Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #41 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde at babyer kom ut av rompa ... Jeg trodde at når man skulle lage barn så tisset mannen i rumpa til kvinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #42 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde inntil i fjor at det het et kompliment - komplimentet. Nå vet jeg at det er en kompliment - komplimenten. Jeg trodde noe lignende bare med ordet kondom. Det heter et kondom - kondomet. Jeg trodde altfor lenge at det var hankjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 2. desember 2007 #43 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde inntil nylig at det het "Henning Olsen is". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billebill Skrevet 2. desember 2007 #44 Del Skrevet 2. desember 2007 Min eks-svigerfar trodde sangen "Sensa una donna" egentlig het "In bed with Madonna". Sånn som jeg lo da han sang med på den sangen! Selv trodde jeg frem en alder av 24 at det het veledighet, ikke veldedighet. Ikke så smart bestandig jeg, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Tausa* Skrevet 2. desember 2007 #45 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Ei venninne av meg var 18 år da hun lærte at Afrika ikke var et enkelt land, men en verdensdel. Dette fant hun ut da vi i 3. klasse allmennfag skulle lære om kolonitiden i Afrika. Ikke rart hun strevde med å lære seg hvor alle slavene kom fra! Endret 2. desember 2007 av *Tausa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 2. desember 2007 #46 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg er også skyldig i "skjerpe skreiene". På samme måte trodde jeg også i mange år at Åge Aleksandersen synger "...og fuglen skal vi svei", og tenkte at dette var temmelig grotesk Det trodde jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 2. desember 2007 #47 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde lenge at tanntrollene het Karius og Baktius. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 2. desember 2007 #48 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 2. desember 2007 #49 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde inntil nylig at det het "Henning Olsen is". Jeg også. Det er noen år siden riktignok, men dog. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dagdrømmeren Skrevet 2. desember 2007 #50 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Så morsom tråd. Da jeg gikk i barnehagen trodde jeg babyer kom ut av navlen, syntes det var veldig logisk. Da jeg fikk vite at det ikke var tilfellet kunne jeg ikke skjønne hva som var meningen med navlen Endret 2. desember 2007 av dagdrømmeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2007 #51 Del Skrevet 2. desember 2007 Når jeg var liten trodde jeg at posten gikk direkte fra postkassa til de forskjellige stedene,som en maskin.Når du la brevet i postkassa så rullet de avsted på et bånd eller noe inne i veggen.Trodde også at de snakket inne i kassetten på eventyrkassett med bok til og når jeg snudde den for å høre engang til lurte jeg på om den som snakket ikke ble sliten?Jeg trodde afrika var et land,og at kina lå rett under oss.Men det er ikke rart mange har trodd at afrika er et land,når vi er små hører vi jo alltid om afrika,og dyrene i afrika.Aldri om dyrene fra ghana.hehe.Trodde også som liten at man sov 24 timer om natta,hadde blanda døgn og natt...Så mye jeg har lært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 2. desember 2007 #52 Del Skrevet 2. desember 2007 Og så trodde jeg Bergen var et land. Det gjør de som bor i Bergen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. desember 2007 #53 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg trodde i mange år at det het Iman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 2. desember 2007 #54 Del Skrevet 2. desember 2007 Helt til jeg var 13-14 år trodde jeg det het "å du, sa Mette, liten fugl", og jeg må fortsatt virkelig konsentrere meg for å få det til å bli "å du som metter liten fugl". (Ikke at det er en sang jeg synger spesielt ofte...) Og til tross for at foreldrene mine tidlig forklarte meg om blomstene og biene, og alltid har vært ganske åpne om sånne ting, så hadde det gått meg hus forbi at jenter faktisk har tre hull der nede. Jeg trodde det var skjeden man tisset ut av helt til vi hadde en sånn jenteprat med helsesøster i 5. klasse... Ble driiitflau, spesielt siden alle andre lot til å være klar over dette, og jeg var alltid ellers den som visste "alt". En jente jeg gikk på vgs med visste forresten ikke hva hjertet gjorde... Hun var da 19 år. Og da jeg forklarte henne at hjertet pumper blodet rundt i kroppen så hun ut som et spørsmålstegn og hakket frem: "Men... hva gjør lungene da?!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 2. desember 2007 #55 Del Skrevet 2. desember 2007 Er ikke Tracy Chapman en mann?? Da jeg var liten trodde jeg at gud var en mann som bodde i en trehytte oppe i et tre på kirkegården. Jeg trodde også at Norge var verdens navle, Norsk var verdens hovedspråk og jesus kom fra Norge. Alle de andre landene var bare underordnet Norge. Husker jeg ble veldig skuffet da jeg fant ut at det ikke var slik. Jeg trodde også at feiere, brannmenn, bakere og kongefamilien ikke var vanlige mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 3. desember 2007 #56 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg skjønte aldri hvordan man på TV kunne vise på forhånd hva som skulle skje på Dynastiet til onsdag! Det hadde jo ikke skjedd enda! Det var et mysterium for meg til jeg ble sånn 9-10 år. Jeg trodde også at kongen lå i senga si hele dagen og at garden måtte komme inn og feie opp bæsjen hans med feiekost og -brett. Det morsomste var imidlertid at en klassevenninne i 2. gym trodde at jenter kunne få prostatakreft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. desember 2007 #57 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg trodde når jeg var liten at når jeg satte en hundrelapp inn på konto så la de den i en liten hylle merket mitt navn, slik at jeg fikk den samme hundrelappen tilbake når jeg tok den ut. Jeg ble skuffet da jeg fant ut at det ikke var tilfelle - jeg ville jo ha "min" hundrelapp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. desember 2007 #58 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg trodde når jeg var liten at når jeg satte en hundrelapp inn på konto så la de den i en liten hylle merket mitt navn, slik at jeg fikk den samme hundrelappen tilbake når jeg tok den ut. Jeg ble skuffet da jeg fant ut at det ikke var tilfelle - jeg ville jo ha "min" hundrelapp! Det trodde jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 3. desember 2007 #59 Del Skrevet 3. desember 2007 Hehe, morsom tråd Da jeg var mindre, trodde jeg at det bodde folk inni minibankene. Jeg trodde de satt og delte ut penger, og jeg skjønte ikke hva mamma mente en gang hun sa at banken hadde slukt kortet. Kunne hun ikke bare be mennene i banken om å sende det ut igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #60 Del Skrevet 3. desember 2007 Hehe, morsom tråd Da jeg var mindre, trodde jeg at det bodde folk inni minibankene. Jeg trodde de satt og delte ut penger, og jeg skjønte ikke hva mamma mente en gang hun sa at banken hadde slukt kortet. Kunne hun ikke bare be mennene i banken om å sende det ut igjen? Hver gang jeg så uteliggere når jeg gikk tur med Mamma lurte jeg på hvorfor de ikke bare gikk i minibanken og tok ut litt penger. Mamma gikk jo alltid dit når hun trengte penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå