Gå til innhold

Sliten, slapp og trøtt...


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du andre symptomer? Hva som helst som du ikke hadde før.

Videoannonse
Annonse
Gjest tippehøna
Skrevet
Har du andre symptomer? Hva som helst som du ikke hadde før.

Alt av det jeg har skrevet er symptomer jeg ikke har hatt før...

sliten, slapp, muskelverk, vond nakke og rygg, svimmelhet, konstant forkjølet.......

Skrevet
Forresten, har du målt blodtrykk. Symptomene er lik de man får ved lavt Bt.

:Nikke:

Skrevet
Hørt om ME eller kronisk utmattelsesyndrom?

Det er eksklusjonsdiagnoser, så etter å ha foretatt full fysiologisk screening, må ts til psykolog for å utelukke at det kan ligge noe psykisk til grunn for plagene.

De fleste av disse plagene finner man nemlig også ved depresjoner og somatisering.

Først etter psykologisk vurdering vil det bli aktuelt å ta disse diagnosene opp igjen.

Har du snakket med legen din om å gå til psykolog ts? Synes det høres veldig rart ut at han ikke vil sjekke stoffskiftet ditt fordi han gjorde det for noen år siden :klø:

Stå litt mer på krava du, og hvis du ikke føler deg ivaretatt hos ham, så bytt fastlege. Min gamle fastlegeløftet kke en finger for å prøve å finne ut av hva som feiler meg, men han nye har stålkontroll, eller får meg i hvertfall til å føle det som om han har det, og det er en liten bør vekk fra skuldrene bare det!

:klemmer:

Gjest Tippehøna
Skrevet

Nå har jeg hørt på skolen, og det har vært vannleksje før, så muligens det er noe sopp, eller mugg... Det komiske var at når jeg spurte klassen, så hadde alle problemer med kløe... hmmm.... Skal få en til å ta målinger..

Så skal jeg prøve noe energitilskudd!

Krysser fingrene!!!!

  • 1 måned senere...
Gjest lissi32
Skrevet
Hva skjedde for noen måneder siden da dette begynte? Gjorde du noen endringer i livsstilen (begynte å røyke, begynte på ny p-pille, begynte en annen ny medisin, skiftet jobb, begynte å spise en ny type mat, malte en vegg, etc).

Har du prøvd å oppholde deg andre steder for å se om du blir bedre eller sover bedre av det?

Har du skiftet seng?

For min egen del kan jeg si at jeg plutselig uten forvarsel ble allergisk mot dun. Niks mer søvn på en stund og konstant forkjølet. Det kom ut av det blå og jeg skjelte ut legen som foreslo det, siden jeg var vokst opp med dundyner.

Poenget mitt er ikke dun i seg selv, men at det kan være noe du har endret på som du er allergisk mot.

En annen ting: lider du av vinterdepresjon? Jeg sover så dårlig om vinteren og blir nedfor av mørket. Dette kan jo gi seg andre mer fysiske utslag for andre?

Jeg har malt en vegg, eller la oss si hvertfall 26 stk. Jeg har byttet jobb, byttet p-pille, fått ny samboer, er allergisk mot dun. Jeg har gjort alle disse endringene du skriver her, og er like trøtt :fnise:

Skrevet

Jeg hadde samme symtomer som deg over lengre tid. Men jeg hadde diare i tilegg da, og mye kvalm.

Viste seg at jeg hadde cøliaki.

Matvareintoleranser kan gi samme symtomer som du beskriver, så be legen di sjekke det ut!

  • 5 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg spurte hos legen i dag. Hun sa at det ble gjort for to år siden, så det var ikke vlaits å gjøre nå......

Jeg har også lavtstoffskifte og må ta blodprøver hver tredje måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...