Gå til innhold

Trene seg til slanke armer


Frøken Labb

Anbefalte innlegg

Gjest Shelob
Jeg har samme problemet.

Jeg var ganske stor før, også slanket jeg meg ekstremt på kort tid, og nå er armene mine svære fleske poser som henger o_O

Jeg hater dem, og har prøvd å spise mer sunt, men det funker ikke..

Det vil heller ikke funke å bare spise sundt, du må også trene armene. Ikke med små handtler, men dips, push-ups og franskpress. Få hjelp på treningssenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_marianne_*
Det som er lurt er å ikke trene styrke med armene rett etter ett måltid, for da blir maten forbrent isteden for fettet.

dette er bare tull. energi er energi. den energien du får fra mat brukes til kroppens daglige arbeid. dersom det blir intatt overflødig energi vil dette ofte legge seg som fett (eller andre energiressurser) på kroppen. dersom du trener, og forbrenner mer energi enn du inntar, vil du gå ned i vekt fordi du forbrenner mer enn det daglige inntaket. det er ett fett når dette skjer. for å "gå rundt" bruker kroppen rundt 1200kcal i døgnet. dersom du som det blir sagt "forbrenner maten" når du trener, vil du fremdeles i tillegg forbrenne disse ca 1200 resterende kilokaloriene av kroppen, dersom du da har et lavere inntak av energi enn du forbrenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Jeg har trent på mølla mi ganske lenge nå, men har ikke vært så nøye på kosthold og styrke...

Den siste tiden har jeg fokusert på kosthold og styrke i tillegg til fettforbrenning, og jeg må si at jeg har merket stor fremgang, for jeg og ble plutselig litt bekymret for "grevinnearmer"....

Har blitt mye strammere og mer tonet, samt at jeg har mistet 3 kilo...

Punktslanking funker dårlig, med ved å trene jevnt og spise riktig og ofte så kommer resultatene av seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...