Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #1 Del Skrevet 15. april 2003 Er betatt/forelska i verdens deiligste mann.. Deilig følelse hver gang jeg ser han, og han er i alt jeg tenker og gjør! Noen som kjenner seg igjen?! Men hvordan vise det til han på en diskre måte? Eller.. Få han til å bli interessert? Han er så utrolig åhhh.. jaa!! Hadde han fridd til meg hadde jeg sagt JA på flekken :D hehe.. Men liksom.. føler meg ganske håpløs.. Tror neppe jeg har ei framtid sammen med han, desverre.. Han er så pen og sjarmerende at han kan få akkurat hvem han vil.. Men.. ERFARINGER, RÅD til meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 15. april 2003 #2 Del Skrevet 15. april 2003 Send en hyggelig påskehilsen på mail eller sms Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 15. april 2003 #3 Del Skrevet 15. april 2003 Hm. Forsøk å bli litt kjent med ham. Som en venn i første omgang. Finn ut hvilke interesser han har, ved å prate med ham. F.eks. kan du spørre hva han gjorde i påska osv. og bygge på det. Om han er interessert vil han jo også bidra til å holde samtalen i gang og utvide kontakta. (hvis han ikke er dødssjenert) Men kan jo være han kun ser deg som en venn. Vanskelig dette. Bare tida kan vise. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mel Skrevet 16. april 2003 #4 Del Skrevet 16. april 2003 Du spør etter erfaringer, og det har jeg, på et vis. Jeg var ikke så interessert som deg, men det gjaldt den flotteste mannen jeg noensinne hadde sett, iallefall. Jeg var i samme miljø som ham - men et stort miljø sådan, uten at vi automatisk kom i prat. Vi ble kjent pga at vi stadig møttes - og fant ut at vi hadde en felles venn. Poenget mitt her er at det kan være en idè å oppholde seg i nærheten - så kanskje blir han oppmerksom på deg - om du ikke selv er av den pågående typen (det er ikke jeg...). Nå var det han som i vårt tilfelle tok kontakt med meg og ba meg med ut, noe jeg ikke kan garantere at vil skje med metoden min... Kun en bitteliten erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2003 #5 Del Skrevet 17. april 2003 Takk for tipsene "Problemet" er jo at han er broren til en nær bekjent.. :-? Så jeg føler jeg ikke kan legge ut om hvordan jeg føler det til den personen da. Og føler jeg ikke kan sende en mail el. sms uten at den nære bekjenten får vite det... :oops: Men vi er i samme miljø, men møtes ikke så veldig ofte desverre.. Kanskje det blir en forandring på det til neste år da vi kanskje skal studere i samme by :D Ellers, årstiden vi er i nå gjør meg så GLAD!!! hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå