Gjest Gjest_meg_* Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Må en ha henvisning fra fastlege for å få en time hos gynekolog?? Jeg ønsker meg en GU men syns det er frustrerene å måtte vente 1 mnd på å få time hos fastlege og bare inn til han for å be om en henvisning...
*Pepperkake* Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Nei det skal du ikke trenge, men da koster det mer. Endret 12. desember 2007 av *Pepperkake*
Gjest .. Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Nei det skal du ikke trenge, men da koster det mer. Koster mer sier du?? Hvor mye da og hvorfor??
*Pepperkake* Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Det kommer da ann på hvor man drar. Men mange spesialister har høyere priser om man ikke har henvisning. Ring og hør!
Gjest =tentacle= Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 (endret) Koster mer sier du?? Hvor mye da og hvorfor?? Henvisning fra lege til spesialist gjør at du bare betaler egenandel hos spesialisten (her gynekologen) og trygden betaler mellomlegget, mens hvis du bestiller uten henvisning, må du betale hele prisen. En jeg kjenner betalte 700 uten henvisning, dette var flere år siden. Tror jeg betalte i underkant av 300 med henvisning. Du kan forresten skrive et kort notat til legen og si hva du vil og hvorfor, og levere/sende til kontoret. Du bør få henvisning da, uten legetime. Endret 13. desember 2007 av =tentacle=
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå