Gå til innhold

Dette SKAL du spise som gravid


Trampe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke slik at frukten nuller ut sjokoladen da Ea? :fnise:

Tror faktisk det er sånn det funker............... i hvert fall oppi hodet mitt :fnise:

Det veier i alle fall opp litt håper jeg, orker ikke gå rundt med skyldfølelse hele dagen for at jeg ikke klarer å kontrolere meg..

Det nye for tiden er i alle fall :CAFÉ cockies :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og julemarsipanen er ikke engang borte fra butikkene før påskemarsipanen er på plass...

Nå fikk jeg skikkelig lyst på marsipan med sjokoladetrekk!

Må vel ta ei skive nugatti og peanøttsmør slik jeg pleier når søtsuget er stort og sjokolade utilgjengelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagskveld!!!

Skalviseda...

Biffsnadder

Is til dessert

Smågodt

Cola

Potetgull

Jeppjepp. Livet er herrrligt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Risbrød...................

Skulle ønske jeg hade lyst på no annet også............. vanskelig å få i seg mat om dagen...

:sur: Krydret og smakfull mat har jeg lyst på da, KJEMPE SMART når man har HALSBRANN :kjempesinna:

Endret av -Ea-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. et stykk napoleonskake (!) og en daim er herved skylt ned med en cola zero. Mannen jobber overtid - så middagen er ostesmørbrød.. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hatt noe særlig søtsug. Før i dag. Skikkelig akutt søtsug. Så nå er sjokoladekakepynten fra i fjor borte fra skapet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg for min del lurer på hvor mange tilitersbøtter med yoghurt jeg har spist i løpet av dette svangerskapet... Det skulle vært interessant å se. Det kan da umulig være sunt i så store mengder.

Og når jeg har spist en halv boks på et par minutter - og satt lokket på - sitter jeg og seeer på boksen med skjea i munnen. Vil ha mer...

Herregud, jeg er håpløs. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles mer risbrød igjen, selv etter at jeg har funnet på å spise det til frokost to dager på rad :ler:

Spiser det til frokost nå jeg :sjenert: Det ække greit vettu...........

Yogurth er ikke det værste da Trampe, men kanskje litt i det meste laget for deg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del lurer på hvor mange tilitersbøtter med yoghurt jeg har spist i løpet av dette svangerskapet... Det skulle vært interessant å se. Det kan da umulig være sunt i så store mengder.

Og når jeg har spist en halv boks på et par minutter - og satt lokket på - sitter jeg og seeer på boksen med skjea i munnen. Vil ha mer...

Herregud, jeg er håpløs. :sukk:

Åh, sånn er jeg også! Kan hive nedpå i bøtter og spann.

Men i dag har jeg selvsagt ikke yoghurt i huset, og nå som du nevnte det fikk jeg såååå lyst på! Selv om jeg nettopp har spist meg stappmett på restene av hjemmelaget pizza.. :sjenert:

Jeg vet jeg har en hel liter med yoghurt stående på jobben. Nesten så jeg drar ut for å hente den. Men bare nesten, altså.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...