Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

:hoppe: Hurra for cupfinale den 9. november, dette blir spennende saker :hoppe:

Oi! Og jeg som var i Stabækbutikken i dag og kjøpte sesongbilletter til den nye arenaen i dag - også glemte jeg cupfinalebilletter! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! Og jeg som var i Stabækbutikken i dag og kjøpte sesongbilletter til den nye arenaen i dag - også glemte jeg cupfinalebilletter! :sjokk:

Er de lagt ut allerede, da? Tror gjerne det tar litt tid, fordi det skal regnes på hvor mye som skal legges ut til hvert enkelt lag etter at sponsorer har tatt mesteparten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de lagt ut allerede, da? Tror gjerne det tar litt tid, fordi det skal regnes på hvor mye som skal legges ut til hvert enkelt lag etter at sponsorer har tatt mesteparten ;)

Vi fikk mail om at vi kunne reservere en billett pr. sesongbillett. Kanskje jeg kan gjøre det i morgen. Vi har jo Blaa familie billett!

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i det dere sier om at han var noe tannløs. Jeg har forresten ikke sett GR, men fått med meg at han er noe mer temperamentsfull. Den siste kvelden de viste må ha vært regissert, med inviterte gjester? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det var tamt, jeg. Jeg liker nemlig ikke hyl-og-skrik-TV. Derfor syntes jeg dette var fint og hyggelig. Det gikk jo bra tilslutt! Alle ble glade. Ingen var sinte på noen. Og maten så jo kjempegod ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett GR en gang. Da var han skikkelig atal og slem og skremmende sinna. Takke meg til snille-EH.

mvh

konflikskypøbelsara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig med pøbelsara, men også enig i at det ble litt tannløst (jf innlegg også hos Zia). Jeg tror dessuten han kommer mer til sin rett når språkbarrieren blir mindre.

Det der med for stor og ambisiøs meny var forresten også et gjennomgående problem i Ramsay-programmene.

Operasyngingen var pinsam. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er henvist til å lese omtalen på nettet. :cry3: Må si at jeg alltid har sett på den restauranten som et "ikke-sted" av en eller annen grunn og har derfor aldri satt mine ben der. Klarer han å ordne opp?

Hvilket sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket sted?

Har du gått glipp av herligheten? :sjokk:

Tidligere La Rosa Magra - nå Arbins. Makeover by Eyvind Hellstrøm og TV3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har (tro det eller ei) gjort noen nyttige saker i heimen. La rosa Magra, ja. Synes de har hatt god mat, men noen uspiselige italiasnobbete kelnere. Den nye har jeg ikke vært på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten; tips til god og bløt rødvin?

Ops. Rødvin er ikke min greie. Mannen er veldig glad i norditalienske viner. Jeg kan spørre ham når han stikker innom for å pakke om kofferten sin i morgen!

Men det er vel noen andre her inne som har ganske god greie på rødt, tror jeg? :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med Stabæk Pøbelsara :hoppe: Gjett hvem jeg heier på :lur:

Har vist skjedd mye her siden jeg var her. Har ikke lest alt, og nøyer meg med å ønske deg en fin dag :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med Stabæk Pøbelsara :hoppe: Gjett hvem jeg heier på :lur:

Har vist skjedd mye her siden jeg var her. Har ikke lest alt, og nøyer meg med å ønske deg en fin dag :klem1:

Som vanlig, er gullkorn og kloke ord godt gjemt mellom fjås og fjas og fnising og tøys... :fnise: Men her er nå alltid begge deler - både alvor og ikke-alvor. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception
Som vanlig, er gullkorn og kloke ord godt gjemt mellom fjås og fjas og fnising og tøys... :fnise: Men her er nå alltid begge deler - både alvor og ikke-alvor. Heldigvis!

Det er nå det som er poenget, også- hvis det blir bare fjas, blir det for overfladisk, og bare alvor blir for mye i motsatt retning.

Hvordan går progresjonen i dag? Her kan jeg rapportere om at det går tregt framover, men i det minste framover. Samtidig innser jeg at jeg igjen har estimert altfor optimistisk mht. hvor mye jeg skulle få ferdig i løpet av i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...