Gjest Donna Skrevet 15. april 2003 #1 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg vil ønske dere alle en riktig god påske!!! Håper dere får noen fine dager med lange skiturer, appelsiner, kvikklunch og solskinn :D Eller rett og slett noen deilige dager hjemme ...sove lenge om morgenen - og gjøre hva dere vil Kos dere alle sammen - det skal jeg God Påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. april 2003 #2 Del Skrevet 15. april 2003 God påske til alle dere Blir nok senga på meg, nå som halsen sliter og nesen renner...... :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #3 Del Skrevet 15. april 2003 GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 15. april 2003 #4 Del Skrevet 15. april 2003 Stor PÅSKEKLEM til alle her inne fra meg også. <- Er det bare meg eller ligner den smilyen en påskekylling??? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 16. april 2003 #5 Del Skrevet 16. april 2003 ØNSKER ALLE EN GOD PÅSKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #6 Del Skrevet 16. april 2003 Da går vi til votering: De som ønsker en god påske forholder seg i ro, de som går imot viser det ved stemmetegn. Det stemmes... Enstemmig vedtatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. april 2003 #7 Del Skrevet 16. april 2003 Da går vi til votering: De som ønsker en god påske forholder seg i ro, de som går imot viser det ved stemmetegn. Det stemmes... Enstemmig vedtatt!! Holder meg i ro og hvisker: god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. april 2003 #8 Del Skrevet 16. april 2003 Sniker meg ut og sier god påske! Håper trøffel ikke ser meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2003 #9 Del Skrevet 16. april 2003 Ikke snakk om at Trøffelhelten skal få stoppa meg i å ønske alle KG-brukerne en deilig påske! HA EN FLOTT HELG ALLE SAMMEN! Nyyyt påsken! -ja, du også Trøffelhelten! Påskehilsen fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #10 Del Skrevet 16. april 2003 Ikke snakk om at Trøffelhelten skal få stoppa meg i å ønske alle KG-brukerne en deilig påske! Påskehilsen fra Kverula Fankern, jeg ser at jeg har kludret til voteringsrekkefølgen! Og så jeg som hadde ambisjoner om å bli Kystpartiets første ordfører på Røros! Som sagt: Fankern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2003 #11 Del Skrevet 16. april 2003 Jasså, du stakk innom selvom du nærmest selv hadde lagt tråden død, Trøffelhelten... Ja, det ble nok no' galt i voteringsrekkefølgen...Godt det retta seg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 16. april 2003 #12 Del Skrevet 16. april 2003 Er det påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 16. april 2003 #13 Del Skrevet 16. april 2003 GOD PÅSKE, ALLE SAMMEN! Jeg drar til sjøs! Nydelig vårvær og påskestemning! For meg er påsken best på eller ved sjøen! Kos dere masse, uansett hvor dere er! :D Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 17. april 2003 #14 Del Skrevet 17. april 2003 God påske til dere alle, drar visstnok på hytta som ligger ved sjøen i morgen. Ikke noe skigåing her nei, kanskje en liten fisketur... Vel vel, God påske til dere alle her på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå