Gå til innhold

Home and Away

Gjest Gjest_Hilde_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hilde_*

Jeg har en venn som er homofil, og han leser litt kjedis nyheter om hvem som er homofile og lesbiske i film og tv- verden

Og skuespilleren som spiller Dan Baker er homofil.

Han heter Tim Campbell, og han er 32. Det første gang han avslører dette til pressen.

Jeg mener dette er helt ok.Men er det slik at det vanskeligt å se en serien der en homfile spiller streit. Jeg mener kjendiser må kommer ut skapet, og kunne gjøre det uten å hive karrieren rett i dass.

Håper dere har gode kommentarer, og støtter Tim Campbell, og serien Home and Away :skratte: :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen kommentarer, men jeg kom til å tenke på i dag at jeg lurer på hvorfor seriene heter Home and Away, for de sitter nå alltid der i denne lille landsbyen sin, enten på skolen, stranda, kafeen eller ett av to-tre hus :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen kommentarer, men jeg kom til å tenke på i dag at jeg lurer på hvorfor seriene heter Home and Away, for de sitter nå alltid der i denne lille landsbyen sin, enten på skolen, stranda, kafeen eller ett av to-tre hus :klø:

:hoho::eeeh: Må nesten le, for jeg har aldri tenkt over akkurat den.. De er jo alltid samlet i Bay'en som du sier... Artig serie dette her, jeg har fulgt med fra episode en... Gleder meg til hver episode.. Tragisk?? Don't think so :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var mer tabubelagt at homoile spiller streit før enn nå. Han som spiller George i Greys anatomy er jo også homofil og spiller streit.

Jeg synes det virker som at det er mer godtatt at streite spiller homofile, enn at homofile spiller streite. For meg er det likegylig hvilken legning skuespilleren har, for alt er jo bare skuespill uansett, det er jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig mange av skuespillerne som på en måte har dratt "hjemmefra" flere ganger, men alltid vendt hjemover etter en sesong eller to.. Så kanskje det er litt sånn borte bra, men hjemme best.. I dont know.. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror serien heter det fordi det opprinnelig var en serie om fosterbarn. Er jo fremdeles en del av dem, som Ric og Cassie. Og i begynnelsen handlet serien hovedsakelig om familien som drev camping-plassen (adoptivforelderne til Sally) og alle fosterbarna deres. Så navnet peker liksom på at de er borte fra det opprinnelige hjemmet sitt, men samtidig har funnet et nytt hjem. Og er både hjemme og borte på engang...tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...