Gå til innhold

Favoritt rusbrus?

Jusy me

Anbefalte innlegg

Nu har det jo kommet så mange merker og smak av rusbrusen så jeg lurer på, Hva er din favoritt rusbrus?

Syns personlig at rim blueberry smaker ganske godt.. men har enda til gode og smake på mange andre.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Rim Lime er min favoritt - og Vikingfjord. Ellers drikker jeg nesten bare pærecider, men det regnes vel kanskje ikke som rusbrus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Usj, synes nesten alle rusbruser er skikkelig vonde jeg... For søtt og klissete. Smirnoff Ice er den beste jeg har smakt hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker svært lite rusbrus,men i Tyskland ifjor drakk jeg en god en.

Den var med rom så vidt jeg husker, men ikke Bacardi Breezer.

(Var ikke full,men husker ikke hva den het. Helt sant!)

Bacardi Breezer med lime er ikke så verst,men det holder med 1.

Jeg drikker mest drinker og cocktails jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg i grunnen ganske "alt- drikkende", jeg da....Det går stort sett i rødvin og øl, men når jeg drikker rusbrus bæør de være ganske søte....

Så foreløpig synes jeg Rim blueberry, VK orange og VK blue er veldig gode....og forresten en jeg smakte i helga WDK (eller noe i nærheten fikk den servert i glass...) som var blå var god...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritten min er helt klart Reef (tror det var navnet).

Her i Stavanger har de den bare på polet. Den med pasjonsfrukt er såååååååååååååååå gooooooooooooood!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Syns den blåe var veldig god, husker ikke hva den heter..Kansjke det var WDK den het, som Rufus nevnte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det VAR Smirnoff Ice, men det var helt til jeg oppdaget at jeg ikke tåler vodkaen.... :cry:

Men, Vikingfjord Ice tåler jeg, og smaker ganske så likt SmirrIce :D

Ser noen nevner Bacardi Brezeer her, den også er knall god med appelsin smak! Jummi........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SmirIce og Vikingfjord!!!!

Smakte gul Breezer i går. Det minnet meg om de gamle gule sukkertøyene som var formet som klementin-båter! Og smakte deretter.... E'er og sukkertøy.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...