Gjest Catty Skrevet 15. april 2003 #1 Del Skrevet 15. april 2003 Hvilke erfaringer har dere med å få det beste resultatet mht. barbering av musa? Er engangshøvel OK? Blir barberskum for sterkt? Hva med hårfjerningskrem? Har lest at det finnes en spesiell krem, men har ikke funnet en slik ennå. Kom med deres erfaringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. april 2003 #2 Del Skrevet 15. april 2003 Barbering er noe av det heteste KG-brukerne kan diskutere. Her finner vi ut hva som er best for andre og blander oss opp i hvordan andre ser ut - etter beste evne. Men innimellom får man også svar på spørsmål som faktisk går på gjennomføring, hva som er bets, hvordan unngå røde prikker etc. Gjør et enkelt søk he roppe, så finner du masse tråder. Bare prøv å se gjennom alt det som er uvesentlig, så er jeg sikker på at du finner noen gode tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 15. april 2003 #3 Del Skrevet 15. april 2003 hæ hæ Likte overskriften din, Catty Barbering er vel desidert (Tusenfryd var for beskjeden i sin omtale, synes jeg) det mest omtalte emnet her på forumet, så det er bare å fråtse. Selv er jeg henfallen til hårfjerningskrem og aloe vera etterpå, på utsatte steder. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå