Kamikatze Skrevet 2. januar 2009 #341 Del Skrevet 2. januar 2009 Så alle homofile har problemeter med enkel anatomi/biologi? Skjønner ikke helt jeg hellerNeida, bare med det som har med høna å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartbeats Skrevet 2. januar 2009 #342 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg og venninna mi var lenge usikre på hvordan man uttalte Strawberry Daiquiri- så vi uttalte det like greit som det skrives. De lo godt i baren da Og når jeg var liten trodde jeg at man fikk pene barn hvis man spiste masse upoppede popcorn korn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spezitas Skrevet 2. januar 2009 #343 Del Skrevet 2. januar 2009 haha Kul tråd!! Da jeg var liten (12-13 år) Turde jeg ikke å bruke mamma sin hårsprayflaske som stod på badet fordi det stod "Hairmist" på den... Jeg trodde at man mistet håret av å bruke den... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #344 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg og venninna mi var lenge usikre på hvordan man uttalte Strawberry Daiquiri- så vi uttalte det like greit som det skrives. De lo godt i baren da Jeg har fortsatt ikke funnet ut av den der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 2. januar 2009 #345 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Denne er fra datteren min. Vi pleier å ha ertesuppe og pannekaker til middag av og til. Da spiser vi gjerne suppen først, og pannekakene som en slags dessert. Datteren min kunne ikke skjønne hvorfor vi drev og spiste den suppa først, for "det heter jo ætter-suppe (trøndere, vi)..." Hun har forstått det nå, da. Endret 2. januar 2009 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jeg_* Skrevet 2. januar 2009 #346 Del Skrevet 2. januar 2009 Skjønte ikke hva vanilJEIS(vaniljæjs) var forno når jeg leste det. Surret med det lenge! Når jeg var ekstra ekstra liten trodde jeg at man fikk barn når man kysset noen. Jeg trodde også at det var tannfeen som la penger i glasset der tannen lå. Begynte å gråte når jeg fant ut at det ikke fantes en tannfe. Hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheButterfly Skrevet 2. januar 2009 #347 Del Skrevet 2. januar 2009 Skjønte ikke hva vanilJEIS(vaniljæjs) var forno når jeg leste det. Surret med det lenge! En venninne av meg syntes det var veldig morsomt med sjokola-deiskake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haris Pilton Skrevet 2. januar 2009 #348 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg trodde fram til i fjor at valium var lystgass som man fikk hos tannlegen, siden helium er så likt ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me Skrevet 3. januar 2009 #349 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg gikk rundt og sa Østerdalia da jeg var liten. En blanding mellom østerdalen og australia, som sikkert funket som betegnelse for begge to;) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #350 Del Skrevet 25. februar 2016 Når jeg var liten trodde jeg tunneller het neller og skiftet navn ettersom hvor mange det var etter hverandre En tunell var en-nell to på rad var to-neller tre på rad var tre-neller. Haha Anonymkode: c4847...f2f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #351 Del Skrevet 25. februar 2016 Den December 30, 2008 at 10.57, NiChia skrev: Jeg gikk til jeg var 18 år og trodde at Labbetuss var en ekte hund. Herregud, jeg også! Anonymkode: 8a8c6...2a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #352 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg tror at jeg er den eneste i hele verden som har bestilt cheeseburger med ost... Anonymkode: 1961b...9b2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #353 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg trodde at alle mennesker var gode og snille og at alle ønsket det beste for andre. Å oppdage at dette ikke stemmer er den største skuffelsen av alle. Anonymkode: 3ea72...805 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tottelotta Skrevet 25. februar 2016 #354 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg trodde lenge at man felte krokodilletårer når noe var ekstra trist, og det var først i voksen alder jeg forsto dobbeltbetydningen i "come on catch up/ketchup" i vitsen om tomatene som gikk over veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 25. februar 2016 #355 Del Skrevet 25. februar 2016 Da jeg var yngre trodde jeg at mennesker var til å stole på. Dette fant jeg ut at var feil man kan ikke stole på andre mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mafie Skrevet 25. februar 2016 #356 Del Skrevet 25. februar 2016 Trodde i lang tid at sangteksten til Imagine Dragons sang "Radioactive" var "Woooah Woah, woooah woah. I'm ready to rock you, ready to rock you" tiltross for at sangen heter "radioactive"... Ble mildt sagt overraska da jeg ble rettet på dette, når jeg sang for full hals på en fest... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 25. februar 2016 #357 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Den 2. desember 2007 at 2.01, Gjest Frk Åberg skrev: Jeg trodde forresten opp til nylig at DumDum Boys synger "skjerpe skreiene" i stedenfor "nå skjerpes greiene" i "Splitter pine". Jeg lærte det tidligere i år da jeg så på Petter Skjervens språkprogram. Hehe, det trodde jeg helt til nå! Trodde Madonna var britisk Trodde at hvis jeg satte inn en hundrelapp i banken ville den bli lagt i en bankboks med mitt navn og jeg ville få den samme hundrelappen tilbake da jeg skulle ta den ut. Skjønte heller ikke det med renter, at pengene kunne vokse og bli til mer penger, så jeg trodde pengene fikk barn Trodde cd-en gikk saktere i spilleren om det var en rolig og kjedelig låt Trodde verden var svart/hvitt i gamle dager Trodde dagsrevyen het dassrevyen siden pappa kalte det dassrevyen på tull Trodde pappa sa annarsagt når han sa hadde jeg nær sagt Trodde lenge det var bare fem verdensdeler, men det var det jeg lærte på skolen, så der er jeg litt unnskyldt selv om jeg burde fulgt bedre med i ettertid Trodde Afrika var kun ett stort land i tillegg til å være en verdensdel Og som så mange andre trodde jeg Hennig Olsen is het Henning Olsen Endret 25. februar 2016 av Salka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #358 Del Skrevet 25. februar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at jeg er den eneste i hele verden som har bestilt cheeseburger med ost... Anonymkode: 1961b...9b2 Minner meg om en venninne som jobbet på gatekjøkken: De hadde nattåpent fredag og lørdag og naturlig nok var 99% av kundene fulle. Når kundene da bestilte cheeseburger, brukte venninna mi av og til og si: Beklager vi er tom for cheeseburger, men du kan få hamburger med ost! Hun sa det alltid var så morsomt og se reaksjonene. Noen svarte bare ja, mens på andre kunne du se at de virkelig prøvde å tenke og resonnere over forskjellen, men med alkoholsløvede hjerner gikk det ikke, så de endte bare opp med å svare ja de kundene også Anonymkode: b3bf5...9fd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 25. februar 2016 #359 Del Skrevet 25. februar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at jeg er den eneste i hele verden som har bestilt cheeseburger med ost... Anonymkode: 1961b...9b2 Jeg skulle bestille for meg og en venn en gang, og sa "en cheeseburger-tallerken og en hamburger-tallerken, takk". Da svarte han som jobbet der: "Skal den siste også ha ost?" ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moixi Skrevet 25. februar 2016 #360 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg trodde man kunne enkelt være bestevenner for alltid og at man kan stole på venninner om man sier noe i fortrolighet.. Så feil man kan ta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå