Gå til innhold

Hvor mye koster en gitar?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ButtHead

Vega: Går det an å få kjøpt brukte gitarer der de selger gitarer eller må jeg oppsøke et såkalt "bruktmarked"? Vet ikke hva som lønner seg jeg, har egentlig veldig lite peiling.Men det høres i allefall ut som om du har litt peiling :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Hva med å prøve QXL? Har vurdert å selge min kassegitar, men er ikke helt sikker på om jeg vil gi slipp på den, eller hvordan jeg i det hele tatt skal få sendt den i posten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ButtHead

Har ikke prøvd QXL. Men det hadde kanskje vært en ide` og gjort det :wink: Men jeg vet ikke helt om jeg stoler på sånt, man vet jo aldri hva man får liksom og det kan jo bli problemer med betaling og slik.

Men jeg har ikke greie på det, så jeg kan egentlig ikke uttale meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger brukte gitarer på i alle fall noen musikkforretninger, fra ca. 500 kr og oppover. Og på bruktbutikker kan det hende du kommer over en.

Er det noen musikkskole i nærheten - har de gjerne oppslagstavle og der kan du finne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

QXL er flotters det! Du kan få pakken som oppkrav, forskuddsbetale (vanligst og best for seriøse selgere og kjøpere) osv. Dessuten er de ganske strenge på det, med gode muligheter til å anmelde og innrapportere "dårlige" selgere/kjøpere. Absolutt et alternativ, og slettes ikke så vanskelig. www.qxl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ButtHead

QXL, virket bra det, fant en gitar til passe pris der som hørtes ok ut. Men jeg tror alikevel at jeg skal forhøre meg i min lokale musikkforretning først. Tror det blir litt enklere og der får jeg jo se gitaren ordentlig først også. Dessuten er det kortere vei hvis jeg skulle ha noe å klage på osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...