Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for alle god-bedring-klemmer! :smilorange: Sender virus- og bakteriefrie :klemmer: tilbake!

I dag skal jeg jobbe med de formelle søknadene jeg trenger for å få prosjektet mitt godkjent - og prøve å bli frisk igjen. Men først :kaffekopp: og oppdateringsrunde på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Jeg må innrømme at jeg er ganske sjaber i dag også. Tett i brystet og tett i pappen. Slapp og frossen. Og, ja. jeg har tenkt å ringe legen min. :filer: I morgen, hvis jeg da ikke er blitt veldig mye bedre.

Men - jeg er ferdig med søknaden som skal sendes til NSD - og hvis jeg nå bare får gjort fedig invitasjonen til å være med i undersøkelsen min, kan jeg sende søknaden avgårde. Ett skritt nærmere målet. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvskryt:

Jeg er ferdig med NSD-søknad og invitasjonsbrev til studien min. Det er klart til avsending, men jeg bør kanskje konferere veileder først? *sender kjapp e-post til henne*

Klaging:

Jeg er skikkelig lei av å være syk. :kjefte: I morgen ringer jeg fastlegen min.

Nå: Lage pannekakerøre. :kokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nextlife
Selvskryt:

Jeg er ferdig med NSD-søknad og invitasjonsbrev til studien min. Det er klart til avsending, men jeg bør kanskje konferere veileder først? *sender kjapp e-post til henne*

Klaging:

Jeg er skikkelig lei av å være syk. :kjefte: I morgen ringer jeg fastlegen min.

Nå: Lage pannekakerøre. :kokk:

Flinkis :)

Hva er det forresten med dere som er syk, må man bruke energi på pannekakesteking, eller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkis :)

Hva er det forresten med dere som er syk, må man bruke energi på pannekakesteking, eller :ler:

Du tok ordene ut av munnen - unnskyld, fingrene - på meg! Pannekaker! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget at jeg var tom for melk, så det ble deilige kyllinglår istedet for.

Så kan jeg steke pannekaker når jeg blir frisk og opplagt (og har melk i hus) igjen! :kokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Jeg har ikke ringt legen enda - men bør nok gjøre det. Jeg har bare så mye jeg skulle ha gjort!

I dag skal jeg lage hjortekarbonader. Enten skal jeg ha finhakket bacon i karbonadedeigen, eller så skal jeg surre karbonadene i bacon før jeg steker dem. Jeg planlegger ovnsstekte fjellmandelbåter til, men vet ikke hva slags grønnsaker. Heldigvis er det en stund igjen til middag. Lurer på om jeg skal lage en gammeldags viltsaus med både creme fraiche og brunost - og servere med de nevnte fjellmandelbåtene, viltsaus, grønne grønnsaker og rørte tyttebær? Evt. kjøpe rødbeter, søtpoteter og andre rotgrønnsaker og lage en blandning av ovnsbakte rotgrønnsaker istedet for bare fjellmandel? Og ha en blandet grønn salat til? Droppe viltsausen?

Hvilke avgjørelser man blir stilt overfor på en helt vanlig tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nam! :spise: Jeg tror jeg ville gått for den gode, gammeldagse varianten med viltsaus med crème fraîche, grønne grønnsaker og tyttebær. Jeg er nemlig veldig glad i den typen måltid, og det minner meg dessuten om at det er altfor lenge siden sist gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Hvilke middagsplaner. Du er jo SYK og må ta det med ro.

Var det ikke du som brukte bondebønner forresten? Jeg ramlet over det i går, husket jeg hadde lest om det i en dagbok (og tenkte først på deg), og kjøpte. Nå lurer jeg på hva i himmelens navn jeg skal bruke dem til. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uh, lese om mat når det er såååå lenge før det er middag! :huh: Blir sulten av sånt! :Nikke:

Beundringsverdig innsats foran grytene, syk som du er! Håper du kommer deg til legen i morgen. Sender litt mumme-omsorg og brer over dyne osv. :engel:

God bedring! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Pøbelsara

Leste inn hos Mummi at du skulle hente medisiner, så da har du vel ringt legen da omsider :tommelopp: Bra, for det er ikke bra og gå lenge med sånt svinere.

Det sa jeg til min svigerinne også i forrige uke, men neida det gikk sikkert over, og de dro avgårde på hytta på fjellet.

I går stakk jeg innom henne og der satt(lå) hun rett ut med bronkitt.

Fortsatt god bedring Pøbelsara og ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Nå håper jeg at du befinner deg hos legen, pøbelsara! Fortsatt god bedring. Jeg har et eh, ærend hos gynekologen min *skjelve* men kommer tilbake senere idag. Jeg har fri idag, og skal ta fem hundre telefoner til ulike folk i forbindelse med hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...