Gå til innhold

Leopardmønstret undertøy til barn

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nå synes jeg dyremønster på klær er grusomt forferdelig stygt og det er noe jeg forbinder med slitne damer som røyker rullings, har blålilla hår og går på utesteder som Rubinen i Bergen (sorry jeg aner ikke hva det skulle vært for tilsvarende sted i Oslo).

:ler:

I Trondheim var det Monte Cristo. Og jeg kjenner igjen den beskrivelsen, ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ved vår skole har vi sterkt anbefalt alle foreldre om å ikke kjøpe inn leopardmønster til barna da dette kan virke mot sin hensikt. Mange voksne forbind det med seksuelle tanker og da blir det feil i gymtimer.

Løper barna rundt i undertøyet i gymtimene?

Isåfall, pleier det å være mange voksne tilskuere til disse gymtimene?

Såvidt jeg vet er det vel bare gymlæreren av voksne som er tilstede. Hvis ikke det skal mere til for å vippe h*n av pinnen og få seksuelle tanker enn at barna bruker leopardmønstret undertøy, burde h*n aldri vært lærer.

Er det ikke like ille å gi barn klær med armymønster? Folk kan jo få voldelige tanker.

Skrevet

Nei, å se noen i undertøyet er livsfarlig.

Men så så lenge det er bikini, badedarkt, badebukse eller badeshorts så er det ikke farlig.

:fnise:

Skrevet
hvor går grensen, da - hadde du kledd datteren din i lakkundertøy så lenge snittet var uskyldig?

Jeg synes grensen går når et klessplagg er formet for å seksualisere individet som bærer det. Når det kommer til hva slags stoff et plagg er laget av, handler det utelukkende om fordommer, kultur, religioner og etc.

Noe som jeg synes er mye verre enn lakkundertøy på et barn var når jeg så en jente på ca. tre år som gikk med en trøye i sommer med følgende logo på fronten: I’m too sexy for my diaper.

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet

Herregud, det er jo bare et mønster.

Selv hadde jeg aldri gått med det, men det er fordi jeg synes det er stygt! :fnise:

Men det har vel ingenting med sex å gjøre, det er jo bare et mønster!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...