Gå til innhold

piercing av brystvorta

Fremhevede innlegg

Skrevet

lurer bare på hva dere der ute syns om piercing i brystvorta på menn. Er 37 år og har lyst til dette, er jeg for gammel? er det bare harry? er det noen som har gjort det som har erfaringer å dele med meg.

alle svar mottas med takk

laks 1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes piercing har gått litt av moten jeg... Og ville nok synes det var litt harry om en mann på 37 kom med en ny piercing, men det er nå meg. Synes igrunn tatoveringer er stiligere...

Gjest lillebøll
Skrevet

Det er kult vis man ikke gjør noe ut av det. men vis man skryter og peser på er det ikke kult.

Så jeg synes du godt kan ta, men la det være en naturlig sak og ikke noe må kommentere eller skryte av.

Skrevet

Når det kommer til sånne ting, så er det veldig avhengig av hva slags type person man er synes jeg.

Synes det er litt viktig at det står i stil til den du er ellers, hvis ikke kan jeg kanskje være tilbøyelig til å si at det er litt småharry ja. Og som en over sa; ikke lag noe nummer ut av det...ikke gjør det til en greie liksom.

Men jeg vet ikke jeg... Sånn jevnt over er min første tanke at det er litt merkelig ja. Men merkelig kan jo være bra det også. Hvordan "type" vil du beskrive deg som da?

Skrevet

Det er vel ett personlig valg, men hadde selv aldri gjort det for er litt redd for at det kan gjøre vondt.. :erter:

Skrevet

jeg ser på meg selv som en helt vanlig mann, gift 4 barn. liker ting som er litt spennende og er vel egentlig åpen for det meste. liker å prøve nye ting for å finne ut om jeg liker det eller ikke. gjelder vel på de fleste områder.

Skrevet

Dersom du gjør det kun for din egen skyld, så sier jeg GO, men siden du spør hva andre synes om det her inne, så mistenker jeg at det kanskje er ytre årsaker som ligger til grunn for det? Og isåfall synes jeg; Nei!

Skrevet

Om jeg hadde vært singel og hadde blitt med deg hjem og funnet ut at du hadde en slik piercing ville jeg nok sett på det som harry, og sett på det som et speil av hvordan du er som person ellers også.

Jeg likte piercinger da jeg var yngre, og har hatt det selv, men jeg føler og tror at piercinger er for folk som prøver å finne ut hvem de er... Og selvfølgelig så har du de som er ekstremt optatt av slike ting..

Jeg liker medd som de er jeg. Så lenge det er naturlig.. og de er rene...

Gjest milkyway
Skrevet

finner ut hvem en er ved å ta piercing? Heh. Jeg har dem fordi jeg liker å pynte på kroppen min, og syns det er pent.

For å svare trådstarter; jeg syns det ser litt rart ut på "eldre" menn. Ikke spør hvorfor, sånn er bare hjernen min satt sammen. Men hvis du likevel vil ta, det var ikke vondt noen av gangene, bare gøy.

Skrevet

Ja, jeg syns det sier litt om en person at personen har piercinger. Det er da en form å uttrykke seg på deg også, på samme måte som med litt spesielle avatarer ;) Ikke det at jeg kritiserer avataren din, for det gjør jeg ikke i det hele tatt.... :)

Skrevet

Jeg synes det kommer mye ann på type og kropp.

På en pløsete, slapp, småfeit, eller veldig tynn kropp ville det nok bare gjøre "vondt værre". Ehm... :eeeh:

Men det kan være veldig digg!

Gjest milkyway
Skrevet
Ja, jeg syns det sier litt om en person at personen har piercinger. Det er da en form å uttrykke seg på deg også, på samme måte som med litt spesielle avatarer ;) Ikke det at jeg kritiserer avataren din, for det gjør jeg ikke i det hele tatt.... :)

hehe, touché ;-D

Skrevet

Harry og turnoff på en så "gammel" fyr.... sorry.

Skrevet
lurer bare på hva dere der ute syns om piercing i brystvorta på menn. Er 37 år og har lyst til dette, er jeg for gammel? er det bare harry? er det noen som har gjort det som har erfaringer å dele med meg.

alle svar mottas med takk

laks 1

Nei nei nei! Det er ikke kult overhodet! Syns det er blodharry, enten man er mann, kvinne, ung eller gammel

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor du spør hva andre synes når du selv sier du er en gift mann med fire barn? Skjult agenda?

Sorry, jeg synes personlig at det virker desperat, og derfor også patetisk.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Jeg vil ha hud på menn, ikke metall. Jeg synes det er uhyre få som kler piercinger, og mange som bare prøver å være "kule".

Skrevet
Jeg vil ha hud på menn, ikke metall. Jeg synes det er uhyre få som kler piercinger, og mange som bare prøver å være "kule".

Kunne ikke vært mer enig...

Skrevet

egentlig driter jeg i hva andre syns, men det hadde jo ikke vært så morro å gå på stranda om sommeren hvis alle peker/ ler eller rister på hodet.

liker at kona driver med brystvorta mi og tenkte kanskje man fikk litt mer følelse med en piercing.

turn off? javel.dere damer har jo sminken deres. det finnes vel ikke noe mer turnoff enn en over sminka dame i midten av 20 årene på byen en fre/ lørdags kveld.

hva har vi gutta? boxershorts?

ellers var det jo mye artige svar her. he he

Skrevet (endret)
turn off? javel.dere damer har jo sminken deres. det finnes vel ikke noe mer turnoff enn en over sminka dame i midten av 20 årene på byen en fre/ lørdags kveld.

Ja, det er også blodharry og lite pent... Har vel ingen her nekta på

Endret av Tillepike

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...