Gå til innhold

Et litt dumt spørsmål

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Je må bare spørre. Jeg har kjøpt overmadrass til sengen vår. Jeg har aldri brukt dette tidligere, og derfor lurer jeg på om det finnes egne laken til disse, eller? Den skal vel ikke bare ligge over lakenet på madrassen uten noe på? Uff, dette er flaut :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, man kan spørre om alt vet du:)

legg overmadassene oppå den vanlige madrassen du, laken oppå der igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få kjøpt egne formsydde laken til overmadrass. Det er det enkleste, men det er selvfølgelig fullt mulig å bruke vanlige laken og. De vil bare ikke ligge like fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

jeg har et laken under overlakenet og der etter et laken over der igjenn,syntes det sitter bedre sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

meg igjen, jeg så ikke at dere andre hadde svart meg, men mitt svar var til madison.

Men, tusen takk alle, for at dere gidder å svare på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, vanløig stretchlaken over madrassen, og et annet (fotrinnsvis ikke frotté) over overmadrassen. Du trenger bare å skifte laken på overmadrassen til vanlig, og på madrassen under endel sjeldnere. Tror jeg tar det annenhver måned eller noe, samtidig som jeg vasker overmadrassen. Skifter ellers sengetøy en gang i uken.

Første gangen jeg tredde laken over kun overmadrassen, så slet jeg med å holde den nede i hjørnene og sånn, men bruk puter etc, så holder den seg fint når du først har fått den til å ligge nede.

Det var faktisk en dame på IKEA som forklarte meg dette, de har egne lakener for dette, og jeg spurte hva man skulle med alle trådene på strechtlakenet... og det er da til å binde under den store madrassen. Mens de andre skal kun ligge på overmadrass. Det står ganske tydelige tegninger på innpakningen, jeg hadde bare aldri tenkt på det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...