Pjukset Skrevet 29. desember 2008 #301 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg trodde lenge at butikk-kjeden Elkjøp het Helkjøp, pga logoen med et støpsel som ser ut som en H. Fortsatt leser jeg Helkjøp når jeg ser den logoen! Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #302 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg var sikker på at det het kommune, og ikke kommode. Og gabasje istedenfor bagasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 29. desember 2008 #303 Del Skrevet 29. desember 2008 Dårlig formulert er helt enig. Mente at under 20% gikk på skolen, og at analfabetismen var godt over 80%. Analfabetismen er ikke så skremmende så jeg engang trodde Oi, uten å ha tenkt noe særlig over det, tror jeg at jeg tror det fortsatt jeg. Første jeg tenker på når jeg hører afrika er alle de tynne barna med store mager som bor i stråhytter. Faller meg liksom ikke inn at folk kan bo i hus der, eller at det er store byer og vanlige biler der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 29. desember 2008 #304 Del Skrevet 29. desember 2008 Trodde ganske lenge at butikk kjeden Adelsten (tror ikke den finnes mer ) ble uttalt som aDELsten , og moren min syntes det var ustyrtelig morsomt den dagen hun forstod hva jeg hadde ment alle de gangene jeg hadde snakket om butikken tidligere hvor hun ikke hadde forstått hva jeg mente pga min noe uvanlige uttalelse av ordet . Har sikkert levd i villfarelse mht mange andre ting også , men er det eneste jeg kommer på akkurat nå Som f.eks. 3. TriSEmester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #305 Del Skrevet 29. desember 2008 Hahaha, jeg var på kg i ca et halvt år jeg skjønte at sambo var forkortelse for samboer. Jeg leste navnet Sambo, og tenkte det var en eller annen internkg-forkortelse for kjæreste eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #306 Del Skrevet 29. desember 2008 Trodde inntil for et års tid siden at Walt Disney ble stavet Disnep. Den y-en ser veldig ut som en p!!! Syntes det var en rar uttalelse av en p, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest molly84 Skrevet 29. desember 2008 #307 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har en venninne som frem til hun var tjue, har gått rundt å trodd at vi bodde inni jordkloden. Hun sa en dag at hun fikk helt klaustrofobi av å tenke på det! Hadde lenge problemer med å godta at jeg snakket sant når jeg sa at vi bodde PÅ jordkloden.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 29. desember 2008 #308 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg trodde mamma og pappa var tjukke fordi de drakk FAT-øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #309 Del Skrevet 30. desember 2008 da jeg var barn trodde jeg at afrikanere var så brune fordi det alltid var sol der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 30. desember 2008 #310 Del Skrevet 30. desember 2008 da jeg var barn trodde jeg at afrikanere var så brune fordi det alltid var sol der.. Vel, fra et evolusjonistisk ståsted så er jo ikke det direkte galt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_KeS_* Skrevet 30. desember 2008 #311 Del Skrevet 30. desember 2008 At Anne Grete Preus er/har vært mann som har kjønnsoperert seg- men det stemmer jo ikke! Det tror jeg det fremdeles strides om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 30. desember 2008 #312 Del Skrevet 30. desember 2008 Hehehe... Passer en hund for tiden, og i den forbindelse kom jeg på noe venninnen min fortalte meg. Hun hadde en ung hannvalp på den tiden, og hun hadde hatt hund hele livet. Så en dag forteller hun meg : "Æsj, han sitter jo og suger seg selv hele tiden" (unnskyld språket! Men jeg vet ikke hvordan jeg skal kamuflere det...) :-/ Dette var hun da overbevist over at han gjorde, og hun var det i lang tid. Til en dag sier hun : "Jeg fant ut at det er ikke dèt han gjør alikevel! Han vasker seg!" Hun trodde altså at hunden hennes gjorde dèt på seg selv hele tiden... Noe jeg syntes var veldig rart, for de har jo en tendens til å vaske seg rett som det er :o Og siden hun har hatt hund hele livet, som meg, trodde jeg at hun visste dette. Jeg syntes det var litt søtt da... Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misfist Skrevet 30. desember 2008 #313 Del Skrevet 30. desember 2008 for ca 4 år siden typen min klarte å narre meg til å tro at når jeg hadde vært utenfor bomringen i oslo på sykkel, måtte jeg stoppe som bilene og betale 20 kr selv om jeg sykla.... ;p når venninna mi og jeg var bittesmå var det en slags "lomme" i det "truseinnlegget" i bikinitrusene våres. vi mente at der skulle tisseluren vår inni når vi fikk den når vi ble eldre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 30. desember 2008 #314 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg gikk til jeg var 18 år og trodde at Labbetuss var en ekte hund. Jeg fikk rimlig sjokk da vi så på gamle Labbetussfilmer på youtube i fjor og jeg så at det ikke var en ekte hund. Jeg trodde også at det var søstra mi som spilte Ronja i Ronja Røverdatter. Fordi hun hadde akkurat likt hår. Og jeg prøvde hele tiden å få henne til å snakke svensk. Jeg trodde at svenskene lærte å kjøre bil med støttehjul til jeg var 15-16 år. Jeg har alltid sagt overforsvømmelse. Trodde også at dette var riktig inntil i fjor. Da jeg var mindre bodde vi i Oslo og bestemor bodde på Hedemarken. Da vi tok med oss venninner fra Oslo til hedemarken oversatte jeg alt bestemor sa, fordi jeg trodde det var et annet språk. Jeg trodde også at norsk og gresk var samme språket når jeg var enda litt mindre. Og jeg snakket det om hverandre til både slekt i Norge og Hellas. Mange som ikke forsto et pip da ja. Og til jeg ble rundt 16-17 år trodde jeg at hybelkaniner var en type små kaniner man kunne ha på hybler. Trodde også det fantes hybelhunder og hybelkatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. desember 2008 #315 Del Skrevet 30. desember 2008 Hehehe... Passer en hund for tiden, og i den forbindelse kom jeg på noe venninnen min fortalte meg. Hun hadde en ung hannvalp på den tiden, og hun hadde hatt hund hele livet. Så en dag forteller hun meg : "Æsj, han sitter jo og suger seg selv hele tiden" (unnskyld språket! Men jeg vet ikke hvordan jeg skal kamuflere det...) :-/ Dette var hun da overbevist over at han gjorde, og hun var det i lang tid. Til en dag sier hun : "Jeg fant ut at det er ikke dèt han gjør alikevel! Han vasker seg!" Hun trodde altså at hunden hennes gjorde dèt på seg selv hele tiden... Noe jeg syntes var veldig rart, for de har jo en tendens til å vaske seg rett som det er :o Og siden hun har hatt hund hele livet, som meg, trodde jeg at hun visste dette. Jeg syntes det var litt søtt da... Hihi... Jeg ser det for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 30. desember 2008 #316 Del Skrevet 30. desember 2008 hmm.. Har vært i afrika opptil flere ganger og de har tilbudt sambo flere kameler, og også kamel til middag, og vi har vært på kamel-safari ? På engelsk heter det camel enten den har en eller to pukler. Kanskje derfor det er litt forvirring rundt dette emnet? Da jeg var liten så jeg en sketsj på TV hvor en mann gikk og reklamerte på kondomer fordi de ikke satt skikkelig fast på knærne (?!), skjønte ikke helt hva dette kunne være så spurte mamma og fikk til svar at kondomer var noe man brukte for ikke å få barn....turde ikke spørre og grave noe mer ettersom mamma virket litt ille berørt. Men tok mange år før jeg helt skjønte sammenhengen mellom kondom og barn og at knær hadde ikke noe med saken å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. desember 2008 #317 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg gikk til jeg var 18 år og trodde at Labbetuss var en ekte hund. Jeg fikk rimlig sjokk da vi så på gamle Labbetussfilmer på youtube i fjor og jeg så at det ikke var en ekte hund. Jeg trodde også at det var søstra mi som spilte Ronja i Ronja Røverdatter. Fordi hun hadde akkurat likt hår. Og jeg prøvde hele tiden å få henne til å snakke svensk. Jeg trodde at svenskene lærte å kjøre bil med støttehjul til jeg var 15-16 år. Jeg har alltid sagt overforsvømmelse. Trodde også at dette var riktig inntil i fjor. Da jeg var mindre bodde vi i Oslo og bestemor bodde på Hedemarken. Da vi tok med oss venninner fra Oslo til hedemarken oversatte jeg alt bestemor sa, fordi jeg trodde det var et annet språk. Jeg trodde også at norsk og gresk var samme språket når jeg var enda litt mindre. Og jeg snakket det om hverandre til både slekt i Norge og Hellas. Mange som ikke forsto et pip da ja. Og til jeg ble rundt 16-17 år trodde jeg at hybelkaniner var en type små kaniner man kunne ha på hybler. Trodde også det fantes hybelhunder og hybelkatter. Jeg ser for meg kaninene. Den siste oppfatningen var jo kjempesøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 30. desember 2008 #318 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg plukket blomstene i naboen sin hage og solgte dem til andre naboer da jeg var 4 år. Jeg fikk masse kjeft og fikk etterhvert for meg at hvis politiet hadde sett meg så hadde jeg kommet i fengsel. Vinteren etter ble jeg så redd for politiet, så hver gang jeg gikk på ski i gatene der vi bodde, så turte jeg ikke ha håndene inni løkka på stavene. Hvis politiet kom kunne jeg derfor slenge fra meg stavene mye raskere og komme meg fort avgårde. Det jeg selvsagt ikke tenkte på var hvordan jeg skulle løpe med skiene på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coronas Skrevet 30. desember 2008 #319 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg husker 10krone seddelen som jeg fikk i gave på 80-tallet. Tror jeg var 6 år. Jeg ville spare halvparten og klippet den i to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lea Skrevet 30. desember 2008 #320 Del Skrevet 30. desember 2008 Til bare noen få år siden har jeg trodd at føflekk, het fløflekk....... uffda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå