Gå til innhold

Din favoritt drink....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hva din favoritt-drink er.....

Når jeg er ute på byen, kjøper jeg meg oftest Sex on the beach, eller Buck Fizz......

Buck Fizz lager jeg ofte hjemme også, når jeg og Bananmannen skal kose oss ordentlig:

5 cl appelsinjuice

10 cl champagne

serveres i champagne-glass og pyntes med friske jordbær...

(Selv om rød jordbær og gul drink ikke passer godt overens når en tenker på farger) :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Caipirinha (med litt Myagi-vri :blunke: )

4 cl Capt.Morgan spiced rum

5-6 limebåter

Dæsj sukker

Dette muddles i ett rocksglass

Fyll opp med knust is.

La den vanne ut litt.

Namnamnamnamnamnam.

Skrevet

Jeg liker strawberry daiquri veldig godt. Er ikke så glad i drinker med alkohol smak i seg..

Skrevet

Sex on the beach er veldig god, ellers liker jeg nesten alt som er sursøtt

Skrevet

Frozen Strawberry Margarita hos Fridays er min favoritt om sommeren.

Om vinteren liker jeg best en skikkelig Irish Coffee! Vet ikke om det teller som drink, men det er likevel min favoritt.

Den skal lages av pulverkaffe (Nescafe Gold) og brunt sukker!

Skrevet

Henger meg på Leas Frozen Strawberry Margarita. YUMMY.

Skrevet
Jeg liker strawberry daiquri veldig godt. Er ikke så glad i drinker med alkohol smak i seg..

Jepp, det er også min favoritt....nam nam....gleder meg til jorbærsesongen begynner..... :hoppe:

Skrevet

jeg har ikke prøvd så mange sorter cocktails ennå. den strawberry daiquirien er en jeg gjerne vil prøve...

min forløpige favoritt er san fransisco

Skrevet

Jeg liker det meste som er søtt/syrlig og fruktig, og helst ikke smaker så mye alkohol.

Men Pina Colada er en favorittene!!!!

Gjest Gjesta
Skrevet

For meg er det bare FJELLBEKK som gjelder! Elsker den deilige blandingen av vodka, akevitt, sprite og lime...

Opplevde en bartender en gang som lagde en Fjellbekk til meg - men han bomma litt, og brukte TEQUILA i steden for akevitt! :veldigsur:

Alle som liker Fjellbekk kan tenke seg hvor DRITT det smakte...

Skrevet

Den beste drinken jeg noen gang har fått er i allefall en Strawberry Margarita i Dublin, så jeg utroper den herved til min favoritt drink. Strawberry Daquiri har jeg ikke smakt ennå, men jeg har planer om å endre på det snart.

Jennifer

Skrevet

Frozen Strawberry Margarita,

er det sånn som ser ut som slush aktig, bare stivere(ehm..) :lol:

sett noe sånt ihvertfall, ser så godt ut.. men aner jo ikke hva det heter. (knust is altså)

Må si san fransisco foreløpig ihvertfall :D

Skrevet

Den beste drinken jeg får er Strawberry Daiquari og Silver Mercedes.. De som lages på Fridays i Oslo er de beste....

Nam...

Long Island Istea er ok, fjellbekk er ok og sex on the beach er ok... :ler:

Skrevet

Jeg likte også strawberry daiqurien som jeg fikk servert på fridays.. Den var himmelsk god... mmmm :briller:

Skrevet

Altså.. Jeg føler meg tråkket på! ( :ler: )

"Gleder meg til jordbærsesongen" HAH! Skal gi deg jordbær jeg.. :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Min favoritt er dirty eller dry martini med tre olivner, det varierer litt. Jeg avskyr søte drinker med kullsyre, men en god strawberry daiquari kan nytes en sjelden gang.

Skrevet

Er ikke så glad i drinker - drikker cognac - men en fjellbekk går med i ny og ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...