Sorja Skrevet 17. april 2003 #1 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg har for ikke så lenge siden byttet partner. Rett før jeg ble sammen med min nåværende sluttet jeg med P-piller. Jeg opplevde da at jeg ble mye fortere våt og generelt våtere sammen med han. Jeg lurer på om det har noe med at jeg ikke går på P-piller og at jeg dermed blir våtere av det, eller at det er han som gjør meg mye kåtere enn jeg var med eksen... Hadde et godt sexliv før også men måtte nesten alltid bruke glidemiddel. Vil derfor ikke begynne med p-piller igjen om det er så tilfelle at de påvirker på denne måten. Takker for alle seriøse svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 17. april 2003 #2 Del Skrevet 17. april 2003 Svar fra Lommelegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 17. april 2003 #3 Del Skrevet 17. april 2003 Hei! Jeg har også ett snev av dette problemet. Ikke så ille at jeg må bruke glidemiddel eller noe, bare såpass att jeg merker en forskjell fra før jeg begynte med disse p-pillene (trionetta 28 ). Har noen andre noen forslag til andre merker? (vurderer å skifte merke av forskjellige grunner.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sorja Skrevet 18. april 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg bruker forresten Trionetta 28. Har dere noen tips om et annet merke som kanskje kan være bedre?? Hvordan fungerer denne p-sprøyta? Finnes det ikke et preparat som man kan sette under huden? Noen som har litt opplysninger ang. dette? Takker fortsatt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. april 2003 #5 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg bruker Trinordiol, og har aldri hatt problemer med dette. Ei venninne av meg bruker samme merket som meg, og har samme problemet som deg, så det virker som om det er individuellt hvordan virkningen er. P-sprøyte får du hver tredje mnd, og da trenger du ikke å tenke mer på prevensjon før neste stikk De jeg kjenner som bruker den er veldig fornøyde (de fleste av dem mister og mensen helt eller delvis), men de er innforstått med at det kan ta lengre tid å bli gravid etter at man har gått på sprøyte framfor piller..... Lykke til uansett hva du velger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå