Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Dessuten ligger det særdeles mye hindringer i de strukturelle forutsetningne i min bolig også (jeg retter en stor takk til Eurydike for nok et alternativ til å fraskrive meg selv ansvar! :hoppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Er vi søstre? :overrasket:

2. Ja, er det ikke fint med sånne venninner, vel? :fnise:

1. Jeg skal spørre den snerpete moren min, men jeg ville blitt svært overrasket, snerperiet i betraktning.

2. Det er en gave! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten ligger det særdeles mye hindringer i de strukturelle forutsetningne i min bolig også (jeg retter en stor takk til Eurydike for nok et alternativ til å fraskrive meg selv ansvar! :hoppe:)

Det var så lite og bare hyggelig. Når det gjelder ansvarsfraskrivelse, kan du alltid stole på meg. :eeeh:

1. Jeg skal spørre den snerpete moren min, men jeg ville blitt svært overrasket, snerperiet i betraktning.

Dette gjør teorien både mer sannsynlig og mer usannsynlig på én gang. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sel skylder jeg på moren min, som vanlig. Hun er tvangsnevrotisk ryddig og renslig og har skapt en indre perfeksjonist i meg som aldri kan bli tilfreds. Derfor gir jeg like godt opp og lar alt flyte. :fnise:

Jeg er også vokst opp i et meget ryddig og støvfritt hjem. Ikke at det hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Takk, eilan! Se forøvrig 4).

2) Jeg er superstresset. Jeg har tydeligvis misforstått noe i forhold til veiledningen vår, og fikk mail i dag om at jeg skal til ekstrasession med veileder før gruppeveiledning morgen. Vi har "hver vår gang" for veiledning, og det er ikke min tur i morgen. Ergo har jeg bare skrevet ned noen spørsmål i forhold til noen praktiske ting i oppgaven til sesjonen i morgen. Og nå er de bekymret for progresjonen min. Og jeg som akkurat har sluttet å være det selv.

3) Se 2). Nå må jeg vel prøve å lage en oversikt over hva jeg har gjort siden sist, slik at jeg får ryddet opp i hodet mitt før jeg skal dit i morgen. :bond: *rydder febrislk i alle tekstsnuttene mine.*

4) Utstrakt KG-henging er ikke progresjon! I alle fall ikke på oppgaven min.

5) Hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Pøbelsara :vinke:

Klesskap ja, der sa du noe. I mitt klesskap ligger sommerklær og vinterklær om hverandre nå, det er mildt sagt kaotisk ;)

Enkelte ganger er det bare slik at minner fra fortiden på godt og vondt dukker frem til overflaten igjen. Det er sant at man bærer med seg masse grums fra fortiden, og at det preger deg i ett nytt forhold. Slik var det med meg selv også, var hele tiden redd for å gjøre noe som ikke var bra nok, for min tidligere samboer var liksom aldri helt fornøyd med det jeg gjorde.

Stadig skulle han påpeke min ”feil”. Noe som resulterte i at jeg hele tiden var redd for å gjøre noe galt. Husker da jeg traff min nåværende samboer (vært sammen i snart 7 år), og vi skulle pusset opp huset vi kjøpte i lag. Var jo drittnervøs for å søle maling, kan si det sånn at jeg var veeeldig nøye ja :fnise:

Ønsker deg en flott mandag :klem1:

Hei kospia! Så hyggelig å se deg her inne! Nå måtte jeg skynde meg å skrive til deg før iunnlegget ditt druknet her inne... :fnise:

Jeg synes det er så leit at det er så mange som har dårlige erfaringer. Men jeg synes også at det er fint at så mange av oss har klart å komme oss ut og opp og frem og VIDERE til et bedre liv. Jeg kjenner veldig godt igjen den avige følelsen av redsel for å ha gjort noe galt... Jeg håper at den skal bli et vagt minne engang. Men akkurat nå kjenner jeg litt på den igjen, fordi jeg ikke er helt godt nok forberedt til veiledningen i morgen.... vel, vel. Det går nok fint!

En tirsdags :klemmer: tilbake til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg hadde en samboer som var så redd for at noe som helst skulle bli ødelagt, at hun satt på nåler da 2-åringen til en kamerat mistet plastdukken sin i parketten (de kom ikke mer på besøk, for å si det slik). For ikke å snakke om det hysteriske anfallet hun fikk da noen hadde sølt ca 1 ts rødvin på gulvteppet.

Slik kan man ikke ha det, det er virkelig "livstappende" (dårlig oppkonstruert ord, men håper dere skjønner hva jeg mener). Jippi for snille partnere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.

Pust rolig, samle alle snutter, les gjennom, lag plan. Lettere sagt enn gjort, jeg vet. :klem:

:jepp: jeg har gjort et spedt forsøk. En slags plan er laget. :klem:

:klem:

Kan jeg få bidra med litt champagne til en stresset sjel? :vin:

Takk for både champis og :klem: . Byr på øl og :klem: tilbake.... :fnise: Jeg gidder ikke gå i kjelleren for å hente vin, nemlig. Alternativet er selvsagt cognac, armanac eller calvados. De er nemlig ikke i kjelleren, men i den lekre barglobusen vi har i stuen. :fnise: Kødda! Vi bruker en gammel eplekasse som barskap....

Lykke til i morgen! :)

Thænk ju! Det går sikkert fint. De kan jo ikke :trampe: meg heller.

Pust ut og se ekstrarunden som ekstraservice. Du finner ut av det, ser du.

Takk. Det hjalp, det du sa der... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne av meg hadde en samboer som var så redd for at noe som helst skulle bli ødelagt, at hun satt på nåler da 2-åringen til en kamerat mistet plastdukken sin i parketten (de kom ikke mer på besøk, for å si det slik). For ikke å snakke om det hysteriske anfallet hun fikk da noen hadde sølt ca 1 ts rødvin på gulvteppet.

Slik kan man ikke ha det, det er virkelig "livstappende" (dårlig oppkonstruert ord, men håper dere skjønner hva jeg mener). Jippi for snille partnere!

:rødme: Enig i jippi, og jeg synes faktisk at livstappende var et knakende godt ord, jeg. Det føles nemlig slik. Det å alltid skulle være på vakt for å avverge Fryketlige Ting er helt grusomt. Det er ikke bra for den fysiske helsen heller, å alltid skulle være i alarmberedskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Deception

Huff, plutselig føler jeg meg veldig ydmyk, og veldig takknemlig her jeg sitter. :hjerter: Jeg kan holde ut å være gjenstand for sanger eller stuntmunnspilling, for det er harmløst selv om det kan være ørlite irriterende noen ganger.

Ellers holder jeg bare fingrene krysset for deg, og VET at du kommer til å klare deg strålende i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livstappende er herved ført inn i dagboka. Det var et veldig dekkende ord. Jeg er også sikker på at det går aldeles strålende i dag.

Selv sitter jeg her og burde gjort en hel haug med ting. Kanskje jeg skal starte med å lage en oversikt over hva som skal gjøres sånn at jeg får en falsk følelse av orden og oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...