Pjukset Skrevet 30. desember 2008 #321 Del Skrevet 30. desember 2008 Til bare noen få år siden har jeg trodd at føflekk, het fløflekk....... uffda. Jeg også :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 31. desember 2008 #322 Del Skrevet 31. desember 2008 Til bare noen få år siden har jeg trodd at føflekk, het fløflekk....... uffda. Det trodde jeg og fram til jeg var 15/16 tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. desember 2008 #323 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg sa med siden av frem til jeg begynte på videregående. Ved var jo noe vi fyrte i ovnen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #324 Del Skrevet 31. desember 2008 Ei venninne tror "vesidnea" er et eget ord i seg selv. Der hun jobber har de hatt noen problemer, og på døra står det et stort skilt hvor det står "Bruk døra vesidena!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MetaFor Skrevet 31. desember 2008 #325 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg trodde, da jeg var liten, at de som onanerte fikk tvillinger. Og det var med dødssynd i blikket jeg såvidt snakka med nabokona, som hadde tvillinger. Jeg aner ikke hvorfor jeg trodde det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. desember 2008 #326 Del Skrevet 31. desember 2008 Dessuten trodde jeg at "kjip" betydde "kul". Jeg kjenner en på over femti som hadde konsert i kirka og som sa til slutt at "det å få være her og få spille sammen med dere, det synes jeg var skikkelig kjipt!" Sånn går det når gamlingene skal bruke "kule" ord. hehehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #327 Del Skrevet 31. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 31. desember 2008 #328 Del Skrevet 31. desember 2008 Til bare noen få år siden har jeg trodd at føflekk, het fløflekk....... uffda. Det gikk jeg også rundt og trodde i mange år. Er visst vanlig den der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eskild Skrevet 31. desember 2008 #329 Del Skrevet 31. desember 2008 Sykt bra sagt! Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2008 #330 Del Skrevet 31. desember 2008 Denne kan ikke slås! : Min mann i 20 årene spurde om det stemte at det ikke ble kyllinger hvis det ikke var hane i høneflokken. Jo, det stemmer jo det. Men så avsluttet han med "Det hadde jo vert helt genialt, egg med KUN eggehvite!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 31. desember 2008 #331 Del Skrevet 31. desember 2008 Denne kan ikke slås! : Min mann i 20 årene spurde om det stemte at det ikke ble kyllinger hvis det ikke var hane i høneflokken. Jo, det stemmer jo det. Men så avsluttet han med "Det hadde jo vert helt genialt, egg med KUN eggehvite!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoghurt Skrevet 31. desember 2008 #332 Del Skrevet 31. desember 2008 Trudde det het Henning Olsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. desember 2008 #333 Del Skrevet 31. desember 2008 Denne kan ikke slås! : Min mann i 20 årene spurde om det stemte at det ikke ble kyllinger hvis det ikke var hane i høneflokken. Jo, det stemmer jo det. Men så avsluttet han med "Det hadde jo vert helt genialt, egg med KUN eggehvite!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2009 #334 Del Skrevet 1. januar 2009 ^ jeg skjønte egentlig ikke helt den med egget? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. januar 2009 #335 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) ^ jeg skjønte egentlig ikke helt den med egget? Han var skaphomse. Ellers ville'n jublet for at haneløse egg kun har eggeplomme, og ikke bare eggehvite, vel? Og dette glapp ut av ham mens dama hørte på. Lærer dere ingenting på skolen, nå for tiden? Endret 1. januar 2009 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 2. januar 2009 #336 Del Skrevet 2. januar 2009 Han var skaphomse. Ellers ville'n jublet for at haneløse egg kun har eggeplomme, og ikke bare eggehvite, vel? Og dette glapp ut av ham mens dama hørte på. Lærer dere ingenting på skolen, nå for tiden? Så alle homofile har problemeter med enkel anatomi/biologi? Skjønner ikke helt jeg heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #337 Del Skrevet 2. januar 2009 Trudde det het Henning Olsen.. hæ? er det ikke det da?.. eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoghurt Skrevet 2. januar 2009 #338 Del Skrevet 2. januar 2009 hæ? er det ikke det da?.. eller? http://www.hennig-olsen.no/ Bare en n i forskjell, men jeg syntes det var fryktelig rart å finne ut at det het "hennig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 2. januar 2009 #339 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg har også gått hele mitt liv og trodd at det var HenniNg Olsen. Så stod jeg og dvelte litt ved en isboks en dag i sommer, og plutselig gikk det opp for meg. Da jeg var mindre trodde jeg at vegg-til-vegg teppe var på veggen og jeg trodde at to jenter også kunne få barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Confidence Skrevet 2. januar 2009 #340 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg trodde også det het Henning Olsen... Men verre var det at jeg til jeg var 20-21 år trodde at det å forfordele noen var å gi noen fordeler..og ikke motsatt som det faktisk betyr....uff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå