Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det der er et prokrastineringstiltak.

Hilsen erfaren kvinne.

I know. Men likefullt får jeg høy puls av alt rotet her. Ergo tenker jeg at det må fikses... *rydde, prokrastinere....rydde, prokrastinere...*

Jeg har akkurat avsluttet en telefonsamtale med min veiledningsvenninne. Det ble en slags pep-talk, heldigvis...

*stresser videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg prokrastinerer også, ved å sjekke ut prisen på de nye linsene på internett. Det ser faktisk ut til å være like billig å kjøpe dem hos optikeren. :)

Mannen maler (snart). Bikkja ligger i drømmeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg så godt! Jeg hater rot av hele mitt hjerte og er ikke istand til å gjøre en ting dersom det flyter rundt meg.

Takk! Jeg håpet du skulle komme innom og støtte meg. :roser:

Og det flyter virkelig her. Det hjelper heller ikke at jeg ikke har kunnet vaske klær på en uke... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg melder meg også. Her blir jeg stresset bare ved tanken på rommet ved siden av, og når mannen nå er i gang med å male soverommet vårt, er jeg stresset ved tanke på alle klærne som må ut av garderoben. Heldigvis er det meste i kurver, men alle hengerne.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir aldri så ryddig av meg som når det nærmer seg eksamen :fnise:. Men desverre klarer jeg alltid å finne på noe annet å prokrastinere med dersom huset tilfeldigvis skulle være prikkfritt...

Godt å se at du er bedre, håper det er varig denne gangen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker litt rot. System i rotet, ikke omvendt.

Og god bedringsklem! Jeg kommer tilbake med noe skikkelig koselig. En sang, for eksempel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

God morgen, pøbelsara! :lese:

Her er det morgenstille, etter at to av bråkebøttene har forlatt åstedet. Det er minsten, meg selv og en sovende jegermann. Snart er det jobb.

Endret av Elastica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lete:

Hmrf!! :sur: Jeg har prøvd faktisk. Jeg skrev et langt innlegg om pøbelprinsessen som ble syk og kastet opp i natt (nå er det altså bevist at det slett ikke var Romesco'en som var skyld i :spy:, men nok heller et virus), og som var flink jente og skiftet pysj og la den skitne med oppkast på i vaskemaskinen selv og forsøkte å tørke opp i sengen sin selv, før hun vekket meg. Dessuten skrev jeg i vakre ordelag om den nye vaskemaskinen som er utrolig stillegående og effektiv, men POOOOF! - så forsvant hele innlegget ut i cyberspace. Prøver igjen....

God morgen! Her er det fint vær, og syk pøbelprinsesse med pysj og pledd i sofaen.

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars jenta. Og så så dyktig. En får sånn ekstra vondt av dem når de er syke og forsøker å ordne opp selv.

Hun er blitt så stor i det siste... Eilan og jeg snakket om det da vi spiste lunsj sammen i går. Hun takler den store overgangen fra barnehage til skole på en rørende fin måte. Hun synes nok at det er litt skummelt med den store skolen og alt det nye, men hun biter engstelsen i seg, og er rett og slett litt tapper. Og hun er utrolig pliktoppfyllende og flink med leksene sine! :rødme:

Stakkar, syke, flinke lille jenta! :troest:

Hun har det heldigvis ganske fint nå, der hun ligger i sofaen med isvann på drikkeflaske og ser på NRK super.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
God bedring til prinsessen og uuuuuæææh - vi klemte jo igår! *skjelven*

*beroliger*

Jeg tror nok at faren er over for smitte fra meg. Det er jo flere dager siden jeg ble frisk igjen.

*krysser fingre og tær for at jeg har rett...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...