Gå til innhold

Dette SKAL du spise som gravid

Trampe

Anbefalte innlegg

Du er gæærn imli........... For en kombinasjon :overrasket:

Vel, her er det gått over i runde knekkebrød med nugatti, melkesjokolade og sjokomelk

:sjokolade: - det ække bra vettu :klø:

Endret av -Ea-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er gæærn imli........... For en kombinasjon :overrasket:

:ler:

Det er faktisk veldig godt! :jepp:

Har spist det helt siden jeg var liten jeg. For noen år siden fantes det en kombinasjon i samme boks i butikkene, men de er blitt borte...

Er noen år siden jeg har spist noe særlig av det, men har fått smaken på det igjen nå i svangerskapet...

Du burde prøve! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke den kombinasjonen høres så ille ut, jeg. Tror faktisk at det må prøves.

Så akkurat reklame på Stratos KosePose. Hmmm....får vente til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett reklamen - og vist viljestyrke da jeg gikk forbi den i butikken. :jepp:

Imponerende!

Du skal få en sånn pose av meg når du kommer hjem fra sykehuset, og jeg er så heldig å få treffe deg og lillebebisen! VEL fortjent!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt påskemarsipan, Monja????

Her går det i Is og brødskive med majones og kalkunsalami :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskemarsipan er nam! Julemarsipanen er ikke før borte, så er butikken full av påskemarsipan. Ja, ja.

Spiste melkesjokolade både søndag, mandag og tirsdag! Huff og huff. Men det var godt da! :sikle: Melkesjokolade fra Freia er liksom det beste av alt. Kan få dilla på andre sjokolader, men ingen er bedre enn den i det lange løp.

Ellers spiste jeg noen vanvittig gode grønne epler i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
! :sikle: Melkesjokolade fra Freia er liksom det beste av alt.

Kan ikke være mer enig!!!!!!! Er t.o.m med på en gruppe på FB for oss som :hjerter_rundt: ELSKER :hjerter_rundt: Freia melkesjokolade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, godt vi ikke har melkesjokolade i huset nå. Da hadde jeg blitt så frista at jeg hadde spist den opp :fnise: Men i dag skal jeg være flink! :jepp: Ikke noe sjokolade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke være flink. Orker ikke stå imot lengre. I dag ryker jeg på sjokade på brødskiva. Fersk brød med masse smør og sjokade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...