myagi Skrevet 25. april 2003 #41 Skrevet 25. april 2003 Neinei,du er ikke alene! Jeg kan spotte en drink med tequila på mils avstand!
Arwen Skrevet 25. april 2003 #42 Skrevet 25. april 2003 Ja, den lukta er ikke til å ta feil av. Leste et sted at kaktusen (?) Tequilaen kommer fra nesten er utryddet.. ikke meg imot
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. april 2003 #43 Skrevet 26. april 2003 Ok.. smakte mojito i går, jeg er fortapt
Edie Skrevet 26. april 2003 #44 Skrevet 26. april 2003 Fjellbekk!!! men en Irish coffee er godt det også..
myagi Skrevet 27. april 2003 #45 Skrevet 27. april 2003 Ok.. smakte mojito i går, jeg er fortapt Det er helt sinnsykt godt! :D
Nile Skrevet 27. april 2003 #47 Skrevet 27. april 2003 Gin, tonic med masse is og lime (viktig). Deilig sommerdrikk. Kan lages med frosne tyttebær i bunnen hvis man ønsker den litt mere festlig.
Daisy Skrevet 29. april 2003 #48 Skrevet 29. april 2003 I mine yngre dager var det Singapore Gin Sling, og den er fremdeles blant favorittene, men det jeg foretrekker nå er Pisang Ambon med appelsinjuice (må være Meierienes juice med fruktkjøtt.....) og en isbit. Behøver ikke være mer innviklet enn det. Og på en varm sommerdag; ouzo med iskaldt vann og litt is :D
Malou Skrevet 30. april 2003 #49 Skrevet 30. april 2003 Var på Friday's i Oslo på lørdag jeg... Strawberry Daiquiri og Caipirinha here I come sier jeg bare... *får vann i munnen* Noen som vet om det går ann å få tak i oppskriftene noe sted??? (Oppskriftene de bruker på Friday's) Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #50 Skrevet 30. april 2003 Jeg liker strawberry daiquri veldig godt. Denne stemmer jeg for også!! Mmmmmmmmmm XSiljeX
myagi Skrevet 1. mai 2003 #51 Skrevet 1. mai 2003 Strawberry daquiri Kjøres i blender 5-6 jordbær (hender jeg bruker mer) is ta dette først,fyll på med: 4 cl rom 1,5 cl sourmix Mange bruker også 1-2 cl jordbær sirup :D Caipirinha 5-6 limebåter Ett par teskjeer sukker muddles ("mortes" med sånn kryddermort. Skjønner?) Fyll på med knust is Hell over: *originalt så er det 4 cl cachaca. Æsj! *ville gått for 4 cl rom *min spesial er med 4cl capt.morgans spiced rum namnamnam 8)
Ingeborg Skrevet 1. mai 2003 #52 Skrevet 1. mai 2003 Gin' date=' tonic med masse is og lime (viktig). Deilig sommerdrikk. Kan lages med frosne tyttebær i bunnen hvis man ønsker den litt mere festlig.[/quote'] Har du prøvd den med en dæsj crème de cassis (altså solbærlikør)? Uten tyttebær, da... Namnamnam! Ellers liker jeg syrlige drinker best - et av utestedene her i Bodø lager en fantastisk sak som heter "Sur grønn en". Og i Trondheim finnes det en kjekk sak med tranebærjuice som kalles "It". Og samboeren lager en hel masse gode greier som han aldri gir navn, men som på mystisk vis alltid blir gode. Lurer på hva han gjør for å få det til?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå