Gjest Byjenta Skrevet 17. april 2003 #1 Del Skrevet 17. april 2003 Det synes iallefall jeg. Når jeg har drukket to halvlitere med øl suser det i hodet og jeg føler meg småberuset og igodt humør. Når jeg har drukket tre flasker rusbrus føler jeg meg bare trøtt. Problemet er bare at øl smaker jævlig. Rusbrus er godt men er meningsløst å drikke for og oppnå rus. Noen som kjenner seg igjen?? Det rare er jo at det er samme alkoholprosent på øl og rusbrus. Har det noe med at øl er gjæret/brygget?? Eller er jeg snål?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 17. april 2003 #2 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg tipper du er det siste jeg. Prøv Corona og limebåt i stedet for rusklisset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2003 #3 Del Skrevet 17. april 2003 Mange av rusbrusene er basert på sprit, og mange opplever at spriten gjør dem trøtte. Jeg er enig - men jeg føler og at jeg blir mye mer rusa og mister mer "kontroll" når jeg drikker rusbrus...Liker best cider jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. april 2003 #4 Del Skrevet 20. april 2003 Vel.. Det er vel egentlig saånn at man blir fortere full på rusbrus enn øl pga sukkeret i rusbrusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 22. april 2003 #5 Del Skrevet 22. april 2003 Ugh ugh.. Det er sikkert fordi øl smaker gjørme, og du blir helt rar i magen. Magen eser ut på en måte. Får vondt bare på tanken. Rusbrus smaker som brus, og man kan drikke det som tøstedrikk. Hmmm altså slutt å drikk ØL. Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 22. april 2003 #6 Del Skrevet 22. april 2003 Hva med å sprite opp rusbrusen med vodka og battery?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 22. april 2003 #7 Del Skrevet 22. april 2003 Rusbrus smaker som brus, og man kan drikke det som tøstedrikk. De fleste rusbrus smaker plastaktig og har samme konsistens som sukkersirup... Det er i alle fall min mening. Men, det er stor forskjell på de som var på polet i utgangspunktet og de som er nye i butikkene. Man får fortere høy promille med rusbrus. Men, fullhetsfølelsen....den varierer vel fra gang til gang samme hva en drikker?? For meg i alle fall.... Men for all del - har nå lagt min elsk på Barcelona, så skal vel ikke være for bastant i mine uttalelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå