Gå til innhold

Kjæreste.... Ja, takk!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er en jente på snart 22 år som aldri har hatt en kjæreste... Vet ikke om det er noe galt med meg, men! Jeg får meg liksom ikke til å ta det steget!

Har lyst, har ikke lyst,også vet jeg ikke!

Problemet mitt er ikke å bli forelsket eller å få noen til å bli det i meg! Men,det er kun prosessen videre... Føler meg helt hjelpesløs, jeg!! Kunne jo godt tenkt meg å hatt en kjæreste før jeg blir gammel da! Og nå er selvtilliten så liten på det området at jeg har gitt helt opp...

Blir jo bare mer og mer bevisst på hvordan kjæreste jeg vil ha, så det ville være et under om han finnes...

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ung enda så ikke gi opp håpet. Hvis du leter etter den rette, så overser du ham kanskje. Jeg tror du skal prøve å ikke fokusere så mye på at du ikke har en kjæreste. Før du aner det så dukker han opp. Vi har alle en visjon om hvordan drømme mannen er, men når forelskelsen dukker opp så er det kanskje i en som ikke har alle de "krav" man hadde satt opp som betingelser. Noen krav skal man ha!! Absolutt!! Men hvis du setter lista for høyt, så er det kanskje mange potensielle som sklir forbi..... og du vet det ikke.

Lykke til!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

dette kommer av seg selv, men ikke fokuser på det hele tiden. bare vær deg selv så skal du se at en gutt fatter interesse for deg.

Ønsker deg lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Som regel kommer de når du minst venter det, så hold deg sysselsatt og ha på minnet at desperasjon sjelden virker!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ!!! så godt å vite at det er andre som meg...Trodde det var bare jeg som hadde sånn alle gutter hold dere vekke...!

Tenkt mye på dette.! Er ikke av den typen som forelsker meg veldig lett, og tør ikke gå inn i et forhold...Er for redd for å såre.Og for å åpne meg til en annen person tror jeg...

I påsken skjedde det da noe underlig. Jeg ble sikkelig forelska..Var helt utrolig. sommerfugler og alt...Hadde han ikke bodd på andre siden av landet så. Men takk skal han ha, for at han minte meg på at kjærlighet fortsatt finnes...

Så lev i håpet, men gjør også noe med det. Det var jeg som tok kontakt med påske-forelskelsen min... Bedre å gjøre noe, og angre etterpå en å angre for noe du ikke gjorde.

Stå på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

O.o.O.o

Finnes det jenter som har det sånn som meg og?

Kjenner meg litt igjen her, men å være ei jente i den situasjonen kan jeg nesten ikke forstå.

Ta deg en tur ut på byen så er du omringet av gutter, mens er du gutt MÅ DU TA INITIATIVET.

I mitt tilfelle er det vanskelig : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Så fint at jeg ikke er alene om dette da!

(ikke stygt ment, men noen ganger kan man føle at man er litt alene om diverse ting)

Er meg selv, og mitt minste problem er å komme i kontakt med gutter! Vet jeg har draget, men på den annen side så tror jeg at kanskje får litt prestasjonsangst når det kommer til forhold! Vil han, så vil ikke jeg... Vil han ikke, så vil jeg...

Mulig jeg er for perfeksjonist!! Og det er i grunn litt trist...!

Hmmmmmmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og leser. Sammtidig tenker jeg 5 år tilbake i tid. Hvordan var min situasjon da?

Jo, jeg "fryktet" alt som kunne gå under kategorien ung mann. Ikke la dem slippe inn på deg, sa jeg. Kanskje ikke bevist, men dog. Samtidig hadde jeg også ønsket om en kjæreste.

Endringen kom nesten som et slag i ansiktet. Jeg skulle begynne på nytt studium og hadde ikke tenkt noe over kjønnsfordelingen. 45 elever i klassen min, 44 gutter.

Så satt jeg der da og var nødt. Kun kort tid etter dukket det opp en helt annen gutt som var veldig spessiel.

Hvor spessiell ser jeg vel først i dag. Etter år med motgang og problemer er bryllupet nå under 4 måneder unna.

Så gjør som anbefalt tidligere. Slapp av og vær aktiv icon_smile.gif

Klem12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg tror det dummeste du kan gjøre er å sitte å vente på noe, eller tenke mye på det. De gangene jeg har møtt en gutt har vært da jeg minst ventet det. Prøv å leve livet uten å tenke på det hele tiden. Du har en helt annen utstråling når man hele tiden tenke kanskje jeg kan bli sammen med han, eller han, eller han... Tenker du ikke dette tror jeg det er lettere å tiltrekke seg en gutt. Det er iallefall min erfaring.

Eple:

Din historie var skremmende lik min..

Jeg møtte også en gutt i påsken som bor på den andre siden av landet.. Jeg har hatt kjærlighetssorg i et år nå og han fikk meg til å glemme dette... merkelig. Måtte lese det flere ganger! hehe!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...