Gå til innhold

Det er leeeeeeeeeeeenge til 15. april

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

...men vi kan jo likevel holde liv i denne tråden gjennom å gratulere Milo Minderbinder på forhånd med dagen!

Jeg først: Gratulerer med 34-årsdagen på forskudd, Milo!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Missuganda

Halloen er du på bærtur. Det er 16. april i dag. I går 15. april ble det laget en egen tråd til Milo. Så det så... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen er du på bærtur. Det er 16. april i dag.

Hehe..ja? Da er det jo LEEEEEENGE til 15. april. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Hehe..ja? Da er det jo LEEEEEENGE til 15. april. :ler:

Ja det har du rett i :ler: Kanskje det var det han mente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja det har du rett i :ler: Kanskje det var det han mente

Se det, allerede etter noen få innlegg gikk det opp et lys... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Hallo du trøffelen. Mener du virkelig at vi skal hylle Milo i et år??? Skal du personlig skrive inn her hver dag? Hvordan skal du klarer å motiverer deg til det? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Hallo du trøffelen. Mener du virkelig at vi skal hylle Milo i et år??? Skal du personlig skrive inn her hver dag? Hvordan skal du klarer å motiverer deg til det? 8)

:hoho::hoho:unnskyld...

Nå trekker du kanskje alvoret i denne tråden litt lenger enn det jeg opprinnelig mente...

På den annen side; kanskje omtrent 137 av brukerne her kan gå sammen om en turnusordning, slik at Milo får sin daglige hilsen? Any volunteers?

Igjen - unnskyld... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

1) Fordi ikke alle er pålitelige, noen er for eksempel lurendreiersker og fristerinner!

2) Fordi at enkel matematikk tilsier at vi med 3327 deltakere allerede måtte begynt å gratulere ham på forhånd med 42-årsdagen. For det første tror jeg han hadde satt begrenset pris på det, og for det andre blir det en helvetes administrasjonsjobb å sette opp turnus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Fordi ikke alle er pålitelige, noen er for eksempel lurendreiersker og fristerinner!

2) Fordi at enkel matematikk tilsier at vi med 3327 deltakere allerede måtte begynt å gratulere ham på forhånd med 42-årsdagen. For det første tror jeg han hadde satt begrenset pris på det, og for det andre blir det en helvetes administrasjonsjobb å sette opp turnus!

Skjønner ikke hvordan du får tenkt ut alle de rare tankene dine!! :ler:

Men, vi får gjøre et forsøk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vi har hyllet Milo nok jeg :-? ......her styrer og steller jeg og de andre i englemeningheten til en storslått bursdagsfest der det ikke spares på noe - og så kommer han ikke en gang :o Nei vettu hva - neste år får han feire uten englefest .....iallefall gidder ikke jeg å stå for organiseringen av den ........... *fornærmet*

Hva med deg da Trøffelhelten .........bursdag snart du????? :sjarmor:

Var jo litt gøy da å lage bursdagsfest :wink: For ikke å snakke om å ubegrensede mengder pærebrus og annen snadder :sjarmor::kul:

Neida ......sett i gang å hylle Milo dere ................for det er jo lenge til 15 april da ......2004 :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er tre dager eldre enn Milo...

Noen som vil ta på seg å arrangere Trøffel-fest på snikk-snakk?? På fredag må det bli da - den 18. ....hvor mange lys på kaken Trøffelhelten??? :sjarmor:

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heheheh. :hoho: For en tråd..........

Grunnen, Virgo, til at jeg ikke har vært i trådene, er at jeg ikke har hatt tid.......svært travel påske for meg dette her.....

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

GRATULERER MED 34-ÅRSDAGEN PÅ FORSKUDD, MILO!!

Ser ut til at jeg må gjøre det meste av jobben selv... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
GRATULERER MED 34-ÅRSDAGEN PÅ FORSKUDD' date= MILO!!

Ser ut til at jeg må gjøre det meste av jobben selv... :evil:

Fortsatt... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...