Gjest barelillemeg Skrevet 26. desember 2007 #41 Del Skrevet 26. desember 2007 Nå - spent på resultatet av testen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. desember 2007 #42 Del Skrevet 27. desember 2007 Nå - spent på resultatet av testen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 27. desember 2007 #43 Del Skrevet 27. desember 2007 Heisann!!! Har lest dagboken din!! Kjempespennende tider dere går i møte!! Det blir forhåpentligvis bar een ekstra utfordring for dere før babyen kommer Hvordan gikk det med testen? Krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSunshine Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #44 Del Skrevet 29. desember 2007 Ja nå var det en liten stund siden sist. Har vært hjemme hos familien, og da blir det lite tid til KG gitt! Hatt det veldig koselig, fått masse fine pakker og spist masse (altfor masse!!) god mat. Spennende at dere følger med meg Imli og barelillemeg, men den testen rakk jeg aldri å ta. Tanta kom som den pleier, dog to dager over tiden. Så det ble ikke verdens beste julegave på oss i år desverre. Men vi takler det bra begge to, mye bedre nå enn før vi hadde vært til utredning. Fallhøyden blir liksom ikke så stor når man vet at man mest sannsynlig er avhengig av hjelp for å få det til. Men selvfølgelig; tanta er aldri velkommen, og et lite håp hadde jeg bygd opp på de to dagene. Så skuffa var jeg jo! Pugsley: Så gøy at du leser boka mi, og takk for positive tanker I natt er jeg på jobb ( i tilfelle noen skulle lure litt på tidspunktet ). Gått veldig bra til nå, faktisk mer opplagt enn jeg pleier å være. Jeg jobber full turnus, og nettene er vanligvis det jeg liker minst. Men har heldigvis bare to på seks uker, så det overlever jeg. Nå begynner det å nærme seg tid for kontroll av svømmerne til sambo også, 3. januar. Det blir spennende. Jeg går ut fra at den vil vise det samme som sist, og at vi da blir henvist til Haugesund med en gang. Håper virkelig ikke det er så lang ventetid, er såå utålmodig etter å sette igang!! Jeg er generelt en meget utålmodig jente, og når det gjelder dette så er det verre enn noengang. Jeg skulle helst ha kommet igang i går. Men men, den som venter på noe godt osv... Jepp, da får jeg vel gjøre litt nytte for meg på jobb også. Håper alle har en fin natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 29. desember 2007 #45 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei!!! :bukke: Håper du har hatt en fin jul så langt!! Kjedelig med TR Men det er som du selv sier sikkert litt lettere hvertfall når dere vet at det kan ha sine grunner.. Og at dere nok trenger litt hjelp for å få det til!! men SÅ skal du se at spiren sitter som et skudd!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSunshine Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #46 Del Skrevet 2. januar 2008 Jupp, i morgen er det legetime!!! Må si jeg er kjempespent, selv om jeg vet sånn noenlunde hva som skal skje. Jeg skal ha med prøve av sambos svømmere, og de kan vel ikke ha forandret seg særlig på 2-3 måneder?? I så fall blir vi henvist til Haugesund, deilig at det ENDELIG skjer noe Kryss fingrene for oss da jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 2. januar 2008 #47 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei miss Sunshine!! Blir kjempespennende i morgen!!! Skal krysse fingrer og tær, så får du gi rapport når du er hjemme igjen!!!! Blir jo utrolig kjekt for dere å endelig sette i gang prosessen!!!!!!! LYKKE TIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barelillemeg Skrevet 3. januar 2008 #48 Del Skrevet 3. januar 2008 Spennende dag! Rapporter tilbake, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSunshine Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #49 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Da var jeg hjemme fra legen. Prøven til sambo viste det samme som sist (som forventet), og han skrev henvisning til Haugesund. Endelig er vi i gang Jeg spurte han også litt om det var noe å gjøre for å forbedre sædkvaliteten, noe han sa var så å si umulig. Jeg har jo lest endel om f.eks antibiotika til mannen på nettet, men dette sa gyn at hadde ingen dokumentert effekt. Så da lar vi det bli med det, iallefall i denne omgang. Jeg våget meg også frempå for å spørre om oddsene våre, og da sa han at generelt så fikk 70 % av alle som reiste til Haugesund barn. Og når det i tillegg i vårt tilfelle var mannen som var "problemet", så var sjansene enda større. Så han hadde veldig stor tro på at dette skulle gå bra. Vår alder og mine frodige eggstokker er også med på å øke sjansene. Så alt i alt har jeg en god følelse her jeg sitter nå Så nå er det vel bare å vente og vente og vente... Skikkelig tålmodighetsprøve det her! Han sa vi måtte regne med ca tre måneders ventetid, men at det var godt mulig vi kom inn før også. Han fikk iallefall med i henvisningen at vi kan komme på veldig kort varsel, det sørget jeg for Håper dere får en fin torsdag, nå skal jeg legge meg litt tenker jeg. Skal jobbe i kveld nemlig. Men kanskje det blir en liten dagbok-runde først? Endret 3. januar 2008 av MissSunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 3. januar 2008 #50 Del Skrevet 3. januar 2008 Så spennende da at det skjer noe Godt dere har store sjanser da Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barelillemeg Skrevet 3. januar 2008 #51 Del Skrevet 3. januar 2008 Da er vi i gang! Sitter her i ventekroken!! Skulle også bedt om å komme inn tidligere dersom det blir ledig time... Kom ikke på det engang. Kanskje du slår meg da - jeg skal jo ligge 2-3 uker før deg i køen!! Uansett så håper jeg det blir full klaff for oss begge på første forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. januar 2008 #52 Del Skrevet 3. januar 2008 Så fint at det skjer noe! Og 70% var jo ganske gode odds. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. januar 2008 #53 Del Skrevet 3. januar 2008 Så bra at dere er i gang! Dette blir en spennende vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSunshine Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #54 Del Skrevet 3. januar 2008 Da er vi i gang! Sitter her i ventekroken!! Skulle også bedt om å komme inn tidligere dersom det blir ledig time... Kom ikke på det engang. Kanskje du slår meg da - jeg skal jo ligge 2-3 uker før deg i køen!! Uansett så håper jeg det blir full klaff for oss begge på første forsøk! Jupp, ventekroken blir vårt sted en stund fremover nå. Jeg får prøve å holde meg mest mulig opptatt og aktivisert, sånn at jeg ikke tenker på det HELE tiden. Da blir jo ventetiden dobbelt så lang. Jeg ba han skrive det i henvisningen etter tips fra andre, det hender jo innimellom at folk som står i "prøverørskø" klarer det på egenhånd. Men du kan helt sikkert ringe til Haugesund og be de skrive det på henvisningen deres, sånn at dere hvertfall får tilbudet hvis noen avbestiller time Ellers håper jeg på full klaff for alle sammen, så gøy at vi er flere i samme båt på samme tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 3. januar 2008 #55 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei Jeg melder meg på i heiagjengen din jeg! Så spennende tid du går i møte! Godt å høre at det høyst sansynlig ordner seg for dere! Lykke til med fortsettelsen. Er selv prøver og håper fortsatt vi skal få det til utan hjelp, men er i PP10 nå, så tanken har jo meldt seg at det ikke kommer til å gå...(Selv om vi allerede har ei jente som kom veldig lett til oss...) Godt man har alternativer!!! Hilsen fra smilefjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSunshine Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #56 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei Jeg melder meg på i heiagjengen din jeg! Så spennende tid du går i møte! Godt å høre at det høyst sansynlig ordner seg for dere! Lykke til med fortsettelsen. Er selv prøver og håper fortsatt vi skal få det til utan hjelp, men er i PP10 nå, så tanken har jo meldt seg at det ikke kommer til å gå...(Selv om vi allerede har ei jente som kom veldig lett til oss...) Godt man har alternativer!!! Hilsen fra smilefjes Så koselig med nye besøk i boka, og ikke minst heiagjeng Det trengs, for det blir spennende fremover dette her Lykke til med prøving du også, de fleste klarer det heldigvis uten hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 3. januar 2008 #57 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei Sunshine!!!!! i dag ER det virkelig sunshine da!!!!! kjempebra at dere har så bra odds!!!!! veldig spennende! har tenkt på deg i dag!!!!! Jeg er med i heiagjengen din!!!! Blir spennende å følge deg videre!!!! Go klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSunshine Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #58 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei Sunshine!!!!! i dag ER det virkelig sunshine da!!!!! kjempebra at dere har så bra odds!!!!! veldig spennende! har tenkt på deg i dag!!!!! Jeg er med i heiagjengen din!!!! Blir spennende å følge deg videre!!!! Go klem til deg! Åh, tusen takk for støtten! Det er veldig godt dere heier på meg her inne, jeg heier virkelig på dere også tilbake ---------------------------------------------------------- Jeg har bestilt med almanakk!! Her kan man "lage" sin egen: http://www.personligalmanacka.se Jeg har lett lenge etter den perfekte, og nå er den funnet Mer skal det ikke til for å glede meg Jeg har fri i dag. Skikkelig deilig. Nettopp stått opp, nå bare koser jeg meg med KG. Jeg jobber turnus, og har funnet ut at det passer meg perfekt. Var litt skeptisk i starten, men nå kan jeg ikke se for meg noe annet. Så i dag blir det en rolig dag her. Sunshinemannen er på skolen nå og skal jobbe til 22.30 i dag, og innimellom synes jeg det er veldig godt med en hel dag alene. Tenkte jeg skulle ta meg en tur på trening senere, og slenge meg på sofaen med god samvittighet etterpå. Det er jo helg :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hardangerbrud Skrevet 4. januar 2008 #59 Del Skrevet 4. januar 2008 Heisann, måtte innom her på nyåret. Det var veldig gode nyheter dere hadde fått, rett til Haugesund!! 70% var jo veldig bra, skal krysse alt vi har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. januar 2008 #60 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei hei Så morsomt dere er i gang Nå er søknaden sendt, endelig Det tar gjerne ca 3 uker før dere får svar, i brevet vil og stå når dere skal på forsamtale. Etter forsamtalen kan dere starte på forsøket når dere vil I alt tar det ca 4 mnd fra søknaden ble sendt til dere er i gang. pluss- minus Og jeg er og med i heiagjengen God helg store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå