pøbelsara Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3821 Del Skrevet 9. oktober 2008 Flinkesara, pøbelflinka! Her er det nydelig utsikt, kirkespir badet i sol og høstløv. Vakkert! (Her er det vakker sol og nydelige farger, og utsikt til toglinjen...) Jeg tenkte på byen din tidligere i dag da jeg leste inne hos deg. Den er utrolig vakker, og akkurat et slikt sted vi fabulerer om når vi drømmer å bo i en liten by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 9. oktober 2008 #3822 Del Skrevet 9. oktober 2008 God formiddag, Pøbelsara. Hvordan er pågangsmotet og arbeidslysten i dag? Jeg formulerer semesteroppgaver, funderer ut problemer studentene må løse i forbindelse med artikler de skal lese, og blir litt sliten av meg selv, av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3823 Del Skrevet 9. oktober 2008 God formiddag, Pøbelsara. Hvordan er pågangsmotet og arbeidslysten i dag? Jeg formulerer semesteroppgaver, funderer ut problemer studentene må løse i forbindelse med artikler de skal lese, og blir litt sliten av meg selv, av og til. Hei! Det går egentlig ganske fint, men jeg sitter og ruger llitt på noe jeg har lest, som skal skrives om i metodekapitlet mitt. Jeg synes studentene dine er kjempeheldige som har deg! Mitt tips er å gi studentene dine en skikkelig utfordring. De må jo lære å tenke sjæl! Da vi hadde metodeeksamen i vår, var artikkelgjennomgang eksamnesformen - og alle fikk artikler som det var noe galt med på den ene eller andre måten. F.eks. metode helt etter læreboken, men håpløs problemstilling, og ergo ubrukelige resultater, eller slik som "min" oppgave, hvor undersøkelsen mest sannsynlig var veldig god og resultatene veldig interessante, men artikkelen var håpløs... det tok litt tid før vi fikk selvtillit nok til å tørre å si at noe var galt og hva det var. Men det var en veldig nyttig øvelse, og jeg fikk adskillig mer faglig selvtillit etterpå. Men nå må jeg prøve å få ferdig det foreløpige metodekapittelet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 9. oktober 2008 #3824 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg formulerer semesteroppgaver, funderer ut problemer studentene må løse i forbindelse med artikler de skal lese, og blir litt sliten av meg selv, av og til. Jeg har vel mer eller mindre plassert meg selv i mottakerenden her. Sånn rent bortsett fra at jeg ikke har noen artikler å lese og allerede har alle oppgavene jeg skal skrive i et hefte foran meg. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3825 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg vil melde forfall: Vi reiser til sommerhuset i dag for å vinterstenge, og med den nett-tilgangen vi har der nede, gidder jeg ikke å prøve å komme på nett engang. I'll be back - sometime on Sunday. Dessuten vil jeg melde om generellt forfall: Jeg kikket i speilet akkurat nå, og var forberedt på å se . Men til min store overraskelse så jeg . Hjelp. Jeg er syk, og det synes. Jeg tror jeg har lungebetennelse - jeg har hatt det før, og både tettheten i brystet, og den generelle slappheten jeg føler, indikerer at det er lungebetennelse på gang. Blæ. Men jeg har sendt avgårde 15 sider (velformulert og velfundert, selvsagt ) til veiledning neste fredag, og er veldig forøyd med arbeidsinnsatsen denne uken, på tross av at jeg ikke har vært i form. God helg! Endret 10. oktober 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. oktober 2008 #3826 Del Skrevet 10. oktober 2008 God helg og god tur, Pøbelsara! Og jeg er aldeles uenig i at du ser ut som en Det måtte i såfall være kosteskaftet, dersom du har det. Jeg misunner dere hyttetur - og regner med at det blir champagnefredag selvom den foregår i en annen stue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. oktober 2008 #3827 Del Skrevet 10. oktober 2008 - og som helsepersonell generelt regner jeg med at du ikke har tenkt deg til legen med lunebetennelsen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. oktober 2008 #3828 Del Skrevet 10. oktober 2008 Auauau, lungebetennelse høres vondt ut! God bedring, og for arbeidsinnsatsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3829 Del Skrevet 10. oktober 2008 God helg og god tur, Pøbelsara! Og jeg er aldeles uenig i at du ser ut som en Det måtte i såfall være kosteskaftet, dersom du har det. Jeg misunner dere hyttetur - og regner med at det blir champagnefredag selvom den foregår i en annen stue. Det var veldig hyggelig sagt av deg, Elastica... Men jeg ser altså veldig sliten ut. Og jeg har kosteskaft - opptil flere faktisk - men jeg får ikke helt til å fly... Fredagschampagnen skal nok inntas i den fine dagsengen vår - den jeg har arvet etter min tippoldefar. Med bål i peisen og gullrekka på TV blir det kjempedeilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 10. oktober 2008 #3830 Del Skrevet 10. oktober 2008 God tur og god bedring Pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3831 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) - og som helsepersonell generelt regner jeg med at du ikke har tenkt deg til legen med lunebetennelsen din Selvsagt ikke! Så lenge jeg kan så oppreist, er ikke det nødvendig. Jeg pleier å vente til jeg har vært syk i 3 - 4 uker og er helt nedkjørt, før jeg går dit. At det da tar ytterligere 3 - 4 uker å bli frisk, vet jeg jo... Jeg har jo så mye jeg skulle ha gjort, og dessuten så har jeg ikke tid, og dessuten går det helt sikkert over snart. Endret 10. oktober 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3832 Del Skrevet 10. oktober 2008 Takk for hyggelige god-bedring-ønsker. Jeg tror jeg trenger dem. Vil ikke være syk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. oktober 2008 #3833 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg følger opp. Kom deg til legen! Selv har jeg resignert og kryper under dyna etter et vellykket jobbmøte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #3834 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tilbake igjen! Fortsatt helt Det er så ille at jeg vurderer en tur til fastlegen min i morgen. Når man hoster til man spyr og ikke får puste på grunn av tette bihuler - og begge deler inntreffer samtidig, er det rett og slett pyton. Og nå er jeg skikkelig lei. Men det var utrolig fint ved sommerhuset nå. Hvis alt går som jeg planlegger, skal jeg ned dit om noen uker og gjøre feltarbeid i forbindelse med oppgaven min, og det blir rart å bo dere nede helt alene i noen dager. Men nå: Først nesespray og så må jeg finne pøbelgemalen. Jeg trenger å klage over at jeg føler meg helt elendig. Også er jeg på jakt etter en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 12. oktober 2008 #3835 Del Skrevet 12. oktober 2008 :klem: ¨ Og igjen: Kom deg til legen! jeg håper å unngå å havne der du er nå, har holdt meg inne i tre dager med unntak av en tur i kirka og på kaffebaren i dag, og det var nok til å slå meg ut. God, god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 12. oktober 2008 #3836 Del Skrevet 12. oktober 2008 Huff, det høres ikke bra ut. Mannen her hoster forresten på ørtende uken nå, men det er kanskje ikke så rart siden han jobber i fuktig klima, og det ikke akkurat er stabilt vær der han er for tiden. God bedring, og kom deg til legen, først som sist. Slikt har en tendens til å gå over i lungebetennelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 12. oktober 2008 #3837 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg sender en fra vest også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 12. oktober 2008 #3838 Del Skrevet 12. oktober 2008 God bedring Pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 12. oktober 2008 #3839 Del Skrevet 12. oktober 2008 nordfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 12. oktober 2008 #3840 Del Skrevet 12. oktober 2008 Uff, det høres ikke godt ut. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå