Gå til innhold

Så ble jeg dumpet igjen....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på snart 30 som føler med dere alle. Jeg er flere ganger blitt etterlatt i total stillhet av menn som tidligere har sagt og gjort de mest lidenskapelige ting. Jeg kommer aldri til å skjønne hvordan noen kan vise så mye interesse og trekke seg tilbake så brått. Hvis det er noen gutter/menn her inne har jeg ett budskap til dere: Om dere bare husker på en ting i livet, så husk å ALDRI etterlate en kvinne i stillhet og grubling over hva dere egentlig mener. Dette er tusen ganger mer sårende enn om dere sier rett ut at dere aldri vil se henne igjen. Problemet er kanskje at menn nettopp vil se oss igjen for å ha sex, og derfor holder oss "på gress" i en uvisshet som lammer vårt følelsesliv og gjør oss redde for å elske igjen. Jeg tror denne lammelsen er skyld i at jeg ikke har hatt noen ordentlig kjæreste på over sju år.

Selv om jeg blir 110 år tror jeg ikke jeg vil skjønne disse forskjellene mellom menn og kvinner. Den ene gangen jeg forlot en mann som ikke var riktig for meg, forklarte jeg detaljert om årsakene både skriftlig og muntlig. Det kunne ikke falle meg inn å etterlate en person som hadde gitt meg sitt hjerte i uvisshet. Det kunne heller ikke falle meg inn å tenke at "tidspunktet var feil" hvis jeg møtte en jeg virkelig ble forelsket i. Vet ikke om jeg lenger har evnen til annet enn avstandsforelskelse, men jeg håper jeg ikke er så ødelagt i hjertet. Ellers er livet mitt meget bra på andre områder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...