Gjest Zia Skrevet 7. oktober 2008 #3801 Del Skrevet 7. oktober 2008 Så lenge jeg får være brudepike, er alt annet av underordnet betygning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3802 Del Skrevet 7. oktober 2008 @Deception: Du skal ikke se bort fra ta du kanskje klarer å komme deg inn i den brudepikekjolen jeg har liggende her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 7. oktober 2008 #3803 Del Skrevet 7. oktober 2008 @Deception: Du skal ikke se bort fra ta du kanskje klarer å komme deg inn i den brudepikekjolen jeg har liggende her... Du mener en i cirka størrelse 6 år? Det er ikke sikkert det blir noe vakkert syn, selv om jeg kanskje objektivt kommer inn i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 7. oktober 2008 #3804 Del Skrevet 7. oktober 2008 Pøbelsara Kjærestesnakket deres får meg til å mimre her. Når jeg gikk i andre klasse på skolen var det en som gikk i første som ville være kjæreste med meg. På den tida likte ikke Ulva gutter så veldig, men han visket i øret mitt: Jeg elsker deg. Gjett om jeg ble flau. Da denne gutten som fikk veldig mye lommepenger lovet meg å dele med meg, så slo jammen lille Ulva til gitt Vel, det varte et par uker, så ble jeg lei av at han fulgte etter meg alltid. Mamma glemmer ikke da vi var på idrettsbanen og lille *****kom på døra hennes stolt som en hane og fortalte at Ulva var den flinkeste av alle og spesiellt i lengde Var det en ting jeg ikke var flink i så var det lengde. Men han var søt da og vi var gode venner i hele barndommen og ungommen med. Nå kuppet jeg tråden din litt Pøbelsara, men som sagt, så fikk dere meg til å mimre. :rødme: Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3805 Del Skrevet 7. oktober 2008 Pøbelsara Kjærestesnakket deres får meg til å mimre her. Når jeg gikk i andre klasse på skolen var det en som gikk i første som ville være kjæreste med meg. På den tida likte ikke Ulva gutter så veldig, men han visket i øret mitt: Jeg elsker deg. Gjett om jeg ble flau. Da denne gutten som fikk veldig mye lommepenger lovet meg å dele med meg, så slo jammen lille Ulva til gitt Vel, det varte et par uker, så ble jeg lei av at han fulgte etter meg alltid. Mamma glemmer ikke da vi var på idrettsbanen og lille *****kom på døra hennes stolt som en hane og fortalte at Ulva var den flinkeste av alle og spesiellt i lengde Var det en ting jeg ikke var flink i så var det lengde. Men han var søt da og vi var gode venner i hele barndommen og ungommen med. Nå kuppet jeg tråden din litt Pøbelsara, men som sagt, så fikk dere meg til å mimre. :rødme: Ha en fortsatt fin kveld Kupp i vei, Ulva! det gjør jeg da ofte nok inne hos deg! Dessuten var det en veldig søt historie. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 7. oktober 2008 #3806 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du mener en i cirka størrelse 6 år? Det er ikke sikkert det blir noe vakkert syn, selv om jeg kanskje objektivt kommer inn i den. Nei, men det kan jo bli riktig så festlig for oss andre (jeg anser selvfølgelig meg selv for å være en naturlig gjest) som er småbrisne på chæmpæjn. I bryllup er det vikitg å underholde sine gjester :infårmerer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3807 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nei, men det kan jo bli riktig så festlig for oss andre (jeg anser selvfølgelig meg selv for å være en naturlig gjest) som er småbrisne på chæmpæjn. I bryllup er det vikitg å underholde sine gjester :infårmerer: ...og hvis jeg gir deception den kjolen, så slipper vi å leie inn pauseunderholdning når brudeparet er hos fotografen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 7. oktober 2008 #3808 Del Skrevet 7. oktober 2008 Trenger ikke pauseunderholdning, dere kan ha en rekke festlige selskapsleker slik at alle gjestene blir riktig så godt kjent. Glem heller ikke noe som heter "singelring", en ny (for meg) og fiffig sak man kan gi som gave til de single gjestene, slik at de brennemrkes på høvelig vis. :hva man ikke lærer inne på bryllupsforumet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3809 Del Skrevet 7. oktober 2008 Trenger ikke pauseunderholdning, dere kan ha en rekke festlige selskapsleker slik at alle gjestene blir riktig så godt kjent. Glem heller ikke noe som heter "singelring", en ny (for meg) og fiffig sak man kan gi som gave til de single gjestene, slik at de brennemrkes på høvelig vis. :hva man ikke lærer inne på bryllupsforumet: Jeg så det med singelringer. Er det virkelig noe man gjør? *for uinviddde kan jeg opplyse om at singelringer er ringer som single gjester får i gave av brudeparet, og som skal bæres under bryllupet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. oktober 2008 #3810 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg så det med singelringer. Er det virkelig noe man gjør? *for uinviddde kan jeg opplyse om at singelringer er ringer som single gjester får i gave av brudeparet, og som skal bæres under bryllupet*Du kødder nå, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3811 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du kødder nå, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 7. oktober 2008 #3812 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du kødder nå, sant? Når det gjelder bryllup er ingenting utenkelig. Jaffal om KG-brudene er representative for resten av brudenorge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 8. oktober 2008 #3813 Del Skrevet 8. oktober 2008 Verden er gal. Ønsker deg en fin og effektiv arbeidsdag, Pøbelsara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3814 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Verden er gal. Ønsker deg en fin og effektiv arbeidsdag, Pøbelsara! Takk! Jeg sitter og skriver om metode, og klarer til min store forundring å skrive ganske sammenhengende om alle hvordan'er og hvorfor'er. Jammen har ikke all den febrilske lesingen gitt litt frukter. Morsomt er det også! Tidligere denne uken har jeg skrevet om the how's and why's of sampling and recruiting, så nå begynner det å likne på noe. Tror jeg. Etterpå skal jeg på foreldresamtale på skolen, og i kveld kommer den syke pøbelgemalen hjem. :rødme: Endret 8. oktober 2008 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arran Skrevet 8. oktober 2008 #3815 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg legger igjen noen lausungespor inne hos deg også Her skjer det litt for mye til at det blir noe særlig KG for tida, men plutselig er jeg her. Og borte igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3816 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg legger igjen noen lausungespor inne hos deg også Her skjer det litt for mye til at det blir noe særlig KG for tida, men plutselig er jeg her. Og borte igjen. Hvis du er opptatt med slike viktige ting, er du definitivt tilgitt - men allikevel savnet. Det handler jo (forhåpentligvis) om fremtiden min, det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3817 Del Skrevet 9. oktober 2008 God morgen, folkens! Men nå: Til verket, pøbelsara! Din somlebøtte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Page Skrevet 9. oktober 2008 #3818 Del Skrevet 9. oktober 2008 God morgen, pøbelsara *lister meg hensynsfullt ut igjen så pøbelsara får arbeidsro* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3819 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er her fremdeles... :slår: Jobb! Jobb! Jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 9. oktober 2008 #3820 Del Skrevet 9. oktober 2008 Flinkesara, pøbelflinka! Her er det nydelig utsikt, kirkespir badet i sol og høstløv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå