Gå til innhold

Hvor skal dere føde?

Felicity

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte på hvor dere skal føde hen?

Jeg har fått på Ahus denne gangen. Sist var jeg på Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stavanger som sist. Denne gang blir jeg liggende på pasienthotellet. Fantastisk for andregangsfødende som meg. Hadde nok ikke taklet bare to dager på sykehuset første gang, men denne gang er det perfekt! Hotellmat, mye bedre frokost, eget rom.. Lettere å slappe av og få sove litt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde på Ahus.. Var veldig fornøyd sist gang, men det er jo snart 10 år siden hehe.. Litt synd vi ikke rekker det nye sykehuset da :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykehuset Buskerud.

Visste ikke at du var gravid igjen Felicity, vi fikk vel omtrent samtidig forrige gang også vi (18. juni kom min) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Her blir det Sykehuset Namsos. Vi som bor i "utkantstrøk" slipper heldigvis å søke om plass :ler:

Endret av Lissmor81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Eg skal føde på KK i Bergen som sist. Håpar på Storken, men veit ikkje om eg får det sidan eg vart flytta til Føden med førstemann. Satsar på å få komma på Fødeloftet etter fødselen, det var så godt førre gong! :)

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått plass på Bærum sykehus. Hadde søkt på Ullevål, men fikk ikke plass. Så da fremskyndet vi like godt planene om å flytte til Bærum :fnise: Skal bli spennende (og slitsomt!) å flytte når jeg er 7,5 måned gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...