Gjest Virvel Skrevet 15. april 2003 #1 Del Skrevet 15. april 2003 I dag er det søknadsfrist for samordna opptak. Skal du studere til høsten, og isåfall hva da? Selv skal jeg bli bioingeniør når jeg blir stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 15. april 2003 #2 Del Skrevet 15. april 2003 Nå har jeg søkt over nettet og søker på følgende : * Ingeniør, kjemi * Ingeniør, bygg * Ingeniør, energiteknologi * Ingeniør, informatikk og automatisering Og så har jeg søkt på endel jobber. Må prøve å forbedre økonomien før jeg kan fortsette som student,- er ikke sikker på å komme inn heller,- så jeg søker på litt av hvert :D Går jeg ikke videre nå, så går jeg videre neste høst,- og jeg ser virkelig fram til det Skulle ønske jeg var rik, da hadde det ikke vært noe problem..... Lykke til, til alle søkere : - ) Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 15. april 2003 #3 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg har jo naturligvis satt opp flere ting jeg også... Så hvis noen er interesserte: Bioingeniør, HiO Bioingeniør, HiB Kjemiingeniør, HiO Biologi, UiO Biologi, NTNU Regner det som ganske sikkert at jeg kommer inn på førstevalget, men jeg følte at jeg måtte sette opp noe mer, det så så tomt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. april 2003 #4 Del Skrevet 15. april 2003 Har søkt andre året markedskommunikasjon på NMH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 16. april 2003 #5 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg har søkt om en helg med barnefri til høsten............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. april 2003 #6 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg skal gå andre året på allmennlærer utdanningen i Notodden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeanie Skrevet 22. april 2003 #7 Del Skrevet 22. april 2003 Tjohopp Fyller straks 25, og føler endelig motivasjonen for akademisk input krible! Gleder meg til å lese igjen! Har søkt følgende. 1. psykologi (bachelor) 2. psykologi (årsenhet) 3. medievitenskap (bachelor) 4. dyrepleie 5. biologi (bachelor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå