Gå til innhold

et lite spørsmål om graviditet og stramme bukser..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

En veldig god venninde av meg er nå gravid i 2. måned.

Hun er veldig overvektig, og når hun bruker vanlige jeans blir det til at buksene strammer mye på magen. Det jeg tenker på er om dette kan være farlig for fosteret?

Det er så vondt å se på at hun presser igjen knappen på buksen... eller dette ble litt vanskelig å formulere på en fin måte! Det bli nok bedre når hun begynne å gå i mamma klær, men det viser jo ikke enda på henne at hun er gravid, og jeg tviler på at det gjør det med det første..

Håper mamma buksene er store i livet jeg...

hilsen litt små beskymret vennine :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe farlig siden hun ikke får vondt.

Jeg vil si at jeg kunne aldri hatt på meg så stramme bukser selv da.

Babyen er ikke mere enn et par cm eller noe i 2mnd.Så den er godt gjemt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Hvis hun er litt rund i formene så kan det tenkes at buksa kanskje ser litt strammere ut enn den egentlig er. Det har en tendens til å henge litt her og der selv om det ikke er så stramt alltid. Tror ikke du skal engste deg - ikke med mindre hun viser at buksen er veldig stram - som at hun sitter stivt osv.... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksa vil bli uutholdelig ubehaglig lenge lenge før det er noen som helst fare for fosteret. Å få til å stramme noe som helst så fast rundt magen at det er farlig for fosteret er knapt nok mulig. Så slapp helt av og la henne selv bestemme hvilke bukser hun vil gå i. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...