Gå til innhold

Dette SKAL du spise som gravid


Trampe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiser litt av hvert. Akkurat nå er det melon det går på her også, men jeg spiser enorme mengder og dermed bytter jeg litt mellom smakene. Skogsbær og kirsebær går det mye av, men ikke fullt så mye jordbær. Har bare spist fire-fem bokser med jordbær, ikke ei tilitersbøtte engang. ;)

Svisker og vanilje holder jeg meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirsebæryoughurt :Nikke:

Ellers har nugatti på brødskiva vært en slager her i gjennom hele svangerskapet. Ungen kommer vel aldri til å ville ha annet på brødskiva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nam nam.. melon og kirsebæryoghurt er mine favoritter også! men nekter meg selv å spise mer enn en halv av de store boksene på en dag...

spiser heldigvis sunt pålegg på brødskiva/knekkebrødet.. har alltid dilla på leverpostei!! hehe.. og iskald melk... mmmmmmmm.....

men den siste uka har det blitt sjokolade og godis HVER DAG! hjelp...

ungen kommer til å bli smellfeit hvis jeg fortsetter sånn (for ikke å snakke om meg selv!!!) :fnise::kjefte:

nei! i morgen blir det bare vanlig sunn mat, og en tur ut! huff! gruer meg til kontroll om 2 dager! har sikkert lagt på meg 7 kg på en uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme grensa som deg, marsy, men jeg spiser littebittegranne mer stadig vekk. Bare litt til... og så bare litt til... og sånn har jeg faktisk vært siden dag 1 i svangerskapet. Før jeg visste at jeg var gravid. Så at jeg snakker tilitersbøtter i kvantum her er ikke urealistisk i det hele tatt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes kirsebæryoghurt enda? Det har jeg ikke sett på mange år tror jeg.... Nå ble jeg nesten litt desperat her, for den er jo bare så nydelig.

Ellers så er det molteyoghurt som går ned her :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke smakt kirsebæryoghurten. Da vet jeg hva jeg skal skal kjøpe neste gang jeg er på butikken!

..og det blir nok i morra, for her er det visst tomt for både brød og melk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, valfer er godt! Jeg er også en racer med vaffeljernet! :sjarmor:

Men i dag har vi hatt pannekaker til middag, og det ble dagens dose med søtt for meg (jeg bruker syltetøy og sukker på). I og med at jeg har PCOS og noe høyt kolesterol, må jeg passe meg litt og ikke overdrive inntaket av sukker. Men det er ikke alltid så lett, og jeg har nok overdrevet mer enn en dag i løpet av dette svangerskapet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:ler: Jeg må også bake brød en av dagene, og da må jeg på butikken. Brukte melet mitt i vaflene i går... og så er jeg straks fri for yoghurt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også innført butikkfrie dager.. når jeg i tillegg er sykemeldt forsvinner jo pengene fortere enn vanlig hvis jeg skal traske i butikkene hver dag!

Jeg savner gratis lunch på jobben!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...