Gjest Moonshadow Skrevet 11. desember 2007 #21 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har hatt piercing i begge brystvortene. Den ene måtte jeg ta ut etter ett par mnd pgr av betennelse og det samme skjedde med den andre etter ett og ett halvt år ca. Det er Smertefullt når de blir betente.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #22 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har hatt piercing i begge brystvortene. Den ene måtte jeg ta ut etter ett par mnd pgr av betennelse og det samme skjedde med den andre etter ett og ett halvt år ca. Det er Smertefullt når de blir betente. Det kan jeg skrive under på. Jeg hadde en og den grodde egentlig aldri og ble betent. Jeg hadde den i et år ca før jeg gav opp og tok den ut. Jeg syntes ikke det er så galt med piercing i brystvorta, men om man har litt "mannepupper" og ølmage er det kanskje ikke helt tingen. Pogenter at den vil fremheve det ormådet på kroppen når man er i bar overkropp, og om dette ikke er et område man vil ha fokus på bør man la være. Men det er jo bare å ta den vel, om du har lsyt, Angrer du, kona di liker det ikke elle rnoe så er det jo bare å ta den ut igjen. Det er det som er så om med piercinger, at man bare kan fjerne dem om man ombestemmer seg. Litt verre med en tatto der.
Gjest =tentacle= Skrevet 11. desember 2007 #23 Skrevet 11. desember 2007 egentlig driter jeg i hva andre syns, men det hadde jo ikke vært så morro å gå på stranda om sommeren hvis alle peker/ ler eller rister på hodet. liker at kona driver med brystvorta mi og tenkte kanskje man fikk litt mer følelse med en piercing. turn off? javel.dere damer har jo sminken deres. det finnes vel ikke noe mer turnoff enn en over sminka dame i midten av 20 årene på byen en fre/ lørdags kveld. hva har vi gutta? boxershorts? ellers var det jo mye artige svar her. he he Psst, ingen har sagt at du ikke får lov
Gummi Tarzan Skrevet 11. desember 2007 #24 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har hatt piercing i begge brystvortene i 10 år. Har tatt dem ut nå da, men det er fordi jeg er gravid og ønsker at det skal gro mest mulig før jeg skal begynne å amme. Jeg synes sånn generelt at det ser bedre ut på damer enn på menn, men hvis du har lyst og kona di synes det er sexy, så, ja hvorfor ikke? Piercinger gjør brystvortene ekstra følsomme, så du vil nok oppleve enda større glede av å bli "kost" med brystvortene dine hvis de er piercet. Det er ihvertfall min erfaring. Hvis det ikke funker, eller du finner ut at du ikke liker det, så er det jo ikke verre enn at du tar den ut igjen. Det gror forholdsvis fort. Lykke til! Jeg synes forøvrig at det gjorde innmari vondt, men det går heldigvis fort over :-)
Lana_86 Skrevet 11. desember 2007 #25 Skrevet 11. desember 2007 Piercing i brystvorta på menn, synes jeg er sexy.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #26 Skrevet 11. desember 2007 Jeg er mann på 25 år som har hatt piercing i venstre brystvorte i ca. 3 år. Har en stang som er skrå, syns ringer er harry.. For det første var det for min del ikke i nærheten av å være så vondt som alle skulle ha det til, var bare AKKURAT når hun satte nåla i at det gjorde vondt, 98% av smerten forsvant umiddelbart etter nåla var gjennom, noe som tok ca. 0.13 sekunder. Var litt ømt noen dager etterpå, men ingen smerte egentlig. Jeg har aldri fått negativ repons på dette, og samboeren min som ikke visste jeg skulle gjøre det syns det var supersexy. (jeg visste på forhånd hun likte det) Jeg angrer ikke et sekund og kommer ikke til å ta den ut med det første. Jeg var flink til å vaske/rense morgen og kveld og har aldri hatt noen infeksjon. Kjør på og lykke til!
Gjest Lykkeliky Skrevet 11. desember 2007 #27 Skrevet 11. desember 2007 Jepp, det er drit-harry, og særlig for en på din alder. Litt Rune Rudberg-aktig på en ekkel måte!!!!
Gjest Gjest_fil_* Skrevet 12. desember 2007 #28 Skrevet 12. desember 2007 Min mening: Syns det både er harry og turn-off.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2007 #29 Skrevet 12. desember 2007 Nå har jeg bestemt meg for å gjennomføre eller gjennom hulle brystvortene mine. Så lykkeliky: Rune Rudberg? Da blir dette jo helmaks da, synger værre enn han å jeg. Harry? handler i Sverige så hva passer bedre da. Turn off? gjør ingen ting. har ei som elsker meg. ( det er mer enn nok) Takk for alle svar.
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 12. desember 2007 #30 Skrevet 12. desember 2007 Flott at du har tenkt å gjennomføre det! Blås i hva folk mener og sier - det er DU som vil ha det. Selv syns jeg det er sexy, og for meg trenger det ikke ha noe med hvilken type person du er. Jeg har selv 5 piercinger (ingen i ansiktet) og jeg ser på meg selv som like "normal" som de fleste andre. Dessverre fikk du jo kun høre meningen til de negative her inne, men det er godt du ikke lar deg stoppe. Det gjør VONDT ja, men det går fort over. Et stikk, og du blir sikkert hekta. Vær flink til å rense, det er fort gjort å få de betente, og de har lett for å gro ut på menn (siden de gjerne har mindre brystvorter enn damer). Lykke til!!
Gjest Moonshadow Skrevet 12. desember 2007 #31 Skrevet 12. desember 2007 Hos meg gjorde det ikke vondt i det hele tatt. Tenkte først å bare ta den ene men ettersom det var så smertefritt, tok jeg den andre i samme slengen.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #32 Skrevet 13. desember 2007 Da var det gjort, litt vondt i ca 1 sek. så da tok jeg likegodt begge to med en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå