Gå til innhold

KOSTNADER FOR HELE BRYLLUPET


Gjest sola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er komt i 54 000 for vårt bryllup. Då er ikkje bryllupsreisa med.

Vi må nok betale det heile sjølv..

_________________

Med vennlig helsing syttifire:-)1212[ Dette Innlegg er endret av: syttifire den 2002-02-23 18:39 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok på 110 000, vi skal ha ca. 90 til middag og 40 til kaffe.

Foreldre (begge) er med å betale halvparten.

_________________

june-02 vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: june2002 den 2002-02-23 19:23 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt bryllup kom på ca.200 000,- Med bryllupsreise. Vi var 28 til middag og 9 ekstra til kaffe.

Mine svigerforeldre betalte all drikke (shampagne, vin til maten kaffe og cognjac. Resten betalte gjestene selv) de betalte også meste parten av bryllupsreisa vår(til Hawaii).

Mine foreldre betalte musikken, blomster i kirken. Pluss at de betalte for middagen til noen av gjestene.

Resten betalte vi selv (lommepenger utenom)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvor mye bryllupet kommer på, men har regnet litt på det og er ca oppe i 60000.

Vi er nå så heldige at vi ikke trenger å betale noe selv.

Det eneste vi trenger å tenke på er bryllupsreisen, men den kan da bli dyr nok den.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler alt selv, men hvor mye det blir tilslutt vet jeg ikke helt ennå.

Men totalt så regner jeg med en ca 40.000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har et budsjett på 35000, foreldrene våre deler det med oss. Vi betaler en tredel hver.

Skal ha 60 gjester til middag.

Billy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Enig anonym. Synes det er helt vanvittig å bruke så mye penger på et bryllup. Da virker det kun som om det er for å vise at man har mye penger? Og jeg er ikke misunnelig på det!

Men man kan alltids bruke så mye penger om man ønsker det da, det hadde vært det minste problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

vi brukte 50.000,- til bryllupet. Det var for 50 gjester (alle til middag) og fri bar.

Bryllupsreise 12.000,- inkl. lommepenger (Parga, Hellas) er da utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi betaler ca. 45-50 000 for bryllupet vårt. Vi er kjempe heldige da våre foreldre har tilbudt seg å betale for maten og drikken. Resten tar vi selv.

Vi har vært nøye med å undersøke priser og har spart en god del på det. Vi blir ca. 35 gjester og vi skal ha festen på hotell.

Bryllupsreise blir utsatt til juni og den tar vi selv :)

_________________

20April20021212[ Dette Innlegg er endret av: 20April2002 den 2002-02-25 10:41 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Om noen har lyst å bruke 200 000,- på et bryllup, så er det samme for meg. jeg er bare nysgjerring på hva de har brukt pengene på med så "få" gjester. Vi blir vel ca. 50 gjester til middag, og regner vel med å bruke 60 -70 000, synes det er kjempemye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...