Gå til innhold

Ting du har gått rund og trodd som var helt feil

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pia 30.08.08
Til bare noen få år siden har jeg trodd at føflekk, het fløflekk....... uffda.

Det trodde jeg og fram til jeg var 15/16 tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne tror "vesidnea" er et eget ord i seg selv.

Der hun jobber har de hatt noen problemer, og på døra står det et stort skilt hvor det står

"Bruk døra vesidena!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde, da jeg var liten, at de som onanerte fikk tvillinger. Og det var med dødssynd i blikket jeg såvidt snakka med nabokona, som hadde tvillinger. Jeg aner ikke hvorfor jeg trodde det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Dessuten trodde jeg at "kjip" betydde "kul".

Jeg kjenner en på over femti som hadde konsert i kirka og som sa til slutt at "det å få være her og få spille sammen med dere, det synes jeg var skikkelig kjipt!"

Sånn går det når gamlingene skal bruke "kule" ord. hehehe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til bare noen få år siden har jeg trodd at føflekk, het fløflekk....... uffda.

Det gikk jeg også rundt og trodde i mange år. Er visst vanlig den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kan ikke slås! :

Min mann i 20 årene spurde om det stemte at det ikke ble kyllinger hvis det ikke var hane i høneflokken. Jo, det stemmer jo det. Men så avsluttet han med "Det hadde jo vert helt genialt, egg med KUN eggehvite!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kan ikke slås! :

Min mann i 20 årene spurde om det stemte at det ikke ble kyllinger hvis det ikke var hane i høneflokken. Jo, det stemmer jo det. Men så avsluttet han med "Det hadde jo vert helt genialt, egg med KUN eggehvite!"

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kan ikke slås! :

:overrasket::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^ jeg skjønte egentlig ikke helt den med egget?

Han var skaphomse. Ellers ville'n jublet for at haneløse egg kun har eggeplomme, og ikke bare eggehvite, vel? Og dette glapp ut av ham mens dama hørte på. Lærer dere ingenting på skolen, nå for tiden? :lur:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var skaphomse. Ellers ville'n jublet for at haneløse egg kun har eggeplomme, og ikke bare eggehvite, vel? Og dette glapp ut av ham mens dama hørte på. Lærer dere ingenting på skolen, nå for tiden? :lur:

Så alle homofile har problemeter med enkel anatomi/biologi? Skjønner ikke helt jeg heller

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest *Ulla*

Jeg har også gått hele mitt liv og trodd at det var HenniNg Olsen. Så stod jeg og dvelte litt ved en isboks en dag i sommer, og plutselig gikk det opp for meg.

Da jeg var mindre trodde jeg at vegg-til-vegg teppe var på veggen og jeg trodde at to jenter også kunne få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også det het Henning Olsen... :)

Men verre var det at jeg til jeg var 20-21 år trodde at det å forfordele noen var å gi noen fordeler..og ikke motsatt som det faktisk betyr....uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...