Hello Kitty Skrevet 17. april 2003 #1 Del Skrevet 17. april 2003 Tjoho!! Nå har jeg bestilt en ukes ferie i juni på Santorini for meg og noen venninner. Vi skal bo på Pantheon Villas - er det noen av dere som har bodd der? (selges gjennom Ving og Gulliver). Ser jo så bra ut....så jeg håper at det er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude Luth Skrevet 20. april 2003 #2 Del Skrevet 20. april 2003 Vi var på Santorini i fjor sommer og det var deilig - du må dra og se på solnedgangen i Oja, det var vakkert! Kjenner ikke til hotellet du nevner, men du må være klar over at Santorini er en veldig liten øy, så samme hvor på øya du befinner deg, må du regne med en del flystøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hello Kitty Skrevet 21. april 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 21. april 2003 Har vært på Santorini flere ganger før, så det vet jeg Hotellet ligger i Imerovigli, rett utenfor Thira...med kort vei til Oia - så det blir nok noen turer dit tenker jeg. Takk for svar hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. april 2003 #4 Del Skrevet 22. april 2003 http://www.iles-cyclades.com/santorin/pant...heon_villas.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå