Gå til innhold

Dette SKAL du spise som gravid

Trampe

Anbefalte innlegg

Jeg spiser sitronmuffins med melis på til frokost og har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, godt vi ikke har melkesjokolade i huset nå. Da hadde jeg blitt så frista at jeg hadde spist den opp :fnise: Men i dag skal jeg være flink! :jepp: Ikke noe sjokolade!

:rope: Hallo, banner du i kirken eller? Her spiser vi alt vi har lyst på, vi lar ikke være å spise det for å være flink! :ler:

Jeg legger forresten til hjemmebakte boller med sjokolade i på listen over ting man skal spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkesjokolade fra Freia er liksom det beste av alt. Kan få dilla på andre sjokolader, men ingen er bedre enn den i det lange løp.

Kunne ikke vært mer enig! Jeg eeelsker melkesjokolade! :sikle:

Nå tenkte jeg å gå å lage meg en kopp usunn kakao. Sitter her og småfryser litt, så da er det godt med litt varm sjokolade i kroppen.

Det må vel være lov, da jeg spiste to appelsiner i går kveld? De nuller jo hverandre ut, gjør de ikke? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet vel det, Bippe, at sjokolade er lagd av kakaobønner. Bønner er en grønnsak, ergo er sjokolade sunt! ;)

Endret av Nicky B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt! :hoho:

Da gjør det kanskje ikke noe at jeg har tenkt å bake boller i dag, da. Har en boks med kesam som nettopp gikk ut på dato, og må bruke den til noe. Har kokesjokolade i skapet, og tenkte kanskje å dytte en bit eller to inn i bollene. Da blir bollene rett og slett kjempesunne! :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må dere kutte ut å snakke om sunne ting i fråtsetråden vår :nei: Skal dere spise appelsiner så gå et annet sted!

*koser seg med søppeldyngaposen sin*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

*demonstrere ved å hente seg et par ekstra boller fra fryseren*

:ler: Gidder noen å komme å bake flere for meg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen.. Atte..

Ok, da! Jeg slenger med at jeg spiste Cheese Doodles i går, og at jeg har hatt både kakao og fruktdrops i dag. Masse sukker i dem, altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

*demonstrere ved å hente seg et par ekstra boller fra fryseren*

Jeg tror jeg har nok med å bake mine egne i dag, gitt. Blir litt langt å reise i tillegg. Men jeg kan sikkert sende deg et par i posten! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på å bake nå...... Du kan jo bare komme hit! Vi bor jo ikke såååå langt i fra hverandre? Får jo helt dilla!!!!!! ........og er enormt selskapssyk!

:juhu: Supert med fråtsetråd!!!!!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen.. Atte..

Ok, da! Jeg slenger med at jeg spiste Cheese Doodles i går, og at jeg har hatt både kakao og fruktdrops i dag. Masse sukker i dem, altså! :ler:

Fruktdrops?! Nå må du passe på at du ikke tar helt av her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på å bake nå...... Du kan jo bare komme hit! Vi bor jo ikke såååå langt i fra hverandre? Får jo helt dilla!!!!!! ........og er enormt selskapssyk!

:juhu: Supert med fråtsetråd!!!!!! :juhu:

Jeg kommer og føder hos deg, jeg. Så kan du øve deg til din egen fødsel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, nå fikk jeg lyst på boller.

I dag har vi spist pannekaker til middag. Med masse sukker og syltetøy :Nikke:

Skal begynne å gi etter for alle fristelser jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne å gi etter for alle fristelser jeg...

Det er jenta si det.... Sånn skal det lyde :jepp: Bare hiv innpå, vi ammer det av oss uansett!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktdrops?! Nå må du passe på at du ikke tar helt av her :ler:

Ja, ikke sant? I mangel av noe annet har det fungert greit altså, selv om det ikke gir meg det helt store kikket. :ler:

Men det er vel kanskje derfor jeg nettopp har bakt boller med sjokolade inni! Sitter og venter på at de skal etterheves ferdig nå, slik at jeg kan slenge dem inn i ovnen. Gleder meg til å smake! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååh, sjokoladeboller...

Jeg som suger når det gjelder bollebaking. Jeg får det bare ikke til. Brød er jeg knallgod på, men boller? Niks. :sur: Da kan jeg like greit putte sjokoladebiter i murstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omvendt på meg! Jeg klarer boller og kaker, men får bare ikke til å lage brød! :sur:

Men jeg har et håp om at jeg skal klare det, bare jeg får en kjøkkenmaskin. Jeg gidder liksom aldri lage brød når jeg må kna dem for hånd. Kanskje derfor de blir så tunge også; fordi jeg ikke får eltet dem godt nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...