Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

God morgen :)

Er veldig stolt av deg som er disiplinert og flink student, men jeg savner deg nå likevel her på KG da... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :)

Er veldig stolt av deg som er disiplinert og flink student, men jeg savner deg nå likevel her på KG da... :klem:

Her er jeg! :goodbye: Det får være måte på hvor disiplinert man skal være, også. :mrgreen:

Jeg sprengleser i dag. Men nå har jeg lunsjpause! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et par sider på etterskudd her merker jeg, så først nå leste jeg din historie. De andre har allerede sagt så mye fint som jeg vil si meg enig i, jeg nøyer meg her med å takke for at du delte med oss. Du skriver så fint.

Gratulerer med Stabæk på lørdag ja, selv om ikke resultatene i går ble helt slik du håpte på tenker jeg. Men for oss andre er det jo fint med litt spenning hele veien inn!

Ha en trivelig lunsjpause - det er en viktig del av det å studere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

God ettermiddag, pøbelsara. Jeg skulle egentlig brukt dagen til seriøs rydding og kg, men har fått på plass en del løse tråder vedrørende hytta istedet.

Nå er jeg bare innom på hilse-runde. Jeg skal lese i kveld, jeg lover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Her studeres det intenst fortiden. Jeg tenker og skriver og tenker og snakker høyt med meg selv - på engelsk. Jeg skriver jo på engelsk, og derfor har jeg lange dialoger med på selv på nevnte språk. Jeg tok meg selv i å si " I need eggs" høyt i butikken i dag morges. Folk må jo tro at jeg er en liten smule merkelig. :nigo:

Mannen er ute på farten igjen, og i dag skal han reise med Eurostar fra Uk til Paris. Heldiggrisen. Det betyr at han skal innta tirsdagsmiddagen på parisisk restaurant i kveld. Heldiggrisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica

Nå har jeg endelig fått lest, og sitter her med tårer i øynene og en kilende nese. På tross av det til tider kjedelige jeg befatter meg med, har du klart å virkelig røre meg.

:hug: I tillegg er du 100% god, pøbelsara. Glem ikke det.

Og by the way: vi mååååå få fortgang i kjæresteriet snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Elastica:

Apropos kjæresteriene: Pøbelprinsessen satt i sofaen i går kveld, og tenkte...Så sa hun: "Åh! Jeg gleder meg sånn til jeg skal få en baby! Tror du det er greit for kanonspretterten at vi kaller babyen Hermine eller Pernille hvis det blir en jente?" ...hun tenker litt, også sier hun...."Det er jo viktig at han også får lov til å være med å bestemme litt, da".

Som du ser, er kanonspretterten en selvsagt del av fremtidsplanene til den lille pøbelprinsessen. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

:ler:

Herlig. Dessverre er det litt mer sjenanse forbundet med kanonsprettertens kjærlighetsliv enn at han strør om seg med fremtidsplaner. Han er litt mer "næhæhæhei, eg he ikkje någen kjæraste!" når jeg spør ham. Samtidig som han smiler litt lurt.

Vi skal hjem til jul. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Ja, er de ikke søte? Niesen min har fortsatt ikke helt skjønt vitsen med gutter, og da hun hørte at vi skal gifte oss, var kommentaren: "Ææææsj, skal de kysse, også??" :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hjemme hos oss er vi mer på: "Mamma, hvis det ikke er noen damer igjen, da kan to menn bli kjærester. *tenke* Kan det bli babyer da? Enn hvis det er to damer?" Her er vi åpne for det meste. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste vår har hatt kjæreste, men det ble slutt med begrunnelsen "jeg er ikke helt klar for et forhold akkurat nå" (jentas utsagn, de er 11....). :fnise:

Men niåringen er fremdeles på ææææsj-stadiet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her hjemme hos oss er vi mer på: "Mamma, hvis det ikke er noen damer igjen, da kan to menn bli kjærester. *tenke* Kan det bli babyer da? Enn hvis det er to damer?" Her er vi åpne for det meste. :ler:

den problemstillingen har vi vært innom her i huset også. Heldigvis er vi også åpne for det meste - i følge den eldste pøbelprinsessen er vi litt for åpne med det meste. Hun beklager seg over at det ikke var den ting vi ikke kunne snakke om når hun vokste opp.

Da hun var prepubertal, var hun veldig le av all info om mens og sådant noe både på skole og hjemme, og ville ikke snakke om det. Hun syntes det var ekkelt og flaut og la ned veto mot flere mensen-dialoger (og monologer...) En gang hadde vi følgende dialog:

Hun spør meg: "Mamma, kan vi ....?"

Jeg svarer: " Jeg orker ikke det akkurat nå, fordi jeg har vondt i magen."

Hun: "Hvorfor har du vondt i magen?"

Jeg: "Det kan jeg ikke si, for det vil du ikke snakke om."

Hun: "Jamen SI det da!"

Jeg: "Nei, du vil ikke snakke om det."

Hun "Mamma!! SI det!"

Jeg: "Jeg har vondt i magen fordi jeg har mensen."

Hun: :rope: "Hvorfor sa du det :kjefte: ?! Jeg har jo sagt at jeg ikke vil snakke om det!

:fnise:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minstemann hadde et intenst og langvarig forhold i fjor vinter. :ler: Han var 3 år og var fortsatt på småbarnsavd i bhg. Etterhvert ble det slutt fordi han var lei. Hun ville jo danse hele tiden. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange søte historier her :rødme:

Da jentungen her i huset var 10 år var hun kjærest med en som het Vegard.

Men en dag vi var ute å kjøret kunne hun fortelle meg at de hadde slått opp,

Grunnen var: HAN ER RUNDBRENNER :ler:

Jeg holdt på kjøre av veien da hun fortalte det, trodde jo ikke at min lille søte uskyldige jente kunne slike ord :fnise:

Ha en flott dag, og lykke til med lesingen Pøbelsara :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Pøbelsara

Først nå har jeg fått lest din sterke historie, og sitter med tårer i øynene. Dette var utrolig rørende, og du skriver fantastisk godt og levende. Tusen takk for at du deler den med oss.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan le av kjæresteriet, dere, men her i huset er det alvor! :yvonne:

Snakker du om drømmebryllupet på drømmestedet, Mummi? Eller er det du og Mummipappa som er alvorlig amorøse? :mrgreen:

Jeg tror forresten jeg må få med meg Elastica på befaring til drømmebryllupstedet deres. Det er jo det perfekte stedet for oss å arrangere bryllupet mellom pøbelprinsessen og kanonspretterten. (Altså - kanonspretterten er en av sønnene til Elastica - vi spøkte lenge om å spleise barna våre. Og så traff de hverandre i sommer - og ble enige om å være kjærester helt på egen hånd :yvonne: .)

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...