Gå til innhold

Pynt på brudepar-stolene til middag?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Angelique

Hei !

Skal dere ha pynt på stolene deres til middag? "Må" man? I så fall hva da? Slør? blomster? :o

Vi skal ha røde roser i borddekorasjon og bordkort. Forslag til hva vi kan pynte disse to stolene med? :roll:

Nå er det mindre enn 1 mnd igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Imax unplugged

Herregud - stolene sitter man da på? Ingen ser det uansett, dropp det og tenk på alt det andre!

Lykke til med forberedelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ingen pynt på stolene da vi giftet oss, synes det var helt unødvendig (fordi den knapt synes uansett). Men ved plassene våre hadde jeg loaget et brudepar som vi hadde til pynt på bordet + at vi hadde brudepar-pynt hengende på veggen bak oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angeligue

Flotters!!

Pynt på stoler utgår herved!! 8)

Det er kanskje mer amerikansk? Deilig med alt fjas man kan slippe.

Glad Påske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ingen pynt på stolene da vi giftet oss, synes det var helt unødvendig (fordi den knapt synes uansett).  Men ved plassene våre hadde jeg loaget et brudepar som vi hadde til pynt på bordet + at vi hadde brudepar-pynt hengende på veggen bak oss.

Akkurat som om ingen vet hvor brudeparet sitter... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kirka jeg hørte til som barn. var det laget flere fine utskjærte stoler som sto framme i koret, til bruk for klokker, kirketjener og andre geistlige når de var på besøk under gudstjenesten. MEN, to av disse stolene var ekstra fine og ble bare brukt av brudepar. Jeg har aldri tenkt over at ikke alle kirker har den samme ordningen, men kanskje det er flere som har det? Kanskje lurt å sjekke?

Hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...