Gå til innhold

Drikke av samme glass som andre

Fremhevede innlegg

Gjest Heloise
Skrevet
hvorfor det? ER DET NOE JEG HAR NOK AV SÅ ER DET GLASS

Jaha, god natt! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Frysepulver
Skrevet (endret)

.

Endret av Frysepulver
Skrevet
Ææææsj...tenk om den nettopp har vært på musejakt, da.

Det er jo innekatt til mitt forsvar...

Skrevet

Ja, det gjør meg ingenting. Og det gjør meg ingenting å spise av samme tallerken som kjæresten, for eksempel.

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å dele med andre, hvis dette er personer jeg kjenner. I klassen f.eks, hvis du er tørst, men ikke har noe å drikke med, så får du drikke litt av en eller annen person som har med seg vann. Også hvis jeg har kjøpt noe å spise, så kan det godt hende noen spør om å få en bit. Det gjør meg ingenting. En ting som jeg ble litt sjokkert over, var at ei i klassen fikk smake på kaffen til gymlæreren. Det hadde jeg virkelig ikke trodd om hverken han eller henne :fnise:

Hjemme kan jeg også dele. Hvis jeg kjøper is(soft is), så spretter alltid mamma eller pappa frem: Få smake! (da kommer kommentaren" ikke så mye" tilbake). Liker ikke å dele glass med småsøskna mine, for der er det masse ubåter, men de har null problemer med å ta mine glass. "Jeg var litt tørst jeg Rebecca. Tok cola'n din". :fnise:

Gjest Jenna88
Skrevet
Jeg har egentlig trodd det er ganske normalt å ikke drikke av samme flaske som andre, men etter en diskusjon i vennegjengen er jeg usikker på om det bare er jeg som har den oppfatningen. Jeg deler flaske og glass med kjæresten, men ingen andre. Tenker det er greit å begrense antallet bakterier man utsetter seg for.

Hva gjør dere? Og hvorfor?

Jeg deler ikke glass eller flaske med noen rett og slett fordi det ikke føles naturlig.

Skrevet

Jeg deler både glass, flasker, tallerkner og bestikk med venner og familie.

Skrevet

Ja, jeg drikker av samme glass eller flaske som andre. Kan til og med spise av samme skje hvis det er noe jeg vil smake på. Tror det alltid har vært naturlig for meg, da pappa alltid delte med oss da vi var mindre, og blei vel ganske immun i de mange årene jeg spilte håndball, da er man ikke så nøye med hvilken flaske man drikker av ;)

Skrevet

Veldig sjeldent jeg har behov for å drikke av andres glass/flaske når jeg tenker meg om..hihi.. Men hvis det skjer har jeg ingen problemer med å drikke av samme glasset, så lenge ikke personen er synlig syk eller heftig munnsår:P

Skrevet

Jeg drikker av andres flasker stadig vekk. Men nå er vel kanskje jeg litt yngre enn mange her, er mest på skolen dette "hender":P

• 3 uker senere...
Skrevet
Jeg har egentlig trodd det er ganske normalt å ikke drikke av samme flaske som andre, men etter en diskusjon i vennegjengen er jeg usikker på om det bare er jeg som har den oppfatningen. Jeg deler flaske og glass med kjæresten, men ingen andre. Tenker det er greit å begrense antallet bakterier man utsetter seg for.

Hva gjør dere? Og hvorfor?

Jeg deler ikke glass eller flaske med noen.

Skrevet

Har ikke noe problem med å dele flaske med folk jeg kjenner godt, dvs samboer og familie. Men det er ikke så ofte det skjer.

Skrevet

Vi har glass nok til alle her i huset, men tar meg gjerne en slurk av datteren eller samboers glass hvis jeg føler for det. Foruten dem så er jeg ganske forsiktig med å putte ting med andres kroppsvæsker på i stryta. I edru tilstand i det minste.

Skrevet

Hvis du er blandt de som lar en hund slikke deg i ansiktet, på leppene kan du troligt spise og drikke av alle glass og talerker du måtte komme over.

Det er noe av det mest motbydelige jeg ser "normale" menesker gjøre

Skrevet

Jeg syntes det var ekkelt før, men ikke nå lenger. Faktisk så synes jeg at det kan være en måte å knytte/oppretholde sosiale bånd. Man drikker jo av samme glass som dem man er nært knyttet til, f.eks gode venner, familie, kjæreste, etc. Man viser på en måte at - Jeg er ikke redd for dine bakterier, og tar deg som du er. :fnise:

Skrevet

Jeg kan godt smake av andres glass, og det gjør meg ingenting å drikke vann av et glass som noen i familien også har drukket vann fra.

Men det jeg ikke klarer er å drikke fra samme flaske som noen! Uansett om det er vannflaske eller brus. Uærgh!

Skrevet

Jeg og mannen kan godt dele glass, og ungene ser på mitt glass med brus som deres dersom de ikke gidder finne seg et glass selv...

Det eneste irriterende med det er jo alt glasset alltid er tomt!

Skrevet

jeg har ingen problem med å dele glass med folk,men jeg er ikke noe glad i å dele flasker. ikke vet jeg hvorfor egentlig.

Gjest Catwoman
Skrevet

Har ingen problemer med glassdeling. Drikker av andres glass, flaske uten problem.

lot også pusekattene mine spise av samme mat som jeg den gang jeg hadde katt.

Og har aldri noengang opplevd å bli syk av det - hvis jeg opplever det noengang kan det jo være jeg blir litt forsiktigere med glassdeling :fnise:

Skrevet

Deler ikke verken glass eller kopp eller flaske med noen. (Og for så vidt ikke tallerken heller ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...