kortere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3878 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg blir helt rørt! Dere er en helt fantastisk gjeng - både morsomme og omsorgsfulle og kloke - og så snille! Takk for alle gode råd, klemmer og ønsker om god bedring. Jeg har bestemt meg for å gjøre det jeg orker før veiledning, og heller ta igjen resten senere. Når jeg blir så syk som nå, blir det litt skummelt. Jeg blir så slapp og sliten og svimmel og skjønner at dere har rett. Så nå hviler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 15. oktober 2008 #3879 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nextlife, du vet jo hva du bør velge om du vil øke din kulturelle kompetanse. God bedring til pøbelsara, håper du får slappet ordentlig av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 16. oktober 2008 #3880 Del Skrevet 16. oktober 2008 Lungebetennelse OG bihulebetennelse? Det var skomakerbarnet sitt, det. Jeg tenker du tar helg fra nå av jeg. *streng* God bedring, pøbelsara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå