Gå til innhold

Pøbelstreker, englestøv og champagne på fredager.

pøbelsara

Anbefalte innlegg

Er det smittsomt med vaskemaskiner som ryker eller? :forvirret: Vi måtte kjøpe ny på mandag(får den i dag), og den gamle var "bare" 8 år gammel :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det smittsomt med vaskemaskiner som ryker eller? :forvirret: Vi måtte kjøpe ny på mandag(får den i dag), og den gamle var "bare" 8 år gammel :kjefte:

Ja - Jente79 måtte vel også kjøpe, så vidt jeg husker. Jeg er litt ergerlig :sur: fordi jeg faktisk trenger vaskemaskinen min, men er egentlig ganske fornøyd med at den varte i 20 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 år er bra da, men kjedelig uansett. I dag tror jeg de lager ting dårligere enn før. Før lagde de ting for at de skulle vare. F.eks så er vårt kjøleskap 26 år gammelt snart og det er bedre enn godt. Det er et Gram.

Har ikke hatt vaskemaskin på en uke nå, så gjett om Ulva skal vaske klær i morgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sutrekopp som tror hun eier forumet søker likesinnede* :fnise:

*stiller meg bak Nextlife og sutrer*

¨Nextlife -----> :sur::sur: <------pøbelsara

*savner sutrebimbo-smiley*

Flere som vil være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatt mot! Man er akkurat omtalt som småjenter med smilefjes som eneste interesse. :fnise:

Kondolerer med vaskemaskinen, forresten. Den store hvitevareforbannelsen, jeg hater det når sånt skjer. Vaskemaskin er bortimot det siste jeg vil bruke pengene mine på (det absolutt siste er rør, grus og asfalt som jeg av og til blir tvunget til eller forsøkt tvunget til), men også noe av det siste jeg vil leve uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatt mot! Man er akkurat omtalt som småjenter med smilefjes som eneste interesse. :fnise:

Hvor? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskemaskinen vår skranter også. I likhet med komfyren. :frustrert:

:endamerfrustrert: :sur:

:frustrertsammenmedeurydike:

Riktignok virker komfyren, men jeg skal pusse opp kjøkkenet, og hadde planlagt en ny av rent kosmetiske grunner. Jeg er slett ikke sikker på at budsjettet tillater både vaskemaskin, komfyr og Tahilandtur i høst... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her :)

Det er mulig Rosalind kan ha et vaskebrett å låne deg?

Jeg har to selv, faktisk. :mrgreen: (Ok - jeg vet han er bort, men...)

Ett vanlig vaskebrett, og et lekkert fransk ett, med delikate små riller for vasking av delikate små filler. *spontanriming!!* *stolt og kry*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to selv, faktisk. :mrgreen: (Ok - jeg vet han er bort, men...)

Ett vanlig vaskebrett, og et lekkert fransk ett, med delikate små riller for vasking av delikate små filler. *spontanriming!!* *stolt og kry*

Det burde jeg jo ha husket!

Men altså: vaskemaskin. Jeg er fortsatt ikke så voksen at jeg synes det er kult å bruke penger på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde jeg jo ha husket!

Men altså: vaskemaskin. Jeg er fortsatt ikke så voksen at jeg synes det er kult å bruke penger på sånt.

Enig. I både det med vaskemaskin og grus og asfalt. For ikke å snakke om tak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tak holder jeg ikke ut å tenke på, jeg håper ikke det blir nødvendig på veldig lenge. Men komfyren min ble født på 70-tallet og bør nok oppgraderes, men den virker jo fortsatt! I alle fall platene (alle tre :hoho:), de virker til og med aldeles utmerket og er superraske. Stekeovnen er det litt verre med, den er litt lunefull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest nextlife
Nå sender jeg snart torpedoer på deg. :grine:

Hah, jeg spiser torpedoer til frokost :kaffe:

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...